Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Blijkbaar is er iemand die het leuk vindt om de hond uit te laten, en de plastic poepzakjes (open) op straat te mikken. Liggen er platgereden poepzakjes ,ziet er goor uit en gaat vast lekker ruiken van de zomer 

Jakkie!

Bailey26 schreef op 14-04-2024 om 17:06:

mijn moeder wil schoenen voor kind kopen. Of ik even een paar opties wil doorsturen. Dan typ je bij Google de maat in en dan krijg je ik weet niet hoeveel opties maar niet in de maat die je zoekt

Ja stom he, want daar heb je niks aan. Erger ik me ook vaak aan. In de zoekresultaten suggereren ze dat een shop precies heeft wat je wil dus je klikt (en de site moet daarvoor betalen) maar dan moet je bouncen omdat ze niet hebben wat je zoekt.

Yumi schreef op 14-04-2024 om 18:20:

Blijkbaar is er iemand die het leuk vindt om de hond uit te laten, en de plastic poepzakjes (open) op straat te mikken. Liggen er platgereden poepzakjes ,ziet er goor uit en gaat vast lekker ruiken van de zomer

Ja, zo iemand liep er bij mij in de buurt ook.  En altijd op de zelfde plaats, bij een boom. Absurd gedrag.

Brandalarm in de berging (waar de ketel en meterkast staan) ging daarnet af. Spurtje naar beneden, gelukkig was het om aan te geven dat de batterij leeg is. 
Vrouw en stiefzoon bleven rustig in de zetel zitten, dus misschien toch maar eens een oefening inlassen.

HAHA!wait..what schreef op 14-04-2024 om 17:41:

[..]

Oh au, niks kapot gegaan? En jij ook nog heel? Echt gevaarlijk..

Ik zag eruit alsof een vampier wilde proberen of armen en benen niet lekkerder zijn om de tanden in te zetten, dan de nek, waar-ie normaal z'n tanden in zet. Uiteindelijk bleek het reuze mee te vallen, de huisarts heeft toen nog even gekeken of er geen glas achter was gebleven en natuurlijk een tetanus-prik.. Maar het is niet aan te bevelen.

Moirmel schreef op 14-04-2024 om 20:13:

Brandalarm in de berging (waar de ketel en meterkast staan) ging daarnet af. Spurtje naar beneden, gelukkig was het om aan te geven dat de batterij leeg is.
Vrouw en stiefzoon bleven rustig in de zetel zitten, dus misschien toch maar eens een oefening inlassen.

Niet onverstandig denk ik 

Zo hebben wij dochter (toen een jaartje of 10 denk ik?) een keer wakker gemaakt, blinddoek omgedaan en gezegd dat ze zonder zicht en hulp naar beneden moest lopen  Ook als brandoefening aangezien wij beneden slapen

Auwereel schreef op 14-04-2024 om 20:27:

[..]

Ik zag eruit alsof een vampier wilde proberen of armen en benen niet lekkerder zijn om de tanden in te zetten, dan de nek, waar-ie normaal z'n tanden in zet. Uiteindelijk bleek het reuze mee te vallen, de huisarts heeft toen nog even gekeken of er geen glas achter was gebleven en natuurlijk een tetanus-prik.. Maar het is niet aan te bevelen.

Pff dat klinkt niet fijn nee! 

HAHA!wait..what schreef op 14-04-2024 om 20:42:

[..]

Pff dat klinkt niet fijn nee!

Maar als je er zo uit ziet, klinkt dat als best heel erg gewond! Ik schrik daar van eerlijk gezegd.
Ik hoop dat de huisarts een goede diagnose heeft gesteld en wens je heel veel sterkte 🤞🏼

kerst schreef op 14-04-2024 om 10:57:

[..]

Nu kan ik dus twee keer erheen.

Terwijl ik eigenlijk beetje zit te wachten op mondhygiëniste, want veel last van tandsteen.

De tandarts kan ook tandsteen verwijderen. Onze tandarts doet dat zelf bij controle. Afgelopen keer wel door mondhygieniste gedaan omdat tandarts last van pols had. Maar als tandarts het doet, is wel fijner.

Mugske schreef op 14-04-2024 om 21:21:

[..]

De tandarts kan ook tandsteen verwijderen. Onze tandarts doet dat zelf bij controle. Afgelopen keer wel door mondhygieniste gedaan omdat tandarts last van pols had. Maar als tandarts het doet, is wel fijner.

Tandsteen verwijderen is niet altijd pijnloos inderdaad bij de mondhygiëniste, maar het is belangrijk voor de gezondheid van het gebit. En het voelt ook prettiger als het schoon is.

Loulou39 schreef op 14-04-2024 om 20:55:

[..]

Maar als je er zo uit ziet, klinkt dat als best heel erg gewond! Ik schrik daar van eerlijk gezegd.
Ik hoop dat de huisarts een goede diagnose heeft gesteld en wens je heel veel sterkte 🤞🏼

Gelukkig was jet alweer een tijdje terug,  de wonden zijn netjes geheeld (heeft wel een een paar maanden geduurd) maar glas op het fietspad kan dus meer ellende opleveren dan lekke banden alleen.

kerst schreef op 14-04-2024 om 22:08:

[..]

Tandsteen verwijderen is niet altijd pijnloos inderdaad bij de mondhygiëniste, maar het is belangrijk voor de gezondheid van het gebit. En het voelt ook prettiger als het schoon is.

Mijn mondhygiëniste werkt met nieuwe apparatuur (airflow gebitsreiniging), daardoor is de behandeling zo goed als pijnloos. 

Simpele ergernis: een bril is zoek. Ik weet nog dat ik hem opgepakt heb omdat hij al heel lang op de armlegger van een bank lag en ik het glas wou beschermen, maar waar ik hem toen zo goed heb opgeborgen? Op de meest logische plekken ligt hij niet.

Dus bij toeval zal ik hem wel vinden ergens. Systematisch zoeken kost teveel tijd voor een bril.

De werkzaamheden aan het dak start elke dag om 7.30uur met heel veel lawaai. Omdat ik weet dat ze zo vroeg beginnen slaap ik slecht, waardoor ik vanmorgen op ben gestaan met oogmigraine  wat alles bij elkaar genoeg ergernis geeft, maar er stond ook nog 'n  dakdekker vastgeplakt aan de deurbel om 7.30uur. Ik heb niet opengedaan ga straks wel even vragen waar de brand was 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.