Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


kerst schreef op 24-03-2024 om 22:31:

Echt supers, stop met die reclame over dat paas(vr)eten

Och zolang Robert nog niet bedacht heeft een programma te maken dat je ook met Pasen niet alleen mag zitten, neem ik de reclames voor lief, En wat ik eet, zie ik tegen die tijd wel, er ligt vast nog wel iets in de winkel

kerst schreef op 24-03-2024 om 22:31:

Echt supers, stop met die reclame over dat paas(vr)eten

Mag dat alleen met Kerst? 

Nederland wil in 2050 volledig circulair zijn, dus dat al het afval wordt hergebruikt. Dat duurt dus nog meer dan 25 jaar. Ik kan me niet voorstellen dat dat niet sneller kan. En gezien de enorme bergen afval overal in de wereld kan dit niet snel genoeg gaan. Misschien moeten alle wereldleiders Wall-E eens gaan kijken. En vervolgens beweert mijn gemeente dat alle afval wat ik via de grijze bak inlever (wij hebben geen aparte inzameling voor plastic) wordt hergebruikt. Word ik nou belazerd waar ik bij sta? 

watertoren schreef op 25-03-2024 om 09:38:

[..]

Mag dat alleen met Kerst?

Wat mij betreft helemaal niet meer. Met Kerst een maand lang reclames over eten, en nu met de Pasen lijkt het ook steeds erger te worden.

En ik erger me ook aan Odido,dat helaas Tele 2 heeft overgenomen. Sindsdien haperend internet.

kerst schreef op 25-03-2024 om 10:15:

[..]

Wat mij betreft helemaal niet meer. Met Kerst een maand lang reclames over eten, en nu met de Pasen lijkt het ook steeds erger te worden.

En ik erger me ook aan Odido,dat helaas Tele 2 heeft overgenomen. Sindsdien haperend internet.

Ik ben dan het tegenovergestelde van jou. Ik vind het juist fijn dat er wat luxere dingen te koop zijn. Bijvoorbeeld beenham zit niet in het vaste assortiment bij de Lidl. Nu hebben ze het wel dus dan sla ik in voor in de vriezer. Ik snap wel wat jij bedoelt hoor dat Pasen draait om eten en drinken en nog eens veel ook. Ik vind dat juist leuk en verheug me nu al op komend weekend. Wij beginnen donderdag al met een avondje gourmetten. Heeft verder niks met het geloof te maken hoor maar wij houden wel van het Bourgondische leven.

Ik erger me aan Ziggo, die voor de 3de keer een monteur stuurt maar die man weet niet waar het probleem zit. Ze zeggen het probleem niet te kennen, maar zowel KPN als Ziggo gebruikers klagen erover op internet. 

Yumi schreef op 25-03-2024 om 10:35:

Ik erger me aan Ziggo, die voor de 3de keer een monteur stuurt maar die man weet niet waar het probleem zit. Ze zeggen het probleem niet te kennen, maar zowel KPN als Ziggo gebruikers klagen erover op internet.

Blugh, Ziggo! Eindeloos veel gedoe hebben wij daarmee gehad en die helpdesk en monteurs wisten nooit wat! 

Ik ben bij ze weggegaan en sindsdien heb ik nooit meer problemen gehad. Nooit meer Ziggo voor mij. 

Netherfield schreef op 25-03-2024 om 09:56:

Nederland wil in 2050 volledig circulair zijn, dus dat al het afval wordt hergebruikt. Dat duurt dus nog meer dan 25 jaar. Ik kan me niet voorstellen dat dat niet sneller kan. En gezien de enorme bergen afval overal in de wereld kan dit niet snel genoeg gaan. Misschien moeten alle wereldleiders Wall-E eens gaan kijken. En vervolgens beweert mijn gemeente dat alle afval wat ik via de grijze bak inlever (wij hebben geen aparte inzameling voor plastic) wordt hergebruikt. Word ik nou belazerd waar ik bij sta?

Ja.

Zo lang je moet betalen om van je afval af te komen zullen veel mensen daar asociaal mee om gaan. Hier bij de Jumbo staat er naast de glasbak een container van de Kringloper voor kleding. Op de container staat met grote letters: kleding geen restafval. 3 keer raden waar die container vol mee zit. Ik snap eigenlijk niet dat de Kringloper deze container laat staan.

watertoren schreef op 25-03-2024 om 11:06:

Zo lang je moet betalen om van je afval af te komen zullen veel mensen daar asociaal mee om gaan. Hier bij de Jumbo staat er naast de glasbak een container van de Kringloper voor kleding. Op de container staat met grote letters: kleding geen restafval. 3 keer raden waar die container vol mee zit. Ik snap eigenlijk niet dat de Kringloper deze container laat staan.

Oud collega van mij zei altijd ; al hang je een koe op aan het plafond dan nog zullen mensen vragen verkoopt u hier ook koeien? 🤓

_Audrey schreef op 25-03-2024 om 10:41:

[..]

Blugh, Ziggo! Eindeloos veel gedoe hebben wij daarmee gehad en die helpdesk en monteurs wisten nooit wat!

Ik ben bij ze weggegaan en sindsdien heb ik nooit meer problemen gehad. Nooit meer Ziggo voor mij.

Waar zit je nu bij Audrey? Ik wou eigenlijk overstappen naar KPN maar die heeft dezelfde problemen met het geluid bij een tv+ pakket.

Blijkbaar gaat het overschakelen tussen dolby en stereo niet goed, op de next mini. Dolby is normaal ook iets zachter maar nu moet ik de tv echt veel harder zetten en stereo is bij overschakelen zo gigantisch hard, dat ik van de bank geblazen word en op stand 1 nog steeds niet te verdragen is. Dat gebeurd gelukkig niet continu maar door een paar keer te pauzeren of te switchen tussen Neflix, opnames of de live uitzending. 

Yumi schreef op 25-03-2024 om 11:15:

[..]

Waar zit je nu bij Audrey? Ik wou eigenlijk overstappen naar KPN maar die heeft dezelfde problemen met het geluid bij een tv+ pakket.

Blijkbaar gaat het overschakelen tussen dolby en stereo niet goed, op de next mini. Dolby is normaal ook iets zachter maar nu moet ik de tv echt veel harder zetten en stereo is bij overschakelen zo gigantisch hard, dat ik van de bank geblazen word en op stand 1 nog steeds niet te verdragen is. Dat gebeurd gelukkig niet continu maar door een paar keer te pauzeren of te switchen tussen Neflix, opnames of de live uitzending.

Ik zit nu bij KPN, maar heb nooit gedoe met geluid gelukkig. Ook niet als ik pauzeer of switch tussen Netflix, opnames en live tv. Wel knap waardeloos als je dat wel hebt, dat is niet fijn tv kijken. 

Zit me weer dik te ergeren aan Ziggo, omdat ik RTL-8 niet meer over de kabel ontvang. Geen signaal. Ik kan ook wel Next Mini inschakelen, maar ja dat beeld is kwalitatief minder en dan kan ik net zo goed meteen naar KPN gaan; die doet alles over IP en die is nog goedkoper ook.

Wat me vooral ergert is dat de kabel volgestuft zit met betaalzenders waar ik nooit naar zou kijken. En díe hebben geen storing, want dan zou niemand dat pakket meer nemen. Dus voor die anderhalve paardekop die naar ongebruikelijke betaalzenders gaat kijken moet dat kanaal beschikbaar en storingsvrij blijven.  

_Audrey schreef op 25-03-2024 om 11:25:

[..]

Ik zit nu bij KPN, maar heb nooit gedoe met geluid gelukkig. Ook niet als ik pauzeer of switch tussen Netflix, opnames en live tv. Wel knap waardeloos als je dat wel hebt, dat is niet fijn tv kijken.

Ik heb Ziggo laten weten dat ik binnen een paar weken een oplossing wil, en anders weg ga. 

Ik vind mijn vandaag opgehaalde multifocale bril prima, behalve bij tv kijken. Maarja advies was minstens 14 dagen bril dragen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.