Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


-aan kind die verwacht dat ik haar op haar wenken bedien
-aan mijn snaaigedrag van vandaag
-en aan mijn uitstelgedrag
-aan de bende in mijn huis
-aan dat dochter mij hielp met een legpuzzel. Het was heel gezellig maar ik wil hem zelf maken

Wieder schreef op 15-03-2024 om 12:32:

[..]

Je dacht: weet je wat, ik ga nog even door? Het is niet verplicht om op het forum te komen hè

Spiegeltje.
Wou uit beleefdheid nog iemand antwoorden, maar hej fijn dat ik je ergernis kon zijn vandaag, dan heb je vast een prima dag.

Moirmel schreef op 15-03-2024 om 13:28:

[..]

Spiegeltje.
Wou uit beleefdheid nog iemand antwoorden, maar hej fijn dat ik je ergernis kon zijn vandaag, dan heb je vast een prima dag.

Oh, my bad. Ik verwarde beleefdheid met nog even een sneer uit willen delen. Vergeef me mijn domheid.  

Waarom kan ik shorttrack niet casten naar de tv? Djeez, wat irritant

Reageer nou eens op dat mailtje of appje. Vrijdag is nog geen weekend hoor.

Ik ga mijn ergernis even niet toelichten maar is het mogelijk om iemand op negeer te zetten hier?

Herfstappeltaart schreef op 15-03-2024 om 16:54:

Ik ga mijn ergernis even niet toelichten maar is het mogelijk om iemand op negeer te zetten hier?

Op iemands naam drukken, dan op gebruiker blokkeren dan op negeerlijst plaatsen.

Moederkareltje schreef op 15-03-2024 om 16:58:

[..]

Op iemands naam drukken, dan op gebruiker blokkeren dan op negeerlijst plaatsen.

Dankjewel!

Herfstappeltaart schreef op 15-03-2024 om 16:54:

Ik ga mijn ergernis even niet toelichten maar is het mogelijk om iemand op negeer te zetten hier?

Ja dat kan, heb ik ook gedaan.

Fles groene zeep laten vallen op de keukenvloer, de dop bleek kapot te zijn. Wat een rotzooi geeft dat. 

Omg echt uit het niets opeens blaasontsteking. Ben aan het drinken als een gek maar vermoed dat het vanavond hap bellen wordt. Ellende. 

Bailey26 schreef op 15-03-2024 om 18:21:

Fles groene zeep laten vallen op de keukenvloer, de dop bleek kapot te zijn. Wat een rotzooi geeft dat.

Dat krijg je bijna niet weg, maar het zal inmiddels wel goed schoon zijn 🧹🧼

Bailey26 schreef op 15-03-2024 om 18:21:

Fles groene zeep laten vallen op de keukenvloer, de dop bleek kapot te zijn. Wat een rotzooi geeft dat.

Oh dat is knudde 

Bailey26 schreef op 15-03-2024 om 18:21:

Fles groene zeep laten vallen op de keukenvloer, de dop bleek kapot te zijn. Wat een rotzooi geeft dat.

Oooow...wat een geglibber...succes met opruimen. Het zal wel lekker ruiken straks 😉

Afgelopen weken word ik bijna elke nacht wakker om een uur of 01:00/01:30 en dan gaat de piekermodus aan. Ik heb veel moeilijke dingen in mijn leven sinds vorig jaar, overdag kan ik er vooralsnog mee omgaan, maar ‘s nachts voelt het allemaal absurd groot en kom ik de eerste uren niet meer in slaap.
Als ik uiteindelijk opsta, dan voelt het allemaal een stuk minder erg. Ik probeer me dat ‘s nachts voor te houden, maar het helpt niet. Waardeloos!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.