Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


lientje69 schreef op 08-04-2024 om 09:32:

[..]

Wat een nachtmerrie. Ik krijg een nieuwe keuken. Heb er nooit bij stilgestaan dat dit ook nog kan gebeuren....

Goed opletten bij de oplevering. De dag na de oplevering kwam ik er achter dat de koelkast het niet deed. Gelukkig was het alleen maar de stekker die niet in het stopcontact zat maar die was achter een plint weggewerkt en het was dus niet opgevallen.

Dat het viva forum  weer raar doet voor de zoveelste  keer😡

joky schreef op 08-04-2024 om 09:56:

Dat het viva forum weer raar doet voor de zoveelste keer😡

Ja, zo irritant. Hopelijk is dat probleem snel verholpen. 

lientje69 schreef op 07-04-2024 om 21:31:

[..]

Ik denk een piepkuiken. Gok : Marc Marie Huybrechts?

Aah, hahaha, daar was ik niet opgekomen (had zelfs nog gegoogled😁).

lientje69 schreef op 08-04-2024 om 09:32:

[..]

Wat een nachtmerrie. Ik krijg een nieuwe keuken. Heb er nooit bij stilgestaan dat dit ook nog kan gebeuren....

Man is aan het appen met de eigenaar van de winkel, waarschijnlijk zit er iets verkeerd aangesloten in de stekker. Maar dat is iets waar we niet zelf aan gaan prutsen

Bij de HA voor heftige PMS klachten.
Een spiraal zou het niet oplossen maar wel een ssri (antidepressiva) of cognitieve gedragstherapie. Nope, dikke nope!! Ik heb een psychiatrisch verleden en kan prima met mezelf om gaan dankjewel. En een ssri is echt alleen te proberen als je depressief bent of met long-covid kampt. Daarnaast heb ik last van mijn Hormonen en niet van iets anders.
HA gaat nu overleggen met de gyn. Ik ben benieuwd.

lientje69 schreef op 08-04-2024 om 09:32:

[..]

Wat een nachtmerrie. Ik krijg een nieuwe keuken. Heb er nooit bij stilgestaan dat dit ook nog kan gebeuren....

Als er niet verkeerd geleverd is, moet je je zorgen gaan maken...

Netherfield schreef op 08-04-2024 om 09:08:

 Ziet dan niemand wat dit met mij doet?


Niet leuk maar misschien toch een keer heel duidelijk zijn en tijd voor jezelf regelen. Desnoods buitenshuis.

Avocado.. Echt ik koop het niet meer... of het is keihard of het is al helemaal bruin.. 
En ik erger me aan een vlieg.. (en aan mijn kat die naast me ligt ipv dat ze die vlieg gaat vangen)

Dolfje schreef op 08-04-2024 om 17:28:

[..]


Niet leuk maar misschien toch een keer heel duidelijk zijn en tijd voor jezelf regelen. Desnoods buitenshuis.

Ik zeg wel eens: nu wil ik een half uur geen vragen. Lukt ze nooit. (Inclusief man). 
Sinds we kinderen hebben, heb ik alleen rust buitenshuis. Dat vind ik wel echt een nadeel. 

Netherfield schreef op 08-04-2024 om 20:36:

[..]

Ik zeg wel eens: nu wil ik een half uur geen vragen. Lukt ze nooit. (Inclusief man).
Sinds we kinderen hebben, heb ik alleen rust buitenshuis. Dat vind ik wel echt een nadeel.

Ja dat geloof ik wel. 

Er was vandaag niks op de tv dus ik dacht ik kijk een film terug die gisteren op SBS9 draaide, terug met de Ziggo Next Mini. Dus ik starten. Gaat hij iets heel anders afspelen. Viaplay staat er rechts boven in beeld. Dat was vorige keer ook zo alleen bij SBS9 alleen snap ik niet dat ze de film niet draaien die ik geselecteerd heb. Ik dacht nog even: misschien is de vorige film uitgelopen maar dat ging me gewoon te lang duren. Bovendien zit je naar onzin te kijken die ik helemaal niet wil zien.

Dus maar weer uitgegooid en nu zit ik met een zee van tijd. Ga maar winkelen.

De afvoer van de keuken zit verstopt. Soda,  baking soda en azijn al geprobeerd. Ik vrees dat de verstopping dieper zit.  
Afvoer uit elkaar schroeven was vorige keer geen succes. Toen kreeg ik lekkende afvoerpijp, dus kon ik alsnog prof. bellen.
Waarom is er geen cursus keukenafvoer uit elkaar schroeven zonder lekkage achteraf?

kerst schreef op 08-04-2024 om 21:44:

De afvoer van de keuken zit verstopt. Soda, baking soda en azijn al geprobeerd. Ik vrees dat de verstopping dieper zit.
Afvoer uit elkaar schroeven was vorige keer geen succes. Toen kreeg ik lekkende afvoerpijp, dus kon ik alsnog prof. bellen.
Waarom is er geen cursus keukenafvoer uit elkaar schroeven zonder lekkage achteraf?

Had ik ook onlangs. Een heleboel vies drab weggehaald met een vork. Ik denk gestold vet met stukjes groente of zo. Bij mij hielp de baking soda, plus azijn plus kokend water wel. Ineens hoorde je plop en toen zakte het water snel weg.

Misschien passen je afvoerstukken niet goed in elkaar? Soms gebruiken monteurs niet de goede omdat ze die niet toevallig in de wagen hebben liggen.

stokstaart schreef op 08-04-2024 om 16:23:

Bij de HA voor heftige PMS klachten.
Een spiraal zou het niet oplossen maar wel een ssri (antidepressiva) of cognitieve gedragstherapie. Nope, dikke nope!! Ik heb een psychiatrisch verleden en kan prima met mezelf om gaan dankjewel. En een ssri is echt alleen te proberen als je depressief bent of met long-covid kampt. Daarnaast heb ik last van mijn Hormonen en niet van iets anders.
HA gaat nu overleggen met de gyn. Ik ben benieuwd.

Een ssri wordt vaker voorgesteld bij pms hoor. En dan alleen een bepaald deel van je cyclus. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.