Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Heerlijk op vakantie met vriendin maar ze heeft een slechte dag dus ben op mezelf aangewezen. Prima maar jammer dat k t niet eerder wist, dan was ik een tour gaan doen ofzo. Geen ergernis naar haar, kan ze ook niets aan doen maar gewoon jammer. 

Overstap andere provider, mailadressen veranderen . Paar keer geprobeerd om in mijn
microsoft account te komen, het lukt niet. Wachtwoord veranderen, daarvoor moet ik een code krijgen per mail, maar die komt niet. Na nog een paar pogingen ben ik voor de komende 30 dagen geblokkeerd, geen mail, geen onedrive    Doet me denken aan het artikel dat paar dagen geleden las 😖
Microsoft blijft accounts blokkeren zonder uitleg, ondanks nieuwe regels | RTL Nieuws

Vandaag was er brand in de straat waar ik woon, politie en brandweer waren uiteraard aanwezig. dat mensen even gaan kijken wat er aan de hand is snap ik,  dat deed ik zelf ook. Maar dat er mensen (En het waren er zeker 10) foto's gingen maken en filmen daar snap ik niks van, een beetje sensatie zoeken over iemand sores, gatverdamme.

watertoren schreef op 06-04-2024 om 11:07:

Ik erger me aan een paar topics. Mensen die ellenlange berichten schrijven en het niet met elkaar eens worden en constant in herhaling vallen. Weinig andere mensen die daar nog meeschrijven, ik ook niet hoor. En dat betweterige. Ik kan daar slecht tegen. Ze kapen al pagina's lang het hele topic.

Ze kunnen zo lekker reageren, het is ook voorspelbaar... Ben je het niet eens dan komen ze tevoorschijn.....vast groepje dat elkaar ondersteund en als vliegen op de stroop, op een bericht afvliegt. Behalve betweterig, overtuigd van hun gelijk, ben je het niet eens dan proberen ze je onderuit te halen, door woorden in de mond te leggen en of te verdraaien. Oftewel, naar sfeertje. Gelukkig haalt het clubje hun neusje op voor een topic als dit 🙏

Muurbloem1985 schreef op 06-04-2024 om 18:52:

Vandaag was er brand in de straat waar ik woon, politie en brandweer waren uiteraard aanwezig. dat mensen even gaan kijken wat er aan de hand is snap ik, dat deed ik zelf ook. Maar dat er mensen (En het waren er zeker 10) foto's gingen maken en filmen daar snap ik niks van, een beetje sensatie zoeken over iemand sores, gatverdamme.

Hoop dat het allemaal meevalt, want een brand is zo akelig! Ga niet eens kijken, vind het doodeng.

Koettie schreef op 06-04-2024 om 18:47:

Heerlijk op vakantie met vriendin maar ze heeft een slechte dag dus ben op mezelf aangewezen. Prima maar jammer dat k t niet eerder wist, dan was ik een tour gaan doen ofzo. Geen ergernis naar haar, kan ze ook niets aan doen maar gewoon jammer.

Jammer Koettie, misschien kunnen jullie de avond ervoor of vroege ochtend aangeven wat er op de planning staat? Maar ik realiseer me dat het waarschijnlijk te laat is om nog een tour te boeken. Hoop dat je ondanks dat toch kunt genieten!

Yumi schreef op 06-04-2024 om 19:05:

[..]

Hoop dat het allemaal meevalt, want een brand is zo akelig! Ga niet eens kijken, vind het doodeng.

Hoop het ook, ik woon in een flat, dus ik wilde wel weten of de brand niet te dichtbij was, daarna ben ik snel weer naar binnen gegaan hoor.

Yumi schreef op 06-04-2024 om 19:10:

[..]

Jammer Koettie, misschien kunnen jullie de avond ervoor of vroege ochtend aangeven wat er op de planning staat? Maar ik realiseer me dat het waarschijnlijk te laat is om nog een tour te boeken. Hoop dat je ondanks dat toch kunt genieten!

Ja, wist ze ook niet van te voren. Hadden om 9 afgesproken, ze appte dat ze dat niet ging redden want niet goed geslapen had en dat werd helemaal niet uiteindelijk. Misschien eind van de middag. Maar goed, drink bier op een terras in Curaçao en wil zo even zwemmen bij klein strandje jn de buurt dus kan een stuk erger! 

mijn fietsketting is kapot... fiets is tot maandag bij de fietsenmaker zal wel weer een duur grapje worden

Wij kijken een serie, in die serie zit een jongetje maar echt wat een slecht acteerspel. Het is zo storend en nep dat het kijkplezier daardoor wel minder is.

Een recept gezocht op de dingen die ik nog in huis heb. Terwijl ik het klaar sta te maken twijfel ik aan de hoeveelheden, maar volg het toch op... mijn twijfels klopte, wat zuur!

zuur-smaakconcept-limonaderecept-zonder-supplementen-voel-echte-smaak-gezonde-levensstijl-en-organische-voeding-de-drank-van-142953929.jpg?w=768


Zojuist sushi besteld, wordt het pas om 21:00 uur bezorgd 

Poezie schreef op 07-04-2024 om 19:32:

Zojuist sushi besteld, wordt het pas om 21:00 uur bezorgd

De vis moet er kennelijk nog voor gevangen worden?!

Ik lees een boek waarin zoveel herkenbaars staat dat ik er helemaal verdrietig van word. 

IJsje gegeten bij KFC.  Wordt verkocht in een keurig  glas-achtig (?) bekertje, waarop € 1,50 statiegeld zit.  Om dat te innen heb je een smartphone nodig.
Wat nou als je geen smartphone hebt? Dan heb je pech gehad. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.