Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Netherfield schreef op 21-02-2024 om 10:05:

Waarom heeft onze huisarts in alle kindervakanties vakantie? Nu dus megadruk bij de vervanger en kunnen we vrijdag pas heen.

Omdat hij/zij zelf een jong gezin heeft?

Viaplay, voor de Formule 1: 15,90 per maand.... Voor die baggerkwaliteit?? Ze zijn knettergek geworden. 

_Audrey schreef op 21-02-2024 om 12:58:

Viaplay, voor de Formule 1: 15,90 per maand.... Voor die baggerkwaliteit?? Ze zijn knettergek geworden.

Ik wil nog niet gratis formule 1 kijken 

Al die enorme herrie en uitlaatgassen.

kerst schreef op 21-02-2024 om 13:06:

[..]

Ik wil nog niet gratis formule 1 kijken

Al die enorme herrie en uitlaatgassen.

Ik vind het nog wel leuk, maar niet voor dat bedrag 

kerst schreef op 21-02-2024 om 13:06:

[..]

Ik wil nog niet gratis formule 1 kijken

Al die enorme herrie en uitlaatgassen.

Ik ook niet maar helaas mijn man wel. Gelukkig zijn er koptelefoons uitgevonden.

Dat het hier een beetje een kwakkelmaand is met de gezondheid. Eerst partner ziek, vervolgens ik, weer partner en stiefzoon, broer, en nu ik weer samen met stiefzoon; pff, we blijven elkaar aansteken.

Pms. Zat bijna te huilen/schelden op werk dus heb maar vrij genomen. 

fietsers die geen richting aangeven   

Zó veel  stof in huis door de verbouwing, er valt niet tegenop schoon te maken.

Dat ik om de een of andere reden het idee had dat het donderdag was en we morgen vrij zijn en weekend weg gaan maar tot het besef kom dat het pas woensdag is 

Dolfje schreef op 21-02-2024 om 17:39:

Dat ik om de een of andere reden het idee had dat het donderdag was en we morgen vrij zijn en weekend weg gaan maar tot het besef kom dat het pas woensdag is

ohh das een tegenvaller, misschien een troost dat het weer regent en het overmorgen misschien beter is?

Knip

Yumi schreef op 21-02-2024 om 17:41:

[..]

ohh das een tegenvaller, misschien een troost dat het weer regent en het overmorgen misschien beter is?

Ja dat hoop ik 

Ik erger me aan het feit dat ik deze 'winter' zo lang vind duren.
Ik verlang naar het voorjaar......

Beterlaat2021! schreef op 21-02-2024 om 19:05:

Ik erger me aan het feit dat ik deze 'winter' zo lang vind duren.
Ik verlang naar het voorjaar......

Dat heb ik elk jaar en dan zijn we in november nog naar de zon geweest en ga ik over een dikke week weer. Ik vind dat grijze natte weer zo deprimerend.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.