Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


lientje69 schreef op 04-04-2024 om 19:04:

[..]

Denk t niet , gezien de reactie.

Ik vind dit ook erg leuk hoor !

Serieus?

Dit is gewoon weer een steek (weet even geen beter woord) als; doe eens wat extra's, anders ben je geen goede collega.
Het zijn collega's, geen vrienden.

-knip-

HAHA!wait..what schreef op 04-04-2024 om 20:08:

Huisartsen.. Ze zullen vast enorm druk zijn maar ze schuiven alles af naar de fysio (zie ik op m'n werk). Ze willen niemand meer zien. Of stellen hele verkeerde diagnoses als ze bij uitzondering wél iemand zien.
En er is een heel handig digitaal systeem waar zij naar ons kunnen verwijzen en wij ook rapportages kunnen sturen..
Maar dat vertikt de helft om te gebruiken. Zo idioot, kan ik de hele tijd achter allerlei dingen aan wat anders zo snel geregeld had kunnen worden!

Dit is mijn ergernis van een paar weken, de eerste weken geen plaats bij de huisarts... advies assistente, kijk of de fysio iets voor je kan doen  Waardoor ik nog steeds met hetzelfde probleem loop en het niet vanzelf overgaat.

Yumi schreef op 05-04-2024 om 09:07:

[..]

Dit is mijn ergernis van een paar weken, de eerste weken geen plaats bij de huisarts... advies assistente, kijk of de fysio iets voor je kan doen Waardoor ik nog steeds met hetzelfde probleem loop en het niet vanzelf overgaat.

Wat rot voor je! Waar heb je last van? En nog steeds geen afspraak bij de huisarts kunnen maken? 

Het is echt erg.. Ik werk als secretaresse bij een fysio praktijk en als ik hoor hoe erg de klachten moeten zijn voor ze langs mogen komen bij een huisarts.. Ik weet ook niet of dit iets is van de laatste tijd hoor! Maar een tijdje terug was er iemand die niks meer kon, zelfs niet meer kon opstaan om naar de wc te gaan en huisarts deed niks! Kan toch niet? 

Ik zou heel lang door kunnen gaan over dit onderwerp, het zit me hoog merk ik 😅 Dat ga ik niet doen hoor! 😜 

Maar ik hoop voor jou dat je snel van je klachten af bent

Tussen 13:45 en 16:45 zou er een pakket bezorgd worden met post nl. Krijg ik nu net een mail " sorry dat het bezorgen vandaag niet gelukt is we komen morgen " ja eikels dan ben ik niet thuis. En hoezo niet gelukt is?? De werkdag duurt nog uren.

Oh en om de een of andere reden kan ik geen andere tijd of plaats kiezen 

Yumi schreef op 05-04-2024 om 09:07:

[..]

Dit is mijn ergernis van een paar weken, de eerste weken geen plaats bij de huisarts... advies assistente, kijk of de fysio iets voor je kan doen Waardoor ik nog steeds met hetzelfde probleem loop en het niet vanzelf overgaat.

Ja, daarom wacht ik eerst een paar dagen voordat ik een afspraak maak. Huisarts heeft het enorm druk.En dan twijfel ik soms een klein beetje of het wel belangrijk genoeg is om ermee heen te gaan.

HAHA!wait..what schreef op 05-04-2024 om 10:17:

[..]

Wat rot voor je! Waar heb je last van? En nog steeds geen afspraak bij de huisarts kunnen maken?

Het is echt erg.. Ik werk als secretaresse bij een fysio praktijk en als ik hoor hoe erg de klachten moeten zijn voor ze langs mogen komen bij een huisarts.. Ik weet ook niet of dit iets is van de laatste tijd hoor! Maar een tijdje terug was er iemand die niks meer kon, zelfs niet meer kon opstaan om naar de wc te gaan en huisarts deed niks! Kan toch niet?

Ik zou heel lang door kunnen gaan over dit onderwerp, het zit me hoog merk ik 😅 Dat ga ik niet doen hoor! 😜

Maar ik hoop voor jou dat je snel van je klachten af bent

Door long covid last van verkeerd ademhalen, loop daarvoor al 'n jaar bij logopedie, maar dat werkt niet. Omdat ik het bij de fysio moest proberen, heb ik het erbij gelaten...die heeft mij in het verleden daarvoor juist naar de huisarts gestuurd, dus dat lijkt mij onnodig.

kerst schreef op 05-04-2024 om 14:13:

[..]

Ja, daarom wacht ik eerst een paar dagen voordat ik een afspraak maak. Huisarts heeft het enorm druk.En dan twijfel ik soms een klein beetje of het wel belangrijk genoeg is om ermee heen te gaan.

Ik krijg al 'n jaar behandelingen die niet werken, dus waarop moet ik wachten dan? 

Waarom kan een doorverwijzing van het ene ziekenhuis naar het andere ziekenhuis nou nooit in een keer goed gaan  . Je moet al zo lang wachten en dan ben je eerst ook nog druk om steeds achter de verwijzing aan te bellen.
Doe gewoon wat je zegt en maak die doorverwijzing. 

Bailey26 schreef op 05-04-2024 om 15:52:

Waarom kan een doorverwijzing van het ene ziekenhuis naar het andere ziekenhuis nou nooit in een keer goed gaan . Je moet al zo lang wachten en dan ben je eerst ook nog druk om steeds achter de verwijzing aan te bellen.
Doe gewoon wat je zegt en maak die doorverwijzing.

Dat lukte hier prima en snel, maar doorverwijzing binnen hetzelfde ziekenhuis was lastiger.

Mugske schreef op 05-04-2024 om 16:50:

[..]

Dat lukte hier prima en snel, maar doorverwijzing binnen hetzelfde ziekenhuis was lastiger.

Dat is fijn dat het bij jou de eerste keer  goed ging. Maar dat het binnen het ziekenhuis dan weer lastig lijkt. Hier niet, na een andere afdeling gaat meestal wel. Maar een ander ziekenhuis gaat hier steeds mis. Van ziekenhuis A naar B was al een ding maar van B naar C lijkt helemaal lastig. En daar kom je ook alleen achter als je er zelf achteraan belt. Lijkt mij helemaal vervelend dat je denkt al maanden op een wachtlijst te staan en er dan achter komt dat er nog geen verwijzing is.

Yumi schreef op 05-04-2024 om 15:36:

[..]

Ik krijg al 'n jaar behandelingen die niet werken, dus waarop moet ik wachten dan?

Oh, ik sprak alleen voor mezelf, niet voor jou!

Decibel88 schreef op 04-04-2024 om 20:34:

[..]

Serieus?

Dit is gewoon weer een steek (weet even geen beter woord) als; doe eens wat extra's, anders ben je geen goede collega.
Het zijn collega's, geen vrienden.

-knip-

Ja, ik vind dit serieus  leuk . 

Jij bent wel een beetje  een  negatieve  brombeer hè ? Lees wel vaker nogal negatieve reacties  van je. Maar goed , ik dit topic mag het tenslotte. 

Ik erger me aan een spamner in meerdere  topics

Dolfje schreef op 05-04-2024 om 13:25:

Oh en om de een of andere reden kan ik geen andere tijd of plaats kiezen

ik was gister in gevecht met Bol.com, ik zou 4 pakketjes krijgen verspreid over 2 dagen, (kon weer niet voor een afhaalpunt kiezen ) krijg eerst 50 mailtjes hoe laat pakket A ,B& C wordt morgen bezorgd vervolgens komt pakket A toch vandaag. maarja was niet thuis dus niet opgerekend,


lang verhaal lang .. 2 pakketjes in de bus een bij de buren en 1 in de tuin    nog een bonus pakketje wat ik 2 maanden terug al had bestelt  pakket 5 komt morgen 

200w.gif?cid=6c09b95200f5e2uev82sq3utc1nymlvivmxvmrzstv8na2th&ep=v1_gifs_search&rid=200w.gif&ct=g

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.