Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik wil slaaaaaapen. Slaap zo slecht. Niet raar na deze week maar ben normaal echt een goede slaper en ben zo moe. Gister om 22:00 in bed gaan liggen en nu voor de tiende keer wakker. 

wekker verkeerd gezet 
Had nog een poosje kunnen slapen 

Loulou39 schreef op 23-03-2024 om 20:40:

[..]

Heb vandaag ook een mug gespot in mijn slaapkamer, hij was nog niet heel snel want ik kon hem pakken. Jammer dat dat ook weer is begonnen met de hogere temperaturen…

Al mijn ramen en de schuifpui in de keuken zitten in de horren. Kost een paar centen maar zo het geld waard 

Gisteren had ik vooral ruzie met een hevelpomp; hij deed niet wat hij beloofde. Ik heb de rare afwijking om eerst het ding te gebruiken en pas op het laatst de gebruiksaanwijzing te raadplegen. Ik heb me al vaak afgevraagd waarom en het antwoord is gecompliceerd. Ik denk dat ik het zelf wil ontdekken of zo.

Niet dat het echt een kanjer van een ding is overigens voor zijn prijs. Ik denk in China gemaakt voor tien cent. Tencent.

Koettie schreef op 24-03-2024 om 05:32:

Ik wil slaaaaaapen. Slaap zo slecht. Niet raar na deze week maar ben normaal echt een goede slaper en ben zo moe. Gister om 22:00 in bed gaan liggen en nu voor de tiende keer wakker.

Ik heb geprobeerd  terug te vinden  wat er precies gebeurd is afgelopentijd omdat ik al ergens las dat het niet goed met je gaat. Maar meer dan dat er iets heel naars aam de hand is , kon ik niet vinden zo snel. Ik wil je in elk geval veel sterkte  wensen. Hopelijk gaat het allemaal snel weer wat beter. En slaap je dan  ook weer wat meer.

lientje69 schreef op 24-03-2024 om 08:25:

[..]

Ik heb geprobeerd terug te vinden wat er precies gebeurd is afgelopentijd omdat ik al ergens las dat het niet goed met je gaat. Maar meer dan dat er iets heel naars aam de hand is , kon ik niet vinden zo snel. Ik wil je in elk geval veel sterkte wensen. Hopelijk gaat het allemaal snel weer wat beter. En slaap je dan ook weer wat meer.

Staat in relatiespui topic. Thanks, hoop dat het slapen ook snel weer beter is. Word er echt labiel van. 

weer een nare droom vannacht. Waarom moet ik blijkbaar alles verwerken in mijn dromen?

Broodjebrie schreef op 24-03-2024 om 09:09:

weer een nare droom vannacht. Waarom moet ik blijkbaar alles verwerken in mijn dromen?

Hier ook. Vier jaar geleden ginds gestopt en nog steeds regelmatig dromen over mijn vorige baan, en het is nooit leuk.

Moirmel schreef op 24-03-2024 om 09:19:

[..]

Hier ook. Vier jaar geleden ginds gestopt en nog steeds regelmatig dromen over mijn vorige baan, en het is nooit leuk.

Ik droom veel over mijn jeugd. Ik ben momenteel in therapie, wellicht dat het daardoor komt.. 

ik moet een pakket terug sturen maar het moet via DHL... en daar heb ik nou niet bepaald de beste ervaringen mee 

Moirmel schreef op 24-03-2024 om 09:19:

[..] Hier ook. Vier jaar geleden ginds gestopt en nog steeds regelmatig dromen over mijn vorige baan, en het is nooit leuk.

Ik droom nog wel eens over een baan waar ik al 20 jaar geleden gestopt ben.
Dat zijn nare dromen en ik word dan heel kwaad wakker, kwaad op mezelf!

oudmaarnognietkoud schreef op 24-03-2024 om 06:40:

[..]

Al mijn ramen en de schuifpui in de keuken zitten in de horren. Kost een paar centen maar zo het geld waard

Zoooooooo mee eens! Wij hebben overal horren, ik zou ze voor geen goud meer willen missen.

oudmaarnognietkoud schreef op 24-03-2024 om 06:40:

[..]

Al mijn ramen en de schuifpui in de keuken zitten in de horren. Kost een paar centen maar zo het geld waard

Herfstappeltaart schreef op 24-03-2024 om 15:46:

[..]

Zoooooooo mee eens! Wij hebben overal horren, ik zou ze voor geen goud meer willen missen.

Wij hebben ook horren boven en als het mooi weer is zo'n extra rolhor bij de achterdeur. In de winter gaat die eruit, omdat het lastig is om de deur iedere keer goed dicht te doen. 

Nu was er toch iet binnen gekomen dat strak.  Normaal heb ik daar zo vroeg in het jaar geen last van. 

Beterlaat2021! schreef op 24-03-2024 om 15:35:

[..]

Ik droom nog wel eens over een baan waar ik al 20 jaar geleden gestopt ben.
Dat zijn nare dromen en ik word dan heel kwaad wakker, kwaad op mezelf!

Heb ik ook, ik droom vaak over m'n werk en in mijn droom gaat altijd vanalles mis. Ik droom nooit positief over mijn werk terwijl ik mijn werk wel leuk vind.

Echt supers, stop met die reclame over dat paas(vr)eten

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.