Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


SuzyQFive schreef op 07-04-2024 om 19:38:

Ik lees een boek waarin zoveel herkenbaars staat dat ik er helemaal verdrietig van word.

Auwereel schreef op 03-04-2024 om 21:23:

Ik meld overlast gevende scooters via de buitenbeter-app bij de gemeente. Krijg ik als antwoord, dat moet je zelf bij dat bedrijf melden. Gelukkig weet ik het type zodat ik weet bij welk deelscooterbedrijf ik moet zijn, dus dat bedrijf gemaild. Krijg ik daar weer een mailtje van of ik het via hun eigen app wil melden.

Ik had het ook geprobeerd via de buiten beter app. Kreeg ik als antwoord dat het ok was want mensen konden er nog langs. Wat ook nog onzin was.

k erger me aan piepkeuken in late night shows. Kan die vent alsjeblief weg blijven van de tv

watertoren schreef op 07-04-2024 om 21:06:

k erger me aan piepkeuken in late night shows. Kan die vent alsjeblief weg blijven van de tv

Wie is piepkeuken?

watertoren schreef op 07-04-2024 om 21:06:

k erger me aan piepkeuken in late night shows. Kan die vent alsjeblief weg blijven van de tv

Wat is piepkeuken?

Loulou39 schreef op 07-04-2024 om 21:14:

[..]

Wat is piepkeuken?

Ik denk een piepkuiken. Gok : Marc Marie Huybrechts?

Yumi schreef op 07-04-2024 om 21:10:

[..]

Wie is piepkeuken?

Ik gok marc marie huibregts.  Ik zap ook altijd als ik hem hoor praten.

April2021 schreef op 07-04-2024 om 21:03:

[..]

Ik had het ook geprobeerd via de buiten beter app. Kreeg ik als antwoord dat het ok was want mensen konden er nog langs. Wat ook nog onzin was.

Verloedering van de buitenruimte, daar kan ik me zo aan ergeren! Deelscooters en -fietsen, prima, maar organiseer het dan goed!

lientje69 schreef op 07-04-2024 om 21:31:

[..]

Ik denk een piepkuiken. Gok : Marc Marie Huybrechts?

Haha je hebt gelijk, google herkende net als ik piepkeuken niet maar samen met Marc Marie.... 
Vandaag Inside: 'Piepkuiken Marc-Marie Huijbregts kan eigenlijk niks' (gids.tv)

Beterlaat2021! schreef op 07-04-2024 om 19:42:

IJsje gegeten bij KFC. Wordt verkocht in een keurig glas-achtig (?) bekertje, waarop € 1,50 statiegeld zit. Om dat te innen heb je een smartphone nodig.
Wat nou als je geen smartphone hebt? Dan heb je pech gehad.

Vreemd ! Bij de KFC hier kan het ook met je bankpas.  

Yumi schreef op 07-04-2024 om 22:28:

[..]

Haha je hebt gelijk, google herkende net als ik piepkeuken niet maar samen met Marc Marie....
Vandaag Inside: 'Piepkuiken Marc-Marie Huijbregts kan eigenlijk niks' (gids.tv)

Ja precies, die bedoel ik. Wat een irritante man.

Ik erger me aan mijn gezin. Man heeft de woonkamer geveegd, want dan is het dikste al weg. Dan moet je dus later nog steeds stofzuigen. En is dat vegen dus totaal zinloos. Vindt hij dus niet…
En aan de kinderen. Ze zijn 14 en 16 en hebben nog steeds mijn hulp nodig. Vooral de jongste, lijkt wel of ik de hele dag mama mama mama hoor. En zeggen, nee ik wil je niet helpen, vind ik ook zo onaardig. En alles moet nu meteen direct. Damn. En de oudste doet veel te weinig voor school waardoor ze er slecht voor staat. Al dat getrek aan mij, levert me veel stress op. En nu al 7 kilo extra gewicht.
Ik wil gewoon rust in mijn eigen huis. Dus ben ik een puzzel gaan maken. Komt jongste me gezellig helpen. Hardstikke leuk, maar mag ik zelf mijn eigen puzzel maken?
En dan ligt man de hele middag op de bank wielrennen te kijken, is ook alleen maar in beweging te krijgen als ik het vraag. Ziet dan niemand wat dit met mij doet?

Nieuw fornuis met oven is vrijdag geleverd 
En nu blijkt dat de oven het niet doet 

Mama-Inge schreef op 08-04-2024 om 09:24:

Nieuw fornuis met oven is vrijdag geleverd
En nu blijkt dat de oven het niet doet

Wat een nachtmerrie.  Ik krijg een nieuwe  keuken. Heb er nooit bij stilgestaan  dat dit ook nog kan gebeuren.... 

Ik  erger me aan de troep in huis. Raak er wat overprikkeld van. We zijn aan het verbouwen  dus het kan niet anders. Maar overal staan dozen en is het volvolvol. Grrr.  Hoe overleef ik dit? ( ja ik weet het , een dag tegelijk en me gewoon  niet te druk  maken maar voor nu is het even een ergernis ) Hou maar voor ogen dat het als het klaar is het echt heel mooi wordt....

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.