Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Aan mezelf. Ik ben aan mijn  laatste maand bij deze werkgever begonnen.  En heb gewoon  geen zin meer om te gaan.  Dat vind ik stom van mezelf, mijn bewoners  kunnen er tenslotte  ook niks aan doen. ( ga zo netjes  mijn avonddienst  draaien hoor en de mensen zullen  niks aan me merken verder)

Aan het harde en veelvuldige geblaf van de hond verderop. 
Jaren lang bij de onderburen een hond gehad die om de drie minuten blafte. Bij de onderburen geklaagd, maar jarenlang last van gehad .
Ik ben gewoon allergisch geworden voor hondengeblaf.. ik verdraag het vaak blaffen helemaal niet meer.
Waarom nemen zoveel mensen een hond als ze hem niet opvoeden

Echt ik val in herhaling ik weet het maar moest net weer door de regen fietsen. Toch maar regenbroek aangetrokken en daar stond ik mee te klooien bij het aantrekken en uittrekken.

Ik lees altijd in bed, daardoor val ik makkelijker in slaap. Gisterenavond, zo'n spannend boek dat ik het uitgelezen heb. Begreep ineens waardoor ik al zolang last heb van mijn arm en nek... e-reader met 1 arm/hand omhoog houden, en hoofd ernaar gedraaid .Voel me zo dom dat ik hier niet eerder aan gedacht heb  

Ik snap het niet goed: in 2022 was er een uitzending van Zembla over Baudet die "Kremlin in de Kamer" heette en ik ergerde me toen zowel over Zembla (verdachtmakingen) als over Baudet (Rusland een betrouwbare buur als je hem maar met rust laat; echt?). 

Ik ergerde me omdat er kennelijk geen enkele manier is om uit te vinden of een Kamerlid te koop is. Gisteren nog even naar de Tweede Kamer gekeken maar ik kwam er niet achter wat de waarheid was. Ik vind dit sterk verontrustend en heel, heel ernstig.

stokstaart schreef op 27-03-2024 om 22:17:

eerder een gruwel dan een ergernis. Ik slaap met open raam en hoorde al even een zware zoem zo af en aan.
had al gekeken maar zag niks. Weer in bed gekropen en ineens voelde ik een PLOF naast mijn kussen. Een hele dikke wesp!
met een boek ‘geweldloze communicatie’ het beest op bed geprobeerd te pletten maar dat ging zo maar niet.
gelukkig was ie traag en viel op de grond. Ik heb -4 dus geen idee waar het gebleven was. Mijn bril opgediept, lamp erop en gelukkig zag ik m kruipen (en waren de katten beneden!!) en kan je ook geweld plegen met de tekst beginnend met geweldloos.
De wesp is niet meer

Ik heb dat boek ook, maar daar heb je dus niets aan in een crisis begrijp ik? Jammer weer!

Dolfje schreef op 02-04-2024 om 14:16:

Echt ik val in herhaling ik weet het maar moest net weer door de regen fietsen. Toch maar regenbroek aangetrokken en daar stond ik mee te klooien bij het aantrekken en uittrekken.

Geen wonder dat je in herhaling valt.  We hebben 5 maanden achter de rug met buitengewoon veel grijs en nat weer. Ik zie op mijn Strava wandelingen vorig jaar veel meer droge zonnige dagen dat deze langdurige herfst.

Zoon heeft een donker Tshirt van Zeeman, in de nek stond een opdruk in wit:
Zeeman original basics
daaronder een lange streep en dan een M.

Haal ik net de was uit de machine, allemaal shirte, hemden en ondergoed en overal vind ik hele of gedeeltelijke letters van die tekst, wat een gepulk om dat overal af te krijgen.

Geleuter en geschreeuw van mijn werkloze onderburen.

Dorestad schreef op 03-04-2024 om 09:28:

[..]

Geen wonder dat je in herhaling valt. We hebben 5 maanden achter de rug met buitengewoon veel grijs en nat weer. Ik zie op mijn Strava wandelingen vorig jaar veel meer droge zonnige dagen dat deze langdurige herfst.

Ik doe mee met de herhaling: na werk naar huis gefietst van het station, ik was werkelijk doorweekt, tot ondergoed aan toe 😝. Ik heb ongeveer 15 minuten onder de gloeiend hete douche gestaan om weer op te warmen.

 Zo gauw ik thuis kwam, ging de zon schijnen….

Waarom als er updates of wat dan ook zijn op mijn werk gaat dat nooit vanaf het eerste moment goed en zitten wij met de gebakken peren?

Aan dat ik al 3x op mijn lip heb gebeten vandaag! Ik ga zo avondeten, wens me sterkte!

Dat we 1 kast moesten verplaatsen voordat ons nieuwe fornuis komt
En we uiteindelijk met 4 kasten aan het slepen geweest zijn.
En natuurlijk ben ik degene die alles in en uit die kasten mag halen 

Dolfje schreef op 02-04-2024 om 14:16:

Echt ik val in herhaling ik weet het maar moest net weer door de regen fietsen. Toch maar regenbroek aangetrokken en daar stond ik mee te klooien bij het aantrekken en uittrekken.

Ik word ook echt schijtchagerijnig van al die regen, ben er klaar mee.. (gelukkig wordt het zaterdag erg mooi)

Auwereel houdt je jezelf heel? Sterkte...

OperaQueen schreef op 03-04-2024 om 19:54:

[..]

Ik word ook echt schijtchagerijnig van al die regen, ben er klaar mee.. (gelukkig wordt het zaterdag erg mooi)

Auwereel houdt je jezelf heel? Sterkte...

Schade valt mee, slechts 2x gebeten zonder dat het weer ging bloeden. Ik eet wel eens een kauwgompje na het eten voor een frisse mond, maar dat doe ik vanavond maar niet!

Vandaag heb ik een wandelingetje door de regen gemaakt, was niet onprettig, het rook fris en naar pasgemaaid, nat gras. Wat ik wel flauw vond is dat de zon flink begon te schijnen toen ik net thuis was van die wandeling!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.