Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Zie op tegen werken, derde nacht achter elkaar vier uur geslapen. 

Koettie schreef op 21-03-2024 om 06:37:

Zie op tegen werken, derde nacht achter elkaar vier uur geslapen.

Oh bah! 

Weinig slaap is echt killing, laat staan meerdere nachten achtereen.

Sterkte vandaag!

Sterkte  Koettie! Herkenbaar.  Ik heb vndaag en morgen  een laat - vroeg  ( eigen schuld, niet  goed nagedacht) en zie daar ook  al tegenop. En dat is dan  maar  één  korte nacht...

lientje69 schreef op 21-03-2024 om 07:00:

Sterkte Koettie! Herkenbaar. Ik heb vndaag en morgen een laat - vroeg ( eigen schuld, niet goed nagedacht) en zie daar ook al tegenop. En dat is dan maar één korte nacht...

Jij ook sterkte!

ugh… hier ook een slechte nacht (heb om 17:00 een redbull gehad omdat ik niet meer overeind kon blijven dus dat was al niet handig, drink het nooit). En toen ik om 00:30 in slaap viel bedacht ik mij in mijn slaapvalmoment dat ik nog iets vergeten was te regelen 🙃. Dus licht aan en daarna kon het in slaap vallen opnieuw beginnen. En twee keer wakker van pijn dus dat helpt ook al niet 🤪 Oh en van die gekke dromen waarvan je moe wakker wordt omdat er zoveel gebeurt. 

Mugske schreef op 21-03-2024 om 06:35:

[..]

Als het goed is, wijst die meneer heel duidelijk aan wie hij bedoelt. Dat zie ik ze altijd doen op een punt hier in de buurt waar vaker geoefend wordt. Moet wel zeggen dat sommige verkeersregelaars, bijv bij werkzaamheden, daar minder duidelijk / slordiger in zijn.

Het was een groot kruispunt, met meerdere rijbanen naast elkaar. Hij stond daar in zijn eentje dus lijkt me ook best pittig om te doen. 

Naar andere kantoorlocatie en beker vergeten. Geen drinken tot aan de pauze, handig.

En met OV betekent vooral lang overal wachten omdat er vandaag niks op elkaar aansluit. Brom brom.

SuzyQFive schreef op 21-03-2024 om 07:29:

ugh… hier ook een slechte nacht (heb om 17:00 een redbull gehad omdat ik niet meer overeind kon blijven dus dat was al niet handig, drink het nooit). En toen ik om 00:30 in slaap viel bedacht ik mij in mijn slaapvalmoment dat ik nog iets vergeten was te regelen 🙃. Dus licht aan en daarna kon het in slaap vallen opnieuw beginnen. En twee keer wakker van pijn dus dat helpt ook al niet 🤪 Oh en van die gekke dromen waarvan je moe wakker wordt omdat er zoveel gebeurt.

Herkenbaar 

SuzyQFive schreef op 21-03-2024 om 07:29:

ugh… hier ook een slechte nacht (heb om 17:00 een redbull gehad omdat ik niet meer overeind kon blijven dus dat was al niet handig, drink het nooit). En toen ik om 00:30 in slaap viel bedacht ik mij in mijn slaapvalmoment dat ik nog iets vergeten was te regelen 🙃. Dus licht aan en daarna kon het in slaap vallen opnieuw beginnen. En twee keer wakker van pijn dus dat helpt ook al niet 🤪 Oh en van die gekke dromen waarvan je moe wakker wordt omdat er zoveel gebeurt.

Wat is dat toch met dat slechte slapen en wakker worden ‘s nachts? Ik heb er de laatste tijd ook last van.. erg vervelend 😣 

Zilver_gray schreef op 21-03-2024 om 10:07:

[..]

Wat is dat toch met dat slechte slapen en wakker worden ‘s nachts? Ik heb er de laatste tijd ook last van.. erg vervelend 😣

Overgang, maar dat lijkt een beetje een taboe .

Anfisa schreef op 21-03-2024 om 09:00:

Naar andere kantoorlocatie en beker vergeten. Geen drinken tot aan de pauze, handig.

En met OV betekent vooral lang overal wachten omdat er vandaag niks op elkaar aansluit. Brom brom.

Oh ja bij ons op kantoor ben je ook de sjaak als je je eigen beker bent vergeten. Ze hebben wel een soort plastic bekertjes die elke dag gewassen worden, maar die zijn vaak niet schoon! Zo smerig!

Woon je buiten de stad? Ov is alleen fijn als het werkt 

kerst schreef op 21-03-2024 om 10:09:

[..]

Overgang, maar dat lijkt een beetje een taboe .

Oohhhhh jaaaaaaa nou daar zit ik dus ook aan te denken! En ook vaak erg warm en zweten 🥵 erbij. Waardeloos 

Ook overdag vaak van die hitte aanvallen! Ben dan geneigd om mijn kleren allemaal uit te gooien, maar dat kan niet overal natuurlijk 

Hmpf, mijn man zou vanavond laat thuis zijn, vanwege werk. Dus ik had met (op zichzelf wonende) zoon geappt of hij zin had om gezellig samen te eten. Ja, dat wilde hij wel. Appt mijn man net dat hij toch vroeg thuis is vandaag.... 

Dat vind ik dus wel jammer eigenlijk 🙄 Is dat raar?

_Audrey schreef op 21-03-2024 om 12:24:

Hmpf, mijn man zou vanavond laat thuis zijn, vanwege werk. Dus ik had met (op zichzelf wonende) zoon geappt of hij zin had om gezellig samen te eten. Ja, dat wilde hij wel. Appt mijn man net dat hij toch vroeg thuis is vandaag....

Dat vind ik dus wel jammer eigenlijk 🙄 Is dat raar?

Nee hoor! Dat soort dingen vind ik ook altijd erg jammer. Pas nog, man zou met collega's uit eten. Ik met dochter afgesproken dat we 3 afleveringen van HHB zouden bingen met thee en (iets teveel) menm's. Zitten we net met een dekentje op de bank, de eerste aflevering nog niet halverwege en daar is man........ Die wil dan even vertellen over zijn teambuilding dag en dan zitten wij te balen.

_Audrey schreef op 21-03-2024 om 12:24:

Hmpf, mijn man zou vanavond laat thuis zijn, vanwege werk. Dus ik had met (op zichzelf wonende) zoon geappt of hij zin had om gezellig samen te eten. Ja, dat wilde hij wel. Appt mijn man net dat hij toch vroeg thuis is vandaag....

Dat vind ik dus wel jammer eigenlijk 🙄 Is dat raar?

Nee, vind ik niet. Mijn man  werkt sinds corona  3 dagen in de week thuis dus ik ben er aan gewend nu,.  Maar als hij vroeger op mijn vrije dag ineens thuis werkte,  moest ik ook weleens een zucht verbergen. Ik ben niet zo heel flexibel ben ik bang, dus als ik plannen heb, vind ik het vervelend als ze ineens verstoord worden 😊

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.