Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Hier ook sinds 2 dagen weer hoesten en niezen. Om er gek van te worden. 
Man heeft het ook. 
Was blij dat het begin nov voorbij was, ( liep er al mee sinds de zomer ). Hebben vd huisarts toen codeïne meegekregen, heb daar nog wel wat tabletjes van. 
En heb hooikoorts tabletjes en de werken goed bij hooikoorts. 

Het is meer dan vervelend en vooral als je op vakantie bent.

Voor iedereen een knuffel.

Gelebloem schreef op 07-03-2024 om 10:28:

Mijn man die niet gezegd had dat de schoonmaker kwam, waardoor ik zonder bril op en halfnaakt ineens geconfronteerd werd met een vreemde in mijn huis. Privileged problem, maar ik heb PTSD en ik schrok me helemaal wezenloos.

Zo daar zou ik ook van schrikken 

Yumi schreef op 07-03-2024 om 11:01:

[..]

Heb je oogmigraine Romir?

Toevallig vanmorgen gegoogled en gezien dat het inderdaad waarschijnlijk oogmigraine is. Ik noemde het altijd lichte migraine, ik ben er gelukkig niet misselijk bij en de hoofdpijn valt ook mee naderhand. 

Inmiddels zijn de vlekken weg, nu enorm moe en heb altijd erg veel trek erna... Kost blijkbaar toch veel energie!

Boze buurvrouw kwam met een bloedrood hoofd vertellen dat ze de lekkage zat is en wil dat ik antislipmatten, opvangbakken en spullen van het dweilen weghaal. Aangegeven dat het niet mijn lekkage is, dat ik er wel alle schade van ondervind maar dat ze de aannemer moet bellen, de spullen zijn niet van mij. Ik wil ook dat het gemaakt word maar het dak lekt en daar kan ik niks aan doen, dan moet ze bij de woningstichting zijn. Ze ging niemand bellen en dumpte alles voor mijn deur met de mededeling dat het daar moest blijven liggen  Zelf contact opgenomen en de aannemer heeft alles weer teruggezet. Blij dat we elkaar niet zo vaak tegenkomen want de manier waarop ze tegen mij te keer ging was echt erg.

Yumi schreef op 07-03-2024 om 11:16:

Boze buurvrouw kwam met een bloedrood hoofd vertellen dat ze de lekkage zat is en wil dat ik antislipmatten, opvangbakken en spullen van het dweilen weghaal. Aangegeven dat het niet mijn lekkage is, dat ik er wel alle schade van ondervind maar dat ze de aannemer moet bellen, de spullen zijn niet van mij. Ik wil ook dat het gemaakt word maar het dak lekt en daar kan ik niks aan doen, dan moet ze bij de woningstichting zijn. Ze ging niemand bellen en dumpte alles voor mijn deur met de mededeling dat het daar moest blijven liggen Zelf contact opgenomen en de aannemer heeft alles weer teruggezet. Blij dat we elkaar niet zo vaak tegenkomen want de manier waarop ze tegen mij te keer ging was echt erg.

Gezellig zo’n buurvrouw… Gaat de aannemer ook nog wat meer doen dan alleen de spullen terugzetten? Ik snap dat buurvrouw het helemaal zat is (dit speelt al een tijdje toch, of was dat bij een andere forummer), maar dan moet ze inderdaad niet bij jou zijn.

Schemerlampje schreef op 07-03-2024 om 13:17:

[..]

Gezellig zo’n buurvrouw… Gaat de aannemer ook nog wat meer doen dan alleen de spullen terugzetten? Ik snap dat buurvrouw het helemaal zat is (dit speelt al een tijdje toch, of was dat bij een andere forummer), maar dan moet ze inderdaad niet bij jou zijn.

De aannemer wil het wel maken, maar hij moet toestemming krijgen en aangezien de woningstichting de kosten te hoog vindt, blijft het al 2 jaar bij noodoplossingen die niet helpen. De buurvrouw loopt over de matten om uitglijden te voorkomen en ziet opvangbakken voor mijn deur staan, dat is haar probleem...

De woningbouw  ik woon al meer dan 10 jaar in deze woning. Op een of andere manier belt de woningbouw nog steeds naar mijn oude huisnummer waar mijn ouders wonen als er iets is. (Gebeurt zn 2 keer per jaar)
Al meer dan 10 jaar bezig omdat nummer er uit te krijgen. 
Telkens weer het excuses en we passen het aan.
Maar vanmorgen werd ik gebeld door mijn vader ze hadden hem weer gebeld over een melding die ik had gemaakt 
Blijkbaar kunnen ze mijn nummer niet opslaan. 

Tegels op het balkon liggen al jaren schots en scheef met gaten ertussen. Huurhuis.

Oh en die ontzettende trek. Ik heb weer een capsule appelazijn genomen, want ik heb al zwaar overgewicht.

kerst schreef op 08-03-2024 om 13:46:

Tegels op het balkon liggen al jaren schots en scheef met gaten ertussen. Huurhuis.

Oh en die ontzettende trek. Ik heb weer een capsule appelazijn genomen, want ik heb al zwaar overgewicht.

In een huurhuis zijn buitentegels toch voor jezelf? Wij huren ook en hebben een oprit. Die hebben we een aantal jaren geleden helemaal recht laten leggen op eigen kosten. De tegels waren helemaal uit elkaar gezakt van het oprijden van de auto.

kerst schreef op 08-03-2024 om 13:46:

Tegels op het balkon liggen al jaren schots en scheef met gaten ertussen. Huurhuis.

Oh en die ontzettende trek. Ik heb weer een capsule appelazijn genomen, want ik heb al zwaar overgewicht.

Dat soort dingen moest ik zelf doen als huurder.

Overigens is mijn balkon na de winter ongeveer knalgroen, daar erger ik me aan, en ik erger me aan mezelf dat ik geen zin heb om het helemaal schoon te boenen..

Loulou39 schreef op 08-03-2024 om 16:00:

[..]

Dat soort dingen moest ik zelf doen als huurder.

Overigens is mijn balkon na de winter ongeveer knalgroen, daar erger ik me aan, en ik erger me aan mezelf dat ik geen zin heb om het helemaal schoon te boenen..

Even met groene aanslagreiniger, nu bij de Aldi te koop.

Tegels heb ik steeds recht gelegd, maar aangezien ze nergens aansluiting hebben en er ruimte tussen zit blijf ik bezig.  

Niet mijn probleem, de verhuurder komt ervoor langs .

kerst schreef op 08-03-2024 om 16:19:

[..]

Even met groene aanslagreiniger, nu bij de Aldi te koop.

Tegels heb ik steeds recht gelegd, maar aangezien ze nergens aansluiting hebben en er ruimte tussen zit blijf ik bezig.

Niet mijn probleem, de verhuurder komt ervoor langs .

O nou keurig toch?

Het raam voor is lek. Kunnen we daar weer mee bezig. 

Loulou39 schreef op 08-03-2024 om 16:00:

[..]

Dat soort dingen moest ik zelf doen als huurder.

Overigens is mijn balkon na de winter ongeveer knalgroen, daar erger ik me aan, en ik erger me aan mezelf dat ik geen zin heb om het helemaal schoon te boenen..

Mijn balkon is ook helemaal groen, zelfs het muurtje eromheen ziet er niet uit. Vorig jaar kreeg ik het er goed af, met soda. 

Binnenkort mag ik mijn tuintegels gaan schoonmaken. Ik gebruik groene zeep. En daarna ophogen, want het zakt enorm bij mij. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.