Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik erger me zo verschrikkelijk aan mensen die geen knipperlicht aanzetten als ze afslaan. 

Ik had wat besteld bij Amazon en dat bij een pakketpunt laten bezorgen. 

Om 13:22 krijg ik een mail van de pakketbezorger dat mijn pakket is bezorgd. Oké.

Om 13:32 krijg ik een mail van Amazon dat mijn pakket is bezorgd. Ook oké..

Maar om dan al 20 minuten later een reminder te krijgen van Amazon dat ik mijn pakket moet ophalen... 

Is dat niet een tikkie overdreven? Het heeft een reden dat ik het vandaag liet bezorgen bij een pakketpunt en niet bij me thuis.. 

Dolfje schreef op 16-04-2024 om 14:18:

[..]

Ik heb al 2 keer gehad vandaag, nu ff thuis en straks nog een keer op en neer naar het werk

Misschien heb je geluk en is het droog. Hier nu al even geen druppel meer gezien!

Eloise schreef op 16-04-2024 om 15:04:

Ik erger me zo verschrikkelijk aan mensen die geen knipperlicht aanzetten als ze afslaan.

Ik ook, echt ontzettend. (En dat zijn er vrij veel is mij opgevallen)
Verder een ontzettende dooddoener maar ik erger me aan de regen...

Zilver_gray schreef op 16-04-2024 om 15:30:

[..]

Misschien heb je geluk en is het droog. Hier nu al even geen druppel meer gezien!

Nee hier regent het nog steeds. Moet me zo weer in regenpak gaan hijsen...

Dolfje schreef op 16-04-2024 om 15:45:

[..]

Nee hier regent het nog steeds. Moet me zo weer in regenpak gaan hijsen...

He bah! Dat vind ik zo lastig aan dit weer; voordat je helemaal klaar bent om te gaan..(regenpak, pet op, sjaal om en mijn capuchon eroverheen  ) en dan straks op plaats van bestemming moet alle natte zooi weer uit 

Dolfje schreef op 16-04-2024 om 15:45:

[..]

Nee hier regent het nog steeds. Moet me zo weer in regenpak gaan hijsen...

Regenpakken zijn ook stom... (Maar wel handig...)

oh, wat hebben jullie een regen gehad dan vandaag. Hier vandaag een paar kleine buitjes, maar ook veel zon. 

Friezinnetje schreef op 16-04-2024 om 16:39:

oh, wat hebben jullie een regen gehad dan vandaag. Hier vandaag een paar kleine buitjes, maar ook veel zon.

Zuid Holland hier.  Het gaat af en aan.  Mijn 13 meter tuin was al te groot om over te steken tussen 2buien door. Heb geschuild in de schuur toen ik iets in de bak ging gooien. 

Malibu2 schreef op 16-04-2024 om 15:29:

Ik had wat besteld bij Amazon en dat bij een pakketpunt laten bezorgen.

Om 13:22 krijg ik een mail van de pakketbezorger dat mijn pakket is bezorgd. Oké.

Om 13:32 krijg ik een mail van Amazon dat mijn pakket is bezorgd. Ook oké..

Maar om dan al 20 minuten later een reminder te krijgen van Amazon dat ik mijn pakket moet ophalen...

Is dat niet een tikkie overdreven? Het heeft een reden dat ik het vandaag liet bezorgen bij een pakketpunt en niet bij me thuis..

Het is meer een tikkie teveel, wat mij betreft

Ik word sowieso horendol van al die mailtjes die je krijgt na een bestelling.

Dat ik ruim 30 euro meer aan huur per maand moet gaan betalen..
Dat is toch niet meer normaal?

Ben het gelijk gaan checken en de laatste jaren scheelde het maar een 10tje

Aan mensen die vaag zijn over hun bezoek.

Eloise schreef op 16-04-2024 om 15:04:

Ik erger me zo verschrikkelijk aan mensen die geen knipperlicht aanzetten als ze afslaan.

Dat deed een ex van mij ook nooit “hij had een hekel aan het geluid van de knipperlichten”. Op mijn vraag of hij wel hield van het geluid van een aanrijding, heb ik nooit antwoord gehad 🤔

Loulou39 schreef op 16-04-2024 om 19:23:

[..]

Dat deed een ex van mij ook nooit “hij had een hekel aan het geluid van de knipperlichten”. Op mijn vraag of hij wel hield van het geluid van een aanrijding, heb ik nooit antwoord gehad 🤔

noas_1993 schreef op 16-04-2024 om 18:49:

Dat ik ruim 30 euro meer aan huur per maand moet gaan betalen..
Dat is toch niet meer normaal?

Ben het gelijk gaan checken en de laatste jaren scheelde het maar een 10tje

Hier ook vandaag bericht gehad over huurverhoging,  43 euro erbij en amper loonsverhoging afgelopen jaren gehad. Ik val in de categorie middenklasse, vind dat ik het nog steeds goed heb maar het betekent wel dat ik op andere dingen bezuinig wat weer een soort sneeuwbal effect heeft op andere sectoren.


Onze buurt gaat actie voeren. Dat is al een paar keer met succes gedaan dus ik doe mee.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.