Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Aan mijn oog dat vanmorgen dik was van het vocht (zo'n oncharmant 'zakje' eronder). Hoe krijg ik dat nu weer weg.

Herfstappeltaart schreef op 14-04-2024 om 09:46:

Aan mijn oog dat vanmorgen dik was van het vocht (zo'n oncharmant 'zakje' eronder). Hoe krijg ik dat nu weer weg.

Koelen?

Dolfje schreef op 14-04-2024 om 09:46:

[..]

Koelen?

Ja zou dat helpen? Ik zal het eens proberen.

Yumi schreef op 13-04-2024 om 18:43:

[..]

Hebben wij de zelfde tandarts? Ik had het ook liever andersom gezien

Nu kan ik dus twee keer erheen. 

Terwijl ik eigenlijk beetje zit te wachten op mondhygiëniste, want veel last van tandsteen.

In de hoek van de kamer voor het raam staat een ficus exotica, op een tafeltje. Voor het raam staat als grootste plant een asparagus plumosis, ook groot. Beide heb ik voor een verzorgingsbeurt weggehaald.

En nu zit ik even koffie te drinken en denk: wat een zee van licht ineens; zal ik ze maar niet meer terugzetten?

Maar ik heb gewoon nergens anders plek voor ze, en ze beschermen je natuurlijk ook tegen het zonlicht wat dadelijk de kamer binnen wil stromen.

Blaffende honden en gillende kinderen op zondagochtend 
Dan sturen ze de kinderen met de hond naar buiten, kinderen gaan rennen en gillen, hond wordt enthousiast en blaft mee alsof zijn leven ervan afhangt....
Kom op mensen, laat 's ochtends eerst je hond in alle vroegte en rust uit en ga daarna naar een speelweide waar zowel hond als kinderen zich lekker kunnen uitleven!

kerst schreef op 14-04-2024 om 10:57:

[..]

Nu kan ik dus twee keer erheen.

Terwijl ik eigenlijk beetje zit te wachten op mondhygiëniste, want veel last van tandsteen.

Ik moet er nu ook 2 keer heen, daarnaast is het een maand uitgesteld. Het is overal hetzelfde, personeelstekort waardoor er geen mogelijkheid is om dit soort dingen op te vangen.

Tijdens ons fietstochtje net gewoon 3 keer glas op het fietspad tegengekomen. Hopelijk zijn mijn banden nog vol morgen...

Dolfje schreef op 14-04-2024 om 14:38:

Tijdens ons fietstochtje net gewoon 3 keer glas op het fietspad tegengekomen. Hopelijk zijn mijn banden nog vol morgen...

Woon je bij mij in de buurt?    Zo irritant he?

HAHA!wait..what schreef op 14-04-2024 om 16:10:

[..]

Woon je bij mij in de buurt? Zo irritant he?

Ja behoorlijk. Hondenpoep op de stoep en glas op het fietspad.

HAHA!wait..what schreef op 14-04-2024 om 16:10:

[..]

Woon je bij mij in de buurt? Zo irritant he?

Heel irritant was het toen mijn man vanwege glas op het fietspad opeens vol in de ankers en naar links afboog, waar ik fietste, op hem botste, en ik vervolgens in het glas viel. Nog veel irritanter was het antwoord van de gemeente van onze melding "glas op het fietspad": "Na inspectie is het glas niet aangetroffen." Ik geloof echt niet dat de kaboutertjes dat in tussentijd hadden opgeveegd.

mijn moeder wil schoenen voor kind kopen. Of ik even een paar opties wil doorsturen. Dan typ je bij Google de maat in en dan krijg je ik weet niet hoeveel opties maar niet in de maat die je zoekt 

Aan de gillende buurmeisjes op de trampoline terwijl ik buiten wil lezen. Moeder roept 1 keer dat ze moeten ophouden maar vertrek dan naar binnen. Het gillen/ schteeuwen ging onverminderd door......

Dat sommige  mensen  een bord voor hun kop lijken te hebben..

Auwereel schreef op 14-04-2024 om 16:44:

[..]

Heel irritant was het toen mijn man vanwege glas op het fietspad opeens vol in de ankers en naar links afboog, waar ik fietste, op hem botste, en ik vervolgens in het glas viel. Nog veel irritanter was het antwoord van de gemeente van onze melding "glas op het fietspad": "Na inspectie is het glas niet aangetroffen." Ik geloof echt niet dat de kaboutertjes dat in tussentijd hadden opgeveegd.

Oh au, niks kapot gegaan? En jij ook nog heel?    Echt gevaarlijk..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.