Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Loulou39 schreef op 03-04-2024 om 18:42:

[..]

Ik doe mee met de herhaling: na werk naar huis gefietst van het station, ik was werkelijk doorweekt, tot ondergoed aan toe 😝. Ik heb ongeveer 15 minuten onder de gloeiend hete douche gestaan om weer op te warmen.

Zo gauw ik thuis kwam, ging de zon schijnen….

Ik leef met je mee!! Kind kwam gisteravond doorweekt thuis na 22 km fietsen.  Vanmorgen fietste hetzelfde kind weer 22 km in de regen.  Maar o mazzel,  vanmiddag was de terugrit nagenoeg droog.  Ikzelf liep vanmiddag in het Dwingelerveld.  Eerst nog klein spettertje maar daarna droog.  En zelfs nog heel flauw zonnetje gezien.  Ik werd overigens wel blij van het gekwetter van de vogels en van het prille groen. 

Huilbuien  van mezelf vandaag. Denk dat mijn emmertje  te vol is geraakt.

Ik meld overlast gevende scooters via de buitenbeter-app bij de gemeente. Krijg ik als antwoord, dat moet je zelf bij dat bedrijf melden. Gelukkig weet ik het type zodat ik weet bij welk deelscooterbedrijf ik moet zijn, dus dat bedrijf gemaild. Krijg ik daar weer een mailtje van of ik het via hun eigen app wil melden. 

lientje69 schreef op 03-04-2024 om 20:41:

Huilbuien van mezelf vandaag. Denk dat mijn emmertje te vol is geraakt.

Ach, lientje, sterkte...

Normaal kan ik redelijk goed omgaan met mijn vrouw haar ADHD, maar vorige week kwam ze weer thuis met projectjes voor haar werk: of ik even twee modderkeukens, een sofa en een leeskast wil maken uit paletten en verzameld materiaal.
Help haar graag maar ik heb ook mijn eigen projecten die dan stil liggen.

Dat de ene kant van de kamer nu wel heel mooi is maar ik totaal niet weet hoe het met de raamkant moet. Wat dan weer als een vorm van pressie gevoeld wordt.

Bijna niet  geslapen vannacht

lientje69 schreef op 04-04-2024 om 08:01:

Bijna niet geslapen vannacht

Hier ook zo. Tenminste ik heb wel geslapen maar echt veel wakker geweest want moest vaak naar de wc. Op een gegeven moment na de zoveelste plasbeurt keek ik hoe laat het was want had het idee dat het al bijna ochtend was en toen was het pas 1 uur.

En waarom loopt het bij de huisarts altijd uit? Ook meteen zo vroeg in de ochtend. Ik zit alweer 10 minuten te wachten na mijn geplande tijd.

Bij regenachtig weer komt vlak bij mijn huis de weg van stoep tot stoep onder water te  staan. Er zijn altijd automobilisten die het leuk vinden om er hárd doorheen te rijden, met veel opspattend water tot gevolg. Dat is slecht voor auto's!
En als voetganger met hond moet je soms ook 'rennen voor je leven' ....

Nationale collega dag!

Resulteert bij ons in: geef een collega op die éven een stapje extra (voor je) loopt Uit alle inzendingen word 1 iemand gekozen en die ontvangt een lunch voor 2

We slaan echt door met z'n allen!

Aan de wind... Wordt er nog vermoeider van dan ik al was en ik moet er nog een keer doorheen om boodschappen te halen. Bah, zo geen zin in. Wil vroeg naar bed 

Decibel88 schreef op 04-04-2024 om 17:03:

Nationale collega dag!

Resulteert bij ons in: geef een collega op die éven een stapje extra (voor je) loopt Uit alle inzendingen word 1 iemand gekozen en die ontvangt een lunch voor 2

We slaan echt door met z'n allen!

Is toch leuk! En ben jij de gelukkige geworden?

Zilver_gray schreef op 04-04-2024 om 17:32:

[..]

Is toch leuk! En ben jij de gelukkige geworden?

Denk t niet , gezien  de  reactie.  

Ik vind dit ook erg leuk hoor !

Huisartsen.. Ze zullen vast enorm druk zijn maar ze schuiven alles af naar de fysio (zie ik op m'n werk). Ze willen niemand meer zien. Of stellen hele verkeerde diagnoses als ze bij uitzondering wél iemand zien. 
En er is een heel handig digitaal systeem waar zij naar ons kunnen verwijzen en wij ook rapportages kunnen sturen.. 
Maar dat vertikt de helft om te gebruiken. Zo idioot, kan ik de hele tijd achter allerlei dingen aan wat anders zo snel geregeld had kunnen worden! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.