Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dat er op mijn fb reels ineens filmpjes verschijnen van Brahman Menor. Wat een kul verkoopt die kerel. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

01-03-2024 om 07:59

Ben sinds een paar weken met een reëintegratietraject begonnen en ik heb het even helemaal gehad...Opgeven zit niet in mijn aard maar ik word er echt even moe van het  feit dat werk vinden voor mensen met een arbeidsbeperking (waar ze echt niet om gevraagd hebben) zo ontzettend lastig is en waarom ik zo weinig kansen krijg.
Baal er even behoorlijk van...

Dolfje schreef op 01-03-2024 om 00:00:

[..]

Uiteraard..helpt ook niks

Na jaren bagger te hebben geslapen heb ik afgelopen najaar lichtbril op proef geprobeerd. Mijn slaap ging van matig tot voldoende naar elke nacht een goed of uitstekend. 

Ik heb hem dus gehouden.  

Ben ik de enige die zich ergert aan drinkpak sluitdopjes die aan het pak vast blijven zitten ( verplicht vanaf dit jaar )  , maar na het opendraaien met geen mogelijkheid weer goed dicht te draaien valt ?

wild-flower schreef op 01-03-2024 om 09:44:

Ben ik de enige die zich ergert aan drinkpak sluitdopjes die aan het pak vast blijven zitten ( verplicht vanaf dit jaar ) , maar na het opendraaien met geen mogelijkheid weer goed dicht te draaien valt ?

Nee hoor ik erger mij er ook aan vooral bij het karnemelk pak wat ik moet schudden voor gebruik.

wild-flower schreef op 01-03-2024 om 09:44:

Ben ik de enige die zich ergert aan drinkpak sluitdopjes die aan het pak vast blijven zitten ( verplicht vanaf dit jaar ) , maar na het opendraaien met geen mogelijkheid weer goed dicht te draaien valt ?

Ik drink melk uit pakken maar ik heb er geen moeite mee. Wel zorgen dat je de dop recht op het pak doet.

wild-flower schreef op 01-03-2024 om 09:44:

Ben ik de enige die zich ergert aan drinkpak sluitdopjes die aan het pak vast blijven zitten ( verplicht vanaf dit jaar ) , maar na het opendraaien met geen mogelijkheid weer goed dicht te draaien valt ?

Nee, zeker ben je niet de enige! Ik sloop ze er allemaal af, dit is toch geen doen zo 

wild-flower schreef op 01-03-2024 om 09:44:

Ben ik de enige die zich ergert aan drinkpak sluitdopjes die aan het pak vast blijven zitten ( verplicht vanaf dit jaar ) , maar na het opendraaien met geen mogelijkheid weer goed dicht te draaien valt ?

Ik knip ze los. Scheelt me een hoop ergernis.

wild-flower schreef op 01-03-2024 om 09:44:

Ben ik de enige die zich ergert aan drinkpak sluitdopjes die aan het pak vast blijven zitten ( verplicht vanaf dit jaar ) , maar na het opendraaien met geen mogelijkheid weer goed dicht te draaien valt ?

Nee hoor hier ook flinke frustratie. Dop en pak moeten in pmd afval dus waarom zo klungelig vast laten zitten,  gek word ik ervan. 

Broodjebrie schreef op 01-03-2024 om 09:51:

[..]

Ik knip ze los. Scheelt me een hoop ergernis.

Goed idee . Ga ik ook maar doen

ik erger me er ook aan, en nog lastiger vind ik de doppen op flessen drinken. 

wild-flower schreef op 01-03-2024 om 09:44:

Ben ik de enige die zich ergert aan drinkpak sluitdopjes die aan het pak vast blijven zitten ( verplicht vanaf dit jaar ) , maar na het opendraaien met geen mogelijkheid weer goed dicht te draaien valt ?

Ook ik erger me eraan en sloop ze eraf

Ik sloop ze er ook altijd af, schijnt niet te kunnen maar blijkbaar heb ik superkrachten 😉. Mijn dochter had de dop niet goed op een flesje kunnen krijgen, had daar geen erg in en heeft um in haar tas gestopt. Heel die tas vol cola en een grote vlek op de bekleding van mijn auto. Irritant.

wild-flower schreef op 01-03-2024 om 09:44:

Ben ik de enige die zich ergert aan drinkpak sluitdopjes die aan het pak vast blijven zitten ( verplicht vanaf dit jaar ) , maar na het opendraaien met geen mogelijkheid weer goed dicht te draaien valt ?

Ja,  het ergert me een beetje.  Maar ik druk ze dicht en dat gaat aardig.

Wat ik erg jammer vind is dat er dus minder doppen ingezameld zullen worden voor een goed doel, zoals, bijv. het KNGF.    In 2022 leverden de doppen nog ruim € 30.000 op voor het KNGF!

logo.png

wild-flower schreef op 01-03-2024 om 10:03:

[..]

Goed idee . Ga ik ook maar doen

Goed zo 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.