Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dolfje schreef op 29-02-2024 om 16:04:

[..]

Dit is ook mijn grootste ergernis en dat ik altijd zo ruk slaap. Na de vakantie eens op zoek naar nieuwe toppers voor op ons bed misschien dat dat scheelt.

Slecht slapen is zo vervelend, sterkte!

*ik herken jou van vakantietopics, leuk je hier te zien!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-02-2024 om 16:40

Slecht slapen is  idd ontzettend vervelend.. Het je al magnesium geprobeerd Dolf? (En dan niet oxide, citraat is het beste)

Tinydancer schreef op 29-02-2024 om 16:06:

Een pakketje ingeleverd, en zou via e mail bevestiging moeten krijgen van verzending. Die mail komt niet, dus ik bel dat postkantoortje, de medewerker was niet behulpzaam….

iets kleins, maar toch een rotgevoel, want geen verzendbewijs.
Hopelijk gaat het allemaal goed.

Je kan gewoon nog een bewijs op papier meekrijgen als je daarom vraagt. Moet je wel doen voordat medewerker verder klikt. Anders kan het niet meer helaas. Ik ben ook altijd huiverig om af te wachten of de mail wel goed gaat.

Sorry, dit was geen ergenis maar hopelijk hebben mensen hier wat aan.

Ook al heb ik de griep  gehad, de moeheid is duidelijk nog niet weg.Het lijkt wel of ik aan de wiet zit pff.

Magnoliatakje schreef op 29-02-2024 om 16:43:

[..]

Je kan gewoon nog een bewijs op papier meekrijgen als je daarom vraagt. Moet je wel doen voordat medewerker verder klikt. Anders kan het niet meer helaas. Ik ben ook altijd huiverig om af te wachten of de mail wel goed gaat.

Sorry, dit was geen ergenis maar hopelijk hebben mensen hier wat aan.

Dank voor je antwoord ! Ik heb nog wel gebeld dat de mail niet kwam, maar dat is dan dus te laat.

Het stomme is dat het de hele dag in mijn hoofd blijft.


maar goed een volgende keer op,papier vragen.👍

citroentje schreef op 28-02-2024 om 19:34:

Wij willen ons huis verduurzamen en hebben mooi inkomen. Helaas heb ik een Wia wegens autisme en ptss, maar ik heb 25 jaar keihard gewerkt en dus nu een nette uitkering. Maar op grond van dat ik mijn inkomen uit Wia heb krijgen we geen lening voor het verduurzamen van ons huis, terwijl onze overwaarde bijna een ton is.

Heb je een IVA of een wga? Met een IVA zou dat wel moeten kunnen. 

Beterlaat2021! schreef op 29-02-2024 om 09:30:

Ik weet niet of je digitaal TV kijkt, Riony, maar ik vind kanaal 913 (Stingray, The Spa) heerlijke muziek. Instrumentaal, niet meezingbaar.
(Geen nieuws, geen tijdsein, geen reclame.)

Zal eens kijken morgen; bedankt!

Edit: Nee, helaas, zit niet in het aanbod.

Magnoliatakje schreef op 29-02-2024 om 16:43:

[..]

Je kan gewoon nog een bewijs op papier meekrijgen als je daarom vraagt. Moet je wel doen voordat medewerker verder klikt. Anders kan het niet meer helaas. Ik ben ook altijd huiverig om af te wachten of de mail wel goed gaat.

Sorry, dit was geen ergenis maar hopelijk hebben mensen hier wat aan.

Oh, dat wist ik niet! Vraag ik dat volgende keer ook even,  goeie tip 👍

PhoebeHolmesreturns schreef op 29-02-2024 om 16:40:

Slecht slapen is idd ontzettend vervelend.. Het je al magnesium geprobeerd Dolf? (En dan niet oxide, citraat is het beste)

Ja heb ik al tijden 

SuzyQFive schreef op 29-02-2024 om 17:23:

[..]

Heb je een IVA of een wga? Met een IVA zou dat wel moeten kunnen.

Wga, en ik verwacht ook wel weer aangepast werk te vinden, dus extra zuur. De therapie waar ik voor ben aangemeld heeft helaas enorme wachtlijst.

citroentje schreef op 29-02-2024 om 19:18:

[..]

Wga, en ik verwacht ook wel weer aangepast werk te vinden, dus extra zuur. De therapie waar ik voor ben aangemeld heeft helaas enorme wachtlijst.

Jakkie, dat is balen ja… 

PhoebeHolmesreturns schreef op 29-02-2024 om 13:32:

En nou zit mn videobel ook weer te kl*ten... Ze moeten me wel hebben vandaag...

Dat idee had ik ook:

- Ik werd steeds uit de thuiswerk/netwerkomgeving gegooid, terwijl het razend druk is.

- Mijn verwarming is ineens kapot, heb het steenkoud.

- Bus gemist (bus was veel te vroeg en wacht niet) daarom op de fiets door de stromende regen naar het station om de trein te halen (en weer terug).

- Trein vertraging omdat er geen machinist was (hier begrijp ik werkelijk niets van: drukste station in Nederland, en hoe is die trein daar gekomen dan?)

- Collega ziek, dus vandaag en morgen dubbele werkzaamheden: de gedachte geeft me alleen al veel stress, laat staan het werk zelf, en ik hoop dat ik toch weekend kan hebben.

- De bakjes van mijn gezonde maaltijden in de vriezer blijken allebei open/ontwricht? 🤔 te zijn, dat durf ik niet meer te eten, dus dat werd brood.

- Plus ziekte van huisgenoten en alles wat ik verder nog in mijn eentje moet regelen vandaag.

Dus ik snap hoe je je voelt

Dolfje schreef op 29-02-2024 om 18:33:

[..]

Ja heb ik al tijden

Heb je al eens melatonine geprobeerd?

Bjj mij helpt een lage dosering (0,3 mg) erg goed.

dat ik het woord herinnering niet kan typen zonder eerst te googlen 

amarna schreef op 29-02-2024 om 19:57:

[..]

Heb je al eens melatonine geprobeerd?

Bjj mij helpt een lage dosering (0,3 mg) erg goed.

Uiteraard..helpt ook niks 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.