Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Beterlaat2021! schreef op 29-02-2024 om 12:02:

@ BB : zit er ook een nieuwe afstandsbediening bij?
Altijd handig om een reserve te hebben.

Nee alleen de modem.

Broodjebrie schreef op 29-02-2024 om 11:05:

ik erger me aan ziggo. Ik kreeg een vervangende modem toegestuurd (de andere zou te oud zijn, terwijl ik vorig jaar nog een nieuwe kreeg maar oke) en er stond in de brief dat ze alleen de modem en stekker zouden opsturen, omdat de andere dingen zoals internetkabel en standaard waarschijnlijk nog wel goed zouden zijn. Open ik het pakket, blijkt dat ze dus wel alles hebben meegestuurd.. denk dat ik het maar retour mee terugstuur.

Bij ons belanden deze in de la met kabelspaghetti, voor als het stuk gaat en je er eentje nodig hebt. Eens is de x jaar mest man die la uit en dan gaat het naar de gemeente. 

Netherfield schreef op 29-02-2024 om 13:10:

[..]

Bij ons belanden deze in de la met kabelspaghetti, voor als het stuk gaat en je er eentje nodig hebt. Eens is de x jaar mest man die la uit en dan gaat het naar de gemeente.

Ik heb een plastic zak vol kabels haha. Maar ik wist niet dat je ze bij de gemeente in kunt leveren? Zal het eens uit gaan zoeken, thx voor de tip.

Dan worden ze gerecycled, haalt een bedrijf het koper e.d. eruit. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-02-2024 om 13:32

 En nou zit mn videobel ook weer te kl*ten... Ze moeten me wel hebben vandaag... 

Netherfield schreef op 29-02-2024 om 13:14:

Dan worden ze gerecycled, haalt een bedrijf het koper e.d. eruit.

Oh oké, weer wat geleerd

Dat ik echt op mijn handen moet zitten in dit topic
Bepaalde personen kunnen het niet laten keer op keer dezelfde ''ergernis'' te delen. Wat wil je ermee?

Een GROTE ergernis!

Decibel88 schreef op 29-02-2024 om 15:05:

Dat ik echt op mijn handen moet zitten in dit topic
Bepaalde personen kunnen het niet laten keer op keer dezelfde ''ergernis'' te delen. Wat wil je ermee?

Een GROTE ergernis!

En wie is Decibel88 om te bepalen wat wel en niet past binnen dit topic?

Een megagrote ergernis: Dat er hier iemand meent te moeten vertellen dat je ergernis maar 1 malig gedeeld mag worden. 

Ik erger me ook (alweer) aan de hardrijders in onze straat.

Dat het weer regent en ik vrees dat ik deze ergernis heel vaak ga herhalen.

Anfisa schreef op 29-02-2024 om 15:32:

Dat het weer regent en ik vrees dat ik deze ergernis heel vaak ga herhalen.

Niet weer, maar nog steeds... ik heb vandaag nog niet gezien dat het droog was 

Nog een paar:
Ik erger me dat ik minder kan dan ik zou willen. Mijn mentale belastbaarheid is niet denderend, ass en cptss. Werken valt me deze periode zwaar met alle prikkels. Ja, ik zou lief moeten zijn voor mezelf maar ik vind dat verdomd zwaar momenteel en dan erger ik me daaraan dus het cirkeltje is rond. 
Ik erger me aan de steeds snellere wereld, aan alle crap op social media, de snel sjesende fatbikes (de eigenaren) die geen rekening houden met anderen.
En nu vind ik het wel weer genoeg met ergeren.

Yumi schreef op 29-02-2024 om 15:34:

[..]

Niet weer, maar nog steeds... ik heb vandaag nog niet gezien dat het droog was

Argh en ik moet zo naar buiten. Met dit weer verander ik een huismus die het liefst onder de deken kruipt.

Anfisa schreef op 29-02-2024 om 15:32:

Dat het weer regent en ik vrees dat ik deze ergernis heel vaak ga herhalen.

Dit is ook mijn grootste ergernis en dat ik altijd zo ruk slaap. Na de vakantie eens op zoek naar nieuwe toppers voor op ons bed misschien dat dat scheelt.

Een pakketje ingeleverd, en zou via e mail bevestiging moeten krijgen van verzending. Die mail komt niet, dus ik bel dat postkantoortje, de medewerker was niet behulpzaam….

iets kleins, maar toch een rotgevoel, want geen verzendbewijs.
Hopelijk gaat het allemaal goed.

Tinydancer schreef op 29-02-2024 om 16:06:

Een pakketje ingeleverd, en zou via e mail bevestiging moeten krijgen van verzending. Die mail komt niet, dus ik bel dat postkantoortje, de medewerker was niet behulpzaam….

iets kleins, maar toch een rotgevoel, want geen verzendbewijs.
Hopelijk gaat het allemaal goed.

 Over het algemeen gaat dat gewoon goed, maar ik vind het ook zo irritant dat je geen  bewijsje meer krijgt.  Als het fout gaat heb je geen poot om op te staan.  Het is nog nooit fout gegaan bij mij, maar het hypothetische geval geeft me al ergernis 😉

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.