Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik erger me aan mijn getwijfel. Ik moet een gesprek aangaan (met werkgever die ook mijn fysiotherapeut is). 
Ik loop met werk en mijn fysio tegen dingen aan en ik voel me zo'n enorme zeur.. 

Broodjebrie schreef op 22-03-2024 om 07:33:

[..]

Arme jij

Ik erger me aan de 2e nachtmerrie deze week. Ben weer helemaal van slag.

Oh bah dat kan zo naar zijn 

Mama-Inge schreef op 22-03-2024 om 09:58:

Gisteren helemaal blij, want lekker warm in huis, nadat de ketel vervangen was.
De monteur heeft alle radiatoren ontlucht en is weg gegaan.
En toen was het ineens koud en de boel slaat ook niet aan als de (nieuwe) thermostaat hoger gezet wordt.
Nu weer wachten tot er een monteur komt
Zit inmiddels met een badjas en deken om in huis, zo koud heb ik het

Heb je de waterdruk gecontroleerd? Vaak moet je hem nog even wat extra bijvullen. 

Een stomme ergernis maar ik ben ik zoek naar een bepaald soort sandalen, heb in de laatste 10 jaar of zo 3 paar versleten maar ik kan dus niet meer op het merk komen. En heb het laatste paar vorig jaar op vakantie achter gelaten omdat ze kapot waren.
En ik heb ze ook wel eens op dit of het andere forum gepost maar krijg het niet gevonden.
Dus ik zit Zalando door te scrollen maar geloof niet dat ik ze daar gekocht heb.

JtM

JtM

22-03-2024 om 13:04 Topicstarter

Zoon heeft een vriendje te spelen, ze zijn nu nog even aan het lunchen maar dat kindje smakt... brrr 

Ruim 2 uur zitten wachten op de schilder. Ik dacht om 11 uur hij had het geïnterpreteerd als na 11 uur. 

Dolfje schreef op 22-03-2024 om 10:58:

[..]

Oh bah dat kan zo naar zijn

Ja, nogal. Vooral als ze over dezelfde persoon gaan. Ze bleven een tijdje weg maar nu toch weer terug. Gelukkig kan ik het dadelijk van me af praten.

Broodjebrie schreef op 22-03-2024 om 13:43:

[..]

Ja, nogal. Vooral als ze over dezelfde persoon gaan. Ze bleven een tijdje weg maar nu toch weer terug. Gelukkig kan ik het dadelijk van me af praten.

SuzyQFive schreef op 22-03-2024 om 11:02:

[..]

Heb je de waterdruk gecontroleerd? Vaak moet je hem nog even wat extra bijvullen.

Nee dat was het niet. De monteur had gisteren de kachelfunctie op de ketel niet aangezet. Inmiddels is het lekker warm in huis 

Dat Jumbo nog steeds bepaalde producten op niet leverbaar heeft staan.  Eerder was er in het nieuws dat ze bepaalde prijsafspraken niet rond kregen.  Nu al weken gebrek aan thee van Pickwick waardoor er ook tekort is aan thee van huismerk.  Hier en daar nog meer gaten in de schappen maar dan van producten die ik (bijna) nooit koop dus geen last van.
Het probleem met eieren lijkt eindelijk opgelost.  

Bakblik schreef op 22-03-2024 om 14:47:

Dat Jumbo nog steeds bepaalde producten op niet leverbaar heeft staan. Eerder was er in het nieuws dat ze bepaalde prijsafspraken niet rond kregen. Nu al weken gebrek aan thee van Pickwick waardoor er ook tekort is aan thee van huismerk. Hier en daar nog meer gaten in de schappen maar dan van producten die ik (bijna) nooit koop dus geen last van.
Het probleem met eieren lijkt eindelijk opgelost.

Hier is het ook zo erg bij de jumbo, overal lege gaten. Of als je wat later bent is alle verse groente en brood al op. Als het niet snel beter wordt ga ik toch maar eens naar een andere winkel.

_Audrey schreef op 22-03-2024 om 14:58:

[..]

Hier is het ook zo erg bij de jumbo, overal lege gaten. Of als je wat later bent is alle verse groente en brood al op. Als het niet snel beter wordt ga ik toch maar eens naar een andere winkel.

Dat hadden meer mensen al bedacht bij de Plus was thee ook schaars en de ah hier in het dorp vind ik qua verse groenten niet goed.  3 supermarkten bezoeken voor mijn weekendboodschappen kost mij teveel tijd. 

Bakblik schreef op 22-03-2024 om 15:11:

[..]

Dat hadden meer mensen al bedacht bij de Plus was thee ook schaars en de ah hier in het dorp vind ik qua verse groenten niet goed. 3 supermarkten bezoeken voor mijn weekendboodschappen kost mij teveel tijd.

Daar heb ik idd ook geen zin in, daarom was de jumbo hier wel ideaal. Maar ja, als je uiteindelijk vanalles mispakt is het ook niks. 

Er komt geen eind aan die hevige menstruaties.

Bakblik schreef op 22-03-2024 om 14:47:

Dat Jumbo nog steeds bepaalde producten op niet leverbaar heeft staan. Eerder was er in het nieuws dat ze bepaalde prijsafspraken niet rond kregen. Nu al weken gebrek aan thee van Pickwick waardoor er ook tekort is aan thee van huismerk. Hier en daar nog meer gaten in de schappen maar dan van producten die ik (bijna) nooit koop dus geen last van.
Het probleem met eieren lijkt eindelijk opgelost.

Ja, Alpro Soya, vergeet het. En het " even goede alternatief", lang niet zo lekker! Ik loop nog wat verder door naar de volgende supermarkt om in te slaan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.