Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dat op de literatuurlijst voor Duits bij dochter boeken staan om uit te kiezen, die er 30 jaar geleden bij mij ook al op stonden. Kunnen ze niks beters verzinnen als Kristiane F enzo… Pfff. Als ik mijn boekverslag had bewaard had ze hem zo in kunnen leveren. 

Dat mijn oven de geest gegeven heeft

kerst schreef op 08-03-2024 om 16:19:

[..]

Even met groene aanslagreiniger, nu bij de Aldi te koop.

Tegels heb ik steeds recht gelegd, maar aangezien ze nergens aansluiting hebben en er ruimte tussen zit blijf ik bezig.

Niet mijn probleem, de verhuurder komt ervoor langs .

Oh, wist niet dat dat bestond! Toptip 😁.

En wat fijn dat je verhuurder hiervoor langs komt, hoop voor je dat het gauw geregeld is.

In de file: aan de aso die niets van ritsen snapte en nog even dacht mij in te halen toen ik ingevoegd had. Aangezien ik in die periode van de maand zit en momenteel licht ontvlambaar ben, ging ik nog even half op de strook voor hem rijden zodat hij er niet langs kon (ook een aso actie van mij, I know...). 200 meter verderop moest er opnieuw geritst worden. Daar haalde hij me alsnog snel in, sneed me flink af door direct voor mij in te voegen. Ik ben blij dat mijn kinderen niet bij me in de auto zaten. Er zijn wat verwensingen mijn mond uitgefloept... 

Heb me wel voorgenomen dat ik niet nog eens de illusie ga hebben om me in dit soort gedrag mee te laten slepen. Ik heb me vandaag dus eigenlijk ook aan mezelf geërgerd 

Ik moet even een hele vreemde ergenis kwijt. Krantenabonnement is sinds januari afgelopen. (Ik had 6 dagen online en op zaterdag de fysieke krant)
Echter de bezorger blijft hem gewoon brengen. Ik heb dit al 3 x aan de krant gemeld maar zonder resultaat want hij blijft hem gewoon brengen. (En het is een rare ergenis i.m.o omdat ik nu een gratis krant krijg  )
Ik ben overigens gestopt het de krant te melden, het is hun probleem en ik blijf niet aan de gang.

Romir: herkenbaar, die ergenis aan jezelf. 

Nog niet zo lang een andere kapper, was er blij mee maar mijn portemonnee niet. Uitgroei bijwerken en drogen € 90,- dat betaalde ik bij mijn vorige kapper ook, maar dan zat er knippen bij. Twijfel nu of ik nog terug wil, ze knipt en verft goed maar die prijzen vind ik belachelijk.

Yumi schreef op 09-03-2024 om 10:51:

Nog niet zo lang een andere kapper, was er blij mee maar mijn portemonnee niet. Uitgroei bijwerken en drogen € 90,- dat betaalde ik bij mijn vorige kapper ook, maar dan zat er knippen bij. Twijfel nu of ik nog terug wil, ze knipt en verft goed maar die prijzen vind ik belachelijk.

Heb je een thuiskapster of ga je naar een zaak toe? Ik heb sinds kort weer een thuiskapster, scheelt gewoon 9 euro! 

Broodjebrie schreef op 09-03-2024 om 10:54:

[..]

Heb je een thuiskapster of ga je naar een zaak toe? Ik heb sinds kort weer een thuiskapster, scheelt gewoon 9 euro!

Naar een zaak, maar 9 euro op 90,- dan is het nog steeds duur, of bedoel je dat niet?

Yumi schreef op 09-03-2024 om 10:56:

[..]

Naar een zaak, maar 9 euro op 90,- dan is het nog steeds duur, of bedoel je dat niet?

Sorry, had het beter moeten verwoorden. Ik betaalde in de zaak 27 euro voor knippen, en mijn thuiskapster rekent er 18 euro voor. Dus in die zin ben ik goedkoper uit.

Broodjebrie schreef op 09-03-2024 om 11:08:

[..]

Sorry, had het beter moeten verwoorden. Ik betaalde in de zaak 27 euro voor knippen, en mijn thuiskapster rekent er 18 euro voor. Dus in die zin ben ik goedkoper uit.

Ahh oké. 

Er zijn maar weinig kappers die mijn haar goed kunnen knippen, en dat maakt het lastig. Zag dat ik bij de kapper waar ik hiervoor heen ging € 45,- betaalde, de helft!  Waarom moest die zo nodig verhuizen?  

We zitten Formule 1 Academy (voor vrouwen) te kijken. Wat is dat slecht!! Die dames hebben nog nooit achter het stuur gezeten zo te zien 🤣  
Echt een aanfluiting. 

Bakblik schreef op 05-03-2024 om 12:52:

[..]

Hier ook. Hebben nog nooit een streamingsdienst gehad. Kinderen missen het ook niet. Die kijken you-tube en gewone tv. Series is echt niet ons ding. Kennisquizen is ons ding en dan gewoon op de tv. Eventueel wel gestart van begin gemist, dat dan weer wel. Vrijdag kijken we 2 voor 12 maar dan soms wel pas om 21.00😜

Medestanders hebben we nodig!

Yumi schreef op 09-03-2024 om 11:17:

[..]

Ahh oké.

Er zijn maar weinig kappers die mijn haar goed kunnen knippen, en dat maakt het lastig. Zag dat ik bij de kapper waar ik hiervoor heen ging € 45,- betaalde, de helft! Waarom moest die zo nodig verhuizen?

Ik heb ook die ervaring... Gelukkig heb ik al jaren een hele fijne kapper. (Die is niet heel goedkoop maar ook niet achterlijk duur)

Ik ben al een poos ziekjes; maandag dacht ik, begonnen en na twee dagen leek er nog steeds niets dramatisch te gebeuren, maar hoewel ik verwacht had dat het over zou gaan, werd ik 's morgens telkens toch weer duidelijk ziek en gammel wakker. Vannacht spande de kroon: vanaf half twee wakker en vanaf half vier zit ik op want ik kon niet meer slapen. Vijfde dag dus. Daarnet vond ik ein-de-lijk mijn koortsthermometer achterin het badkamerbakje en die gaf toch een verhoging aan: 38,3. Ik had dat niet gevoeld.

Geen idee wat ik heb maar vermoedelijk een virus. Het Coronavirus schijnt nu ook een regulier virus te zijn geworden dus dat zou dan mijn eerste Coronainfectie zijn.

Yumi schreef op 09-03-2024 om 11:17:

[..]

Ahh oké.

Er zijn maar weinig kappers die mijn haar goed kunnen knippen, en dat maakt het lastig. Zag dat ik bij de kapper waar ik hiervoor heen ging € 45,- betaalde, de helft! Waarom moest die zo nodig verhuizen?

Oh dat is frustrerend!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.