Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Schemerlampje schreef op 22-03-2024 om 19:51:

[..]

Misschien omdat hij zich zorgen maakt over je gezondheid?

Is goed mogelijk.

Maar deze baan is alleen  mogelijk  als ik ook nachten wil draaien

Ongeveer  3 per maand.

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Lientje!
Heb je eerder nachtdiensten gedraaid of is het helemaal nieuw? Het zal wel wennen zijn voor hem.

Dolfje schreef op 22-03-2024 om 21:07:

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Lientje!
Heb je eerder nachtdiensten gedraaid of is het helemaal nieuw? Het zal wel wennen zijn voor hem.

Ik heb hem nog niet hoor. Maar de kans is wel groot. Ik moet dit weekend een brief  sturen met motivatie  en dan wordt ik maandag al gebeld voor een afspraak  voor arbeidsvoorwaarden gesprek. Ze willen het voor eind van de maand rond hebben. Dus ga er maar vanuit dat ik de baan heb. Heb nog niet  eens  officieel  gesolliciteerd, alleen  een paar uur meegedraaid.

Ik heb nog nooit eerder nachten gewerkt. Hij zelf wel. Maar hij is eigenlijk  gewend dat ik er altijd ben. Dus dat zal zeker  wennen  zijn.

Ben weer gaan roken van de week. Was alweer ruim twee maanden gestopt. Vandaag weer pleister geplakt.

lientje69 schreef op 22-03-2024 om 22:17:

[..]

Ik heb nog nooit eerder nachten gewerkt. Hij zelf wel. Maar hij is eigenlijk gewend dat ik er altijd ben. Dus dat zal zeker wennen zijn.

Dat zal best ja! Zou in ons geval ook zo zijn.

Dolfje schreef op 22-03-2024 om 11:04:

Een stomme ergernis maar ik ben ik zoek naar een bepaald soort sandalen, heb in de laatste 10 jaar of zo 3 paar versleten maar ik kan dus niet meer op het merk komen. En heb het laatste paar vorig jaar op vakantie achter gelaten omdat ze kapot waren.
En ik heb ze ook wel eens op dit of het andere forum gepost maar krijg het niet gevonden.
Dus ik zit Zalando door te scrollen maar geloof niet dat ik ze daar gekocht heb.

Kijk anders eens bij Pikolinos. Die lopen ook zálig. 

oudmaarnognietkoud schreef op 23-03-2024 om 09:24:

[..]

Kijk anders eens bij Pikolinos. Die lopen ook zálig.

Daar heb ik gekeken maar zag niks naar mijn smaak tussen zitten.

aan het weer (weer). Het hagelt hier momenteel. Ik wil zon!!

Koettie schreef op 23-03-2024 om 08:00:

Ben weer gaan roken van de week. Was alweer ruim twee maanden gestopt. Vandaag weer pleister geplakt.

Veel succes.

Koettie schreef op 23-03-2024 om 08:00:

Ben weer gaan roken van de week. Was alweer ruim twee maanden gestopt. Vandaag weer pleister geplakt.

Sterkte met het weer oppakken van niet-roken!

Heb 7 muggenbeten op mijn been en 1 in mijn nek. Wordt gek van de jeuk. 

Bah, ik moet nog achter een nieuw bankstel aan.

Bakblik schreef op 23-03-2024 om 19:55:

Heb 7 muggenbeten op mijn been en 1 in mijn nek. Wordt gek van de jeuk.

Heb vandaag ook een mug gespot in mijn slaapkamer, hij was nog niet heel snel want ik kon hem pakken. Jammer dat dat ook weer is begonnen met de hogere temperaturen…

kerst schreef op 23-03-2024 om 20:09:

Bah, ik moet nog achter een nieuw bankstel aan.

Oh, leuk juist! Zou ik blij van worden 
Maar voor jou succes 👍🏻

Bij lief op de bank gecrasht maar de buren hebben een feestje. Ik wil rust!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.