Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


kerst schreef op 21-03-2024 om 10:09:

[..]

Overgang, maar dat lijkt een beetje een taboe .

Geen taboe. Ik heb sinds een paar jaar geen eierstokken meer en gebruik hormoonvervangers dus dat is geen probleem. 


Pasen lijkt net als Kerst alleen maar om overvloedig en ongezond eten te gaan als ik al die reclame van de supers zie..

kerst schreef op 21-03-2024 om 21:24:


Pasen lijkt net als Kerst alleen maar om overvloedig en ongezond eten te gaan als ik al die reclame van de supers zie..

Ik had het er van de week nog met een cliënt over, het wordt zo overdreven gemaakt al die heisa rond pasen,  het lijkt wel kerst.

Ik heb helemaal niks met pasen, ik zie het maar als een lang weekend..

Broodjebrie schreef op 21-03-2024 om 21:44:

[..]


Ik heb helemaal niks met pasen, ik zie het maar als een lang weekend..

Voor mij is het dit jaar niet eens een lang weekend want moet zaterdag werken 

Broodjebrie schreef op 21-03-2024 om 21:44:

[..]

Ik had het er van de week nog met een cliënt over, het wordt zo overdreven gemaakt al die heisa rond pasen, het lijkt wel kerst.

Ik heb helemaal niks met pasen, ik zie het maar als een lang weekend..

Ik heb heel veel met Pasen, maar niets met alle heisa en vreterij eromheen.

ik zie het ook als een extra vrije dag. Verder niets met pasen, maar erger me idd ook aan alle heisa erom heen. 

Voor mij betekenend Pasen ook meer.
Maar die vreterij eromheen vind ik overdreven en niet nodig 
Maar dat is met kerst net zo.

Aan familie. We vieren een verjaardag niet op de dag maar met Pasen omdat dat beter uitkomt met school. “Maar met Pasen hebben wij altijd plannen”. En ik weet gewoon dat ze dat de 10 jaar hiervoor niet hadden.

Weer maar vier uur geslapen. Ben echt een zombie. Hopelijk van het weekend slaap inhalen. 

Dolfje schreef op 21-03-2024 om 21:59:

[..]

Voor mij is het dit jaar niet eens een lang weekend want moet zaterdag werken

Arme jij

Ik erger me aan de 2e nachtmerrie deze week. Ben weer helemaal van slag.

Had gisteren een afspraak met mijn psychiater. Omdat ik met de bus altijd te vroeg ben, was ik nog iets gaan drinken in de kroeg in afwachting. Kwam mijn moeder binnen (al jaren geen contact meer) en kwam ze naast mij zitten en praten alsof we elkaar regelmatig zien.
Ben nog niet gaan slapen na gisteren; geen zin in de nachtmerries die ongetwijfeld zullen komen. 

Broodjebrie schreef op 21-03-2024 om 21:44:

[..]

Ik had het er van de week nog met een cliënt over, het wordt zo overdreven gemaakt al die heisa rond pasen, het lijkt wel kerst.

Ik heb helemaal niks met pasen, ik zie het maar als een lang weekend..

Helemaal eens. 

Gisteren helemaal blij, want lekker warm in huis, nadat de ketel vervangen was.
De monteur heeft alle radiatoren ontlucht en is weg gegaan.
En toen was het ineens koud en de boel slaat ook niet aan als de (nieuwe) thermostaat hoger gezet wordt.
Nu weer wachten tot er een monteur komt
Zit inmiddels met een badjas en deken om in huis, zo koud heb ik het

Netherfield schreef op 22-03-2024 om 07:16:

Aan familie. We vieren een verjaardag niet op de dag maar met Pasen omdat dat beter uitkomt met school. “Maar met Pasen hebben wij altijd plannen”. En ik weet gewoon dat ze dat de 10 jaar hiervoor niet hadden.

Plannen als in bank hangen en veel eten misschien? 😜

Moirmel schreef op 22-03-2024 om 07:51:

Had gisteren een afspraak met mijn psychiater. Omdat ik met de bus altijd te vroeg ben, was ik nog iets gaan drinken in de kroeg in afwachting. Kwam mijn moeder binnen (al jaren geen contact meer) en kwam ze naast mij zitten en praten alsof we elkaar regelmatig zien.
Ben nog niet gaan slapen na gisteren; geen zin in de nachtmerries die ongetwijfeld zullen komen.

Lijkt me heel raar en moeilijk voor je. Hopelijk blijven de nachtmerries weg!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.