Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ben ook onverwacht ongesteld geworden, vier dagen te vroeg. Zal de stress/mirena wel zijn. Niet hevig gelukkig maar krijg altijd verhoging en voelde me al niet top. 

Dolfje schreef op 22-03-2024 om 11:04:

Een stomme ergernis maar ik ben ik zoek naar een bepaald soort sandalen,


heb je nog een foto waarop je ze aan hebt? Misschien kunnen we helpen zoeken? 

Uh geen idee. Dan moet ik een hoop foto's doorspitten.

https://www.zalando.nl/geox-sandal-vega-sandalen-black-ge111a0cm-q11.html

Ze lijken hier een beetje op maar dan met zwarte iets hogere hak.

Dolfje schreef op 22-03-2024 om 17:18:

Uh geen idee. Dan moet ik een hoop foto's doorspitten.

Foto maken en dan via Google zoeken? 

Apiejapie schreef op 22-03-2024 om 17:54:

[..]

Foto maken en dan via Google zoeken?

@dolfje; Misschien is het handiger om een apart topic te openen, dan zien meer mensen het, denk ik.

Inderdaad apiejapie. Dat probeer ik nu op basis van die andere foto, maar dat merk is zelf nogal overheersend. Lijken ze hierop, dolfje? Weet je nog in welke winkel je ze kocht?

14890207-1-blackleather?$n_640w=


https://www.asos.com/asra/asra-exclusive-sammy-fisherman-sandals-in-black-leather/prd/14890207

Nee dat weet ik niet, denk dat ik de eerste in een winkel gekocht heb en de andere online.

Bedankt voor het meedenken trouwens.
Daar lijken ze helemaal niet op Glazenbol.

Dolfje schreef op 22-03-2024 om 18:11:

Bedankt voor het meedenken trouwens.
Daar lijken ze helemaal niet op Glazenbol.

🤣 shit, moet in mijn glazen bol eerst even schoonmaken!

c23bdd616e32a78e1ade0b79dfb78cc6



Die stomme hormonale migraine! Kan bijna niets meer 😡
(Gelukkig kan ik nog wel schermen/licht verdragen, maar verder… ben er beroerd van.)

Aan mijn man. Ten eerste is hij niet enthousiast  over mijn mogelijk  nieuwe baan. En ten tweede is hij de hele dag van alles kwijt. Legt dingen  ergens neer, vergeet  waar en beweert dan dat ik ze verplaatst heb.

lientje69 schreef op 22-03-2024 om 19:21:

Aan mijn man. Ten eerste is hij niet enthousiast over mijn mogelijk nieuwe baan. En ten tweede is hij de hele dag van alles kwijt. Legt dingen ergens neer, vergeet waar en beweert dan dst ik ze verplaatst heb.

  waarom is hij er niet enthousiast over, hij hoeft het werk toch niet te doen?

Auwereel schreef op 22-03-2024 om 19:43:

[..]

waarom is hij er niet enthousiast over, hij hoeft het werk toch niet te doen?

Hij vind het niks dat ik ook nachtdiensten  moet gaan draaien.  En dat het wat verder weg is. Maar vooral de nachtdiensten  . Ik krijg er niet uit waarom hij dat zo'n probleem vindt...

Dat de Bankzitters denken dat ze kunnen zingen en ze nu zelfs in de Top 40 staan..

lientje69 schreef op 22-03-2024 om 19:47:

[..]

Hij vind het niks dat ik ook nachtdiensten moet gaan draaien. En dat het wat verder weg is. Maar vooral de nachtdiensten . Ik krijg er niet uit waarom hij dat zo'n probleem vindt...

Misschien omdat hij zich zorgen maakt over je gezondheid?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.