Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Netherfield schreef op 12-04-2024 om 14:21:

De slakken hebben mijn kruiden gevonden. En blijkbaar eten die krengen de bloemetjes uit de viooltjes?!? Waarom kunnen ze geen paardebloemen eten?

Slakken zijn ook dol op komkommer. Toevallig ontdekt toen ik een stuk op de composthoop gelegd had.  Misschien kun je ze afleiden...

Bij mij zitten er steeds piepkleine  slakjes op de nieuwe knopjes van de hortensia...grrr.

Momenteel is het Paasvakantie in België (weet niet of het in Nederland ook is) en stiefzoon is daarstraks aangekomen na een week bij de papa's. 
Enfin zo zou het moeten zijn. Kennelijk zitten zijn vader en partner al een week in Ibiza en heeft hij de week doorgebracht bij een tante. Mannen als jullie willen voorkomen dat stiefzoon klaagt bij de wissel moeten jullie vooral zo verder doen. Het zou me niet verbazen als hij over enkele jaren zelf vraagt om de omgangsregeling te veranderen.

dat ik vanavond bij toeval een hele interessante vacature vond. Inzendtermijn tot en met de 12e. Toch maar heel hard aan het werk gegaan en  net mijn motivatie en cv verstuurd. Het is al de 13e maar hoop dat ze daar met mijn uitleg erbij doorheen kijken. Mijn ergernis is dus dat ik de vacature niet eerder gezien heb..

Dat ik gisteren mijn bed "verschoond" heb met een enorm vies stinkend laken (echt als een gebruikte dweil) en dat ik dat kennelijk tijdens het verschonen niet gemerkt heb.

Sta je midden in de nacht te zoeken naar iets wat je op je bed kan leggen als vervanging. Ik heb maar enige uren kunnen slapen.

De oorzaak is onbekend. Niets uit dezelfde was ruikt op dezelfde manier.

Succes, Duizel.

Ontzettend slechte nact gehad. 8 keer  wakker  geweest ofzo. Waarom  kan ik toch niet gewoon lekker  slapen??

Ik erger me aan het hockeyteam meisjes dat hier zeer regelmatig bij het veldje voor huis verzamelt om te vertrekken voor de uitwedstrijd. Vaak rond acht uur, vandaag was het half acht. Rondrennen en gillen, ouders praten luid met elkaar.
Vertrek lekker gewoon bij een sporthal of sportveld 

lientje69 schreef op 13-04-2024 om 07:29:

Ontzettend slechte nact gehad. 8 keer wakker geweest ofzo. Waarom kan ik toch niet gewoon lekker slapen??

Oef, dat is pittig! Hopelijk kun je vandaag rustig aan doen! Slaap je elke nacht zo slecht?

Een koortslip 

Moirmel schreef op 12-04-2024 om 19:44:

Momenteel is het Paasvakantie in België (weet niet of het in Nederland ook is) en stiefzoon is daarstraks aangekomen na een week bij de papa's.
Enfin zo zou het moeten zijn. Kennelijk zitten zijn vader en partner al een week in Ibiza en heeft hij de week doorgebracht bij een tante. Mannen als jullie willen voorkomen dat stiefzoon klaagt bij de wissel moeten jullie vooral zo verder doen. Het zou me niet verbazen als hij over enkele jaren zelf vraagt om de omgangsregeling te veranderen.

Grmbl… De moeder van mijn stiefkinderen doet dus ook steeds dit soort acties… Zelf met partner en hun twee kinderen op vakantie gaan terwijl de kinderen van mijn vriend daar horen te zijn. Komende vakantie ook: ze kan van de twee weken meivakantie prima de tweede week weggaan als ze de kinderen niet heeft. Dit klapt ze dan als mededeling bij vriend neer. Zonder rekening te houden met onze plannen. Wij moeten dus alweer voor de derde keer onze plannen in de ijskast zetten. Het is al de zoveelste keer dat ze dit doet. De kinderen wonen bij mijn vriend, zij heeft een omgangsregeling. 

lientje69 schreef op 13-04-2024 om 07:29:

Ontzettend slechte nact gehad. 8 keer wakker geweest ofzo. Waarom kan ik toch niet gewoon lekker slapen??

Hier net zo Lientje… 

lientje69 schreef op 13-04-2024 om 07:29:

Ontzettend slechte nact gehad. 8 keer wakker geweest ofzo. Waarom kan ik toch niet gewoon lekker slapen??

Ik heb dit ook vaak, ze gaan nu onderzoeken op slaapapneu. Heb jij dat ook niet misschien? Het is om gek van te worden, zo vaak wakker worden. 

rionyriony schreef op 13-04-2024 om 05:28:

Dat ik gisteren mijn bed "verschoond" heb met een enorm vies stinkend laken (echt als een gebruikte dweil) en dat ik dat kennelijk tijdens het verschonen niet gemerkt heb.

Sta je midden in de nacht te zoeken naar iets wat je op je bed kan leggen als vervanging. Ik heb maar enige uren kunnen slapen.

De oorzaak is onbekend. Niets uit dezelfde was ruikt op dezelfde manier.

Misschien was het laken nog niet helemaal droog toen je het in de kast gelegd hebt?

Ik pas niet meer in een shirt… Iemand goede ideeën hoe je kan afvallen terwijl je te veel stress hebt? Door die stress ga ik snaaien. Ik werk zo veel mogelijk op kantoor, dan snaai ik niet. En ik moet meer tijd inruimen om te wandelen, maar daar ben ik niet zo goed in, tijd inruimen voor mezelf. Nog een ergernis.

Gisteren de mondhygiëniste die afbelde voor afspraak op 6 mei wegens ziekte. De afspraak met de tandarts op diezelfde dag kan wel doorgaan. Ik had het liever andersom gezien. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.