Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Romir schreef op 13-04-2024 om 07:47:

[..]

Oef, dat is pittig! Hopelijk kun je vandaag rustig aan doen! Slaap je elke nacht zo slecht?

Niet elke nacht 8 keer wakker. Maar wel minimaal  4 keer. Sinds de overgang  is mijn slapen  drama. Heb echt alles al geprobeerd  aan middeltjes/ pillen/ pleisters/ tips...

_Audrey schreef op 13-04-2024 om 09:32:

[..]

Ik heb dit ook vaak, ze gaan nu onderzoeken op slaapapneu. Heb jij dat ook niet misschien? Het is om gek van te worden, zo vaak wakker worden.

Geen idee..denk t niet. Maar weet dat niet zeker 

Netherfield schreef op 13-04-2024 om 12:23:

Ik pas niet meer in een shirt… Iemand goede ideeën hoe je kan afvallen terwijl je te veel stress hebt? Door die stress ga ik snaaien. Ik werk zo veel mogelijk op kantoor, dan snaai ik niet. En ik moet meer tijd inruimen om te wandelen, maar daar ben ik niet zo goed in, tijd inruimen voor mezelf. Nog een ergernis.

Afvallen  en stress gaat helaas  slecht samen is mijn ervaring..

Nu we het over afvallen hebben; ik erger me aan mijn buikje, ben verder niet dik, maar ik zou graag mijn platte buik terug willen. En ik erger me nog meer aan mijn luiheid om er wat aan te doen. Pak nog liever een zak chips 

Het  blijkt bijna normaal te zijn dat je  bij een hoofdgerecht géén aardappel of frites geserveerd krijgt, alleen maar een lepeltje groente.
Als je wel  een aardappelgerecht wilt kun je dat bijbestellen, voor € 5,00 !!!

Herfstappeltaart schreef op 13-04-2024 om 11:34:

[..]

Misschien was het laken nog niet helemaal droog toen je het in de kast gelegd hebt?

Jawel, ik heb het van de lijn gehaald. De rest van de was rook heel gewoon.

rionyriony schreef op 13-04-2024 om 15:25:

[..]

Jawel, ik heb het van de lijn gehaald. De rest van de was rook heel gewoon.

Dat is dan inderdaad wel vreemd.

Herfstappeltaart schreef op 13-04-2024 om 16:20:

[..]

Dat is dan inderdaad wel vreemd.

Kan er ook niet bij. Maar allebei ruiken ze nu dubbelfris.

aan hoe vaak het hier over een ander forum gaat

kerst schreef op 13-04-2024 om 13:16:

Gisteren de mondhygiëniste die afbelde voor afspraak op 6 mei wegens ziekte. De afspraak met de tandarts op diezelfde dag kan wel doorgaan. Ik had het liever andersom gezien.

Hebben wij de zelfde tandarts? Ik had het ook liever andersom gezien

Een van de drie stations van afstandsbediening nr 1 (dus 1c) is kapot. Hij gaat meestal wel aan, maar meestal niet meer uit. Dus eigenlijk nutteloos. Hij heeft het heel lang perfect gedaan maar nu wil hij met pensioen, denk ik.

Beterlaat2021! schreef op 12-04-2024 om 15:35:

[..]

Slakken zijn ook dol op komkommer. Toevallig ontdekt toen ik een stuk op de composthoop gelegd had. Misschien kun je ze afleiden...

Bij mij zitten er steeds piepkleine slakjes op de nieuwe knopjes van de hortensia...grrr.

die zag ik vanmiddag ook, op de mijne ga maar weet eierschalen verzamelen 

Dat ik dankzij kind al om 7 uur wakker ben.
Had graag wat langer geslapen 

lientje69 schreef op 13-04-2024 om 13:21:

[..]

Afvallen en stress gaat helaas slecht samen is mijn ervaring..

Mijne ook. 

Beterlaat2021! schreef op 13-04-2024 om 13:47:

Het blijkt bijna normaal te zijn dat je bij een hoofdgerecht géén aardappel of frites geserveerd krijgt, alleen maar een lepeltje groente.
Als je wel een aardappelgerecht wilt kun je dat bijbestellen, voor € 5,00 !!!

Idioot veel!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.