Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Bakblik schreef op 05-03-2024 om 20:14:

[..]

Niets erger dan een man met mannengriep.

Sterkte!🌺

Ik heb na 27 jaar huwelijk ook flink ervaring met mannengriep. Accepteren en een beetje meegaan in zijn lot is hier het devies. Als ik er tegenin ga wordt het alleen maar erger.

Haha, meeleven dus en theetjes brengen... Hij had gelukkig wel gekookt en meegeholpen de kinderen naar bed brengen. Dus niet alles was negatief 

Ik ben op vakantie  en heb de vrouwengriep. Hoestbuien, koorts. Ik dacht lekker  uit te kunnen  rusten en genieten  in mijn vakantie  maar dat valt vies tegen. Word er een beetje verdrietig  en  radeloos van inmiddels.  Iedere avond ga ik met goede hoop weer slapen maar elke nacht word ik vroeger wakker. Eerst half zes, gisteren  half 5 en nu zelfs half 4.

lientje69 schreef op 06-03-2024 om 04:27:

Ik ben op vakantie en heb de vrouwengriep. Hoestbuien, koorts. Ik dacht lekker uit te kunnen rusten en genieten in mijn vakantie maar dat valt vies tegen. Word er een beetje verdrietig en radeloos van inmiddels. Iedere avond ga ik met goede hoop weer slapen maar elke nacht word ik vroeger wakker. Eerst half zes, gisteren half 5 en nu zelfs half 4.

Toevallig ik ook wakker, en niet eens van de kat!

Wat vervelend dat je je zo ziek voelt op vakantie 

Mijn wekker gaat pas om 07:00, ik ga zo nog even proberen wat slaap te pakken. Hopelijk lukt dat jou ook Lientje.

Zilver_gray schreef op 06-03-2024 om 04:35:

[..]

Toevallig ik ook wakker, en niet eens van de kat!

Wat vervelend dat je je zo ziek voelt op vakantie

Mijn wekker gaat pas om 07:00, ik ga zo nog even proberen wat slaap te pakken. Hopelijk lukt dat jou ook Lientje.

Ik heb een half uurtje terug paracetamol  en  flink codeïne  genomen en ga het zo nog even proberen. De wekker  voor  het ontbijt staat hier op 8 uur maar denk dat ik hem nog wat later ga zetten. In de hoop dat áls ik straks nog kan slapen, dat wat langer is.

Beterschap Lientje.
Ik ben ook op vakantie en ben ook elke dag rond 6 uur klaarwakker. Zou zo graag eens uit willen slapen 

JtM

JtM

06-03-2024 om 08:52 Topicstarter

Ik probeer al enige tijd in contact met iemand te komen maar het lukt maar niet, pff 

Stomme belastingdienst die blijft maar brieven sturen over mijn niet bestaande hoge eigen vermogen.
Totaal onnodig en elke keer krijg ik weer gelijk.

kerst schreef op 06-03-2024 om 09:38:

Stomme belastingdienst die blijft maar brieven sturen over mijn niet bestaande hoge eigen vermogen.
Totaal onnodig en elke keer krijg ik weer gelijk.

Wij krijgen steeds bericht dat we een buitenland aangifte moeten doen. Geen idee waarom, we hebben niks met / in het buitenland. 

Klote dubbeldekkerbus. Weer mijn hoofd gestoten. En ik ben 1.70!

Gister voor vriend zijn verjaardag bij zijn moeder gaat eten. Had haar wel ontmoet maar nog niet zo een hele avond hij haar doorgebracht. Geen nare vrouw, was best gezellig en heb gelachen. Maar zit wel een dubbele laag onder dat ze zichzelf een stuk belangrijker vindt dan haar kinderen. Gaf me veel inzicht in zijn onzekerheid en raakte me ook wel. 

Ben ongesteld geworden en heb weer eens vlekken voor mijn ogen. Op mijn vrije dag, ik wil van het mooie weer genieten en nuttige dingen doen...

Mijn man die niet gezegd had dat de schoonmaker kwam, waardoor ik zonder bril op en halfnaakt ineens geconfronteerd werd met een vreemde in mijn huis. Privileged problem, maar ik heb PTSD en ik schrok me helemaal wezenloos.

Romir schreef op 07-03-2024 om 09:46:

Ben ongesteld geworden en heb weer eens vlekken voor mijn ogen. Op mijn vrije dag, ik wil van het mooie weer genieten en nuttige dingen doen...

 

Gelebloem schreef op 07-03-2024 om 10:28:

Mijn man die niet gezegd had dat de schoonmaker kwam, waardoor ik zonder bril op en halfnaakt ineens geconfronteerd werd met een vreemde in mijn huis. Privileged problem, maar ik heb PTSD en ik schrok me helemaal wezenloos.

Oh dat lijkt me naar... Hopelijk ben je van de ergste schrik bekomen!

Romir schreef op 07-03-2024 om 09:46:

Ben ongesteld geworden en heb weer eens vlekken voor mijn ogen. Op mijn vrije dag, ik wil van het mooie weer genieten en nuttige dingen doen...

Heb je oogmigraine Romir? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.