Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik erger me aan een paar topics. Mensen die ellenlange berichten schrijven en het niet met elkaar eens worden en constant in herhaling vallen. Weinig andere mensen die daar nog meeschrijven, ik ook niet hoor. En dat betweterige. Ik kan daar slecht tegen. Ze kapen al pagina's lang het hele topic. 

Aan de verbouwing van de buren. Er zou alleen door de week verbouwd worden (door een bouwbedrijf). Ze zouden in het weekend echt niks doen. Ze wilden zelf ook rust in het weekend.
Gelukkig zitten we nu vanaf 8 uur deze ochtend alweer in het lawaai van boren, timmeren, slijpen enz.
Leuk dat jullie willen opschieten, maar stel ons dan even op de hoogte.
Jullie gooien je kind lekker gisteravond al naar de grootouders, wij worden er weer door verrast.

En het mag allemaal wat ze doen. Maar een appje zou wel heel erg netjes zijn.

watertoren schreef op 06-04-2024 om 11:07:

Ik erger me aan een paar topics. Mensen die ellenlange berichten schrijven en het niet met elkaar eens worden en constant in herhaling vallen. Weinig andere mensen die daar nog meeschrijven, ik ook niet hoor. En dat betweterige. Ik kan daar slecht tegen. Ze kapen al pagina's lang het hele topic.

Ik haak meestal vrij snel af bij zulke topics. Ik heb meestal niet het geduld om ellenlange posts te lezen.

watertoren schreef op 06-04-2024 om 11:07:

Ik erger me aan een paar topics. Mensen die ellenlange berichten schrijven en het niet met elkaar eens worden en constant in herhaling vallen. Weinig andere mensen die daar nog meeschrijven, ik ook niet hoor. En dat betweterige. Ik kan daar slecht tegen. Ze kapen al pagina's lang het hele topic.

Eens. Dat soort topics lees ik altijd vrij snel niet meer, er is geen doorkomen aan. 

Herfstappeltaart schreef op 06-04-2024 om 11:13:

[..]

Ik haak meestal vrij snel af bij zulke topics. Ik heb meestal niet het geduld om ellenlange posts te lezen.

Ik ben te nieuwsgierig van aard. Ik lees de posts ook niet helemaal maar ik ben dan benieuwd wanner houdt dit op. Ik denk never nooit niet. Als je constant kunt reageren op dit forum met ellenlange berichten maakt niet uit op welk tijdstip dan heb je denk ik wel een probleem. Dan heb je vrees ik geen eigen leven. Ik lees hier ook graag maar als er morgen geen viaforum meer is dan weet ik me ok wel te vermaken. 

file.php?id=3465775

post nl...

Ik zocht een nieuwe wat grotere kweekpot voor "Pootjes" (zo heet de plant) tussen mijn voorraad plastic kweekpotten en ik zie er een bij die is het helemaal! Helaas staat erop gedrukt: "I am recycled" en aan de andere kant (zodat je de tekst niet naar achteren kan keren) een uitgebreide gebruiksaanwijzing d.m.v. symbolen.

Jammer, het was precies de goede maat geweest. Het is ook een soort plastic waar verf niet op houdt. Dat bladdert er dan af.

Nijnagel bij wijsvinger die steeds weer terugkomt. Pijnlijk.

kerst schreef op 06-04-2024 om 13:45:

Nijnagel bij wijsvinger die steeds weer terugkomt. Pijnlijk.

Iew! Ik wikkel er altijd een stuk wit Leukoplast omheen. Dat blijft relatief goed zitten. Je kan hem ook smaller knippen. Blijft ook goed zitten en dan heb je er meteen twee. Het doorstaat handenwassen wel een week lang en tegen de tijd dat de hoekjes los gaan laten is het weer genezen.


leukoplast-waterproof-productshot.png?w=500&h=350&imPolicy=dynamic

Plaatje van Pootjes:


white_rabbit_foot_fern-max-w1200.jpg

Ik heb de opdruk overgelakt met terracottakleurige hobbyverf. Ik denk niet dat het lang blijft zitten maar er zit nog meer dan genoeg in de tube.

Ik heb honger en verveel me een beetje. Alle planten buiten zijn ook al gedaan en binnen heb ik een Urban Jungle gemaakt. Ik ga maar eens soep opwarmen dan eet ik iets later.

kerst schreef op 06-04-2024 om 13:45:

Nijnagel bij wijsvinger die steeds weer terugkomt. Pijnlijk.

Aan de covid-periode heb ik hardnekkige eczeem op mn handen overgehouden (vanwege die zooi die bij de deur in winkels verplicht was) en die eczeem tast mijn nagels aan. Die krijgen groeven en putjes en scheuren/schilferen af. Een vingernagel is recent tot en met het halve maantje afgescheurd.  Pijnlijk!

Duurt 3 maanden voordat de nagel weer is aangegroeid. 

Van goede sterilisatievloeistof zoals handenwasalcohol in ziekenhuizen heb ik geen last maar ik heb zelf gezien hoe die apparaatjes in winkels met pure (agressieve) allesreiniger werden gevuld.


amarna schreef op 06-04-2024 om 15:52:

[..]

Aan de covid-periode heb ik hardnekkige eczeem op mn handen overgehouden (vanwege die zooi die bij de deur in winkels verplicht was) en die eczeem tast mijn nagels aan. Die krijgen groeven en putjes en scheuren/schilferen af. Een vingernagel is recent tot en met het halve maantje afgescheurd. Pijnlijk

Van goede sterilisatievloeistof zoals handenwasalcohol in ziekenhuizen heb ik geen last maar ik heb zelf gezien hoe die apparaatjes in winkels met pure (agressieve) allesreiniger werden gevuld.

Niet netjes om pure allesreiniger in die zeeppompjes te doen. Dat wat jij hebt klinkt ook erg pijnlijk..

Mijn nagels scheuren sinds de overgang. Er gaat geen dag voorbij, of ik heb weer een haak aan mijn vingernagels.Of een laagje bij het uiteinde eraf.

Kind zit in de smak fase. Zo gruwelijk, krijg er interne agressie van.

Bailey26 schreef op 06-04-2024 om 17:06:

Kind zit in de smak fase. Zo gruwelijk, krijg er interne agressie van.

Ohh brrr 

Ik ergerde me kapot aan een aantal motorrijders onderweg. Net van die losgeslagen koeien die voor het eerst weer in de wei mogen.. Alleen dan minder schattig   

Heel gevaarlijk rijgedrag, snel mij nog even inhalen voor een wegversmalling waardoor ik moest remmen, anders knalde ik tegen hem aan. Zo weinig geduld! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.