Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


StevieNicks schreef op 20-02-2024 om 19:01:

[..]

Kan je helaas zo overkomen. Ik waande me bijna onaantastbaar omdat we bijna door de basisschooltijd zijn. Wij waren dus na de kerstvakantie aan de beurt. Wat een hel! Twee keer behandeld met demiticon en íedere dag uitkammen met die kam. Zijn op die twee weken heel wat flessen conditioner heen gegaan. O, en ik was ook de sjaak want ik heb een knuffelkind.
Ik hoop eens en nooit meer!


Mensen waren trouwens wel heel begripvol en lief gelukkig. Moeders van klasgenoten vonden het zelfs vreemd dat ons kind naar huis werd gestuurd. Dat vond ik zelf wél een prettig idee.

Wij waren door de basisschool heen zonder hoofdluis, hoera! Toen had dochter in de tweede van VO een sportdag met heel veel meiden in 2 kleine kleedkamers van het sportcomplex. Week later was het bingo.  En ja dan ben je aan de beurt. Dochter, ik, zoon allemaal besmet.  Vader niet maar ja zo'n kaalheid was in deze het geluk bij het ongeluk.

mijn oogleden zijn rood en branden, mijn ogen tranen en ik zie eruit of ik doodmoe ben... dat laatste klopt ook 

Dat je tegenwoordig overal een afspraak voor moet maken sinds de corona tijd. Voor de corona tijd kon je zo naar de sauna en de kapper bijvoorbeeld.

Koppijn

kerst schreef op 20-02-2024 om 20:58:

Dat je tegenwoordig overal een afspraak voor moet maken sinds de corona tijd. Voor de corona tijd kon je zo naar de sauna en de kapper bijvoorbeeld.

Een afspraak bij de kapper maken is altijd al volkomen normaal geweest.

Decibel88 schreef op 20-02-2024 om 21:16:

[..]

Een afspraak bij de kapper maken is altijd al volkomen normaal geweest.

Niet overal hoor. Genoeg kapperszaken waar je zonder afspraak naar binnen kon lopen. Al heb ik geen idee of dat veranderd is tegenwoordig 

HAHA!wait..what schreef op 20-02-2024 om 21:28:

[..]

Niet overal hoor. Genoeg kapperszaken waar je zonder afspraak naar binnen kon lopen. Al heb ik geen idee of dat veranderd is tegenwoordig

HAHA!wait..what schreef op 20-02-2024 om 21:28:

[..]

Niet overal hoor. Genoeg kapperszaken waar je zonder afspraak naar binnen kon lopen. Al heb ik geen idee of dat veranderd is tegenwoordig

verschilt, bij ons nemen wel walk-in mits er plek is 

Grrr buiten koppijn heb ik nu ook schrale lippen en dat is meestal een voorbode van een verkoudheid. Nooit leuk maar komend weekend zijn we een weekendje weg en volgende week vrijdag gaan we op vakantie en tussendoor moet ik best nog wat dingen op het werk afmaken dus ziek worden komt nu echt niet uit.

Dat gezeik en domme gedoe van Mattie Valk
Kunnen ze alsjeblieft een regel instellen dat DJ's niet ingaan op het nieuws TIJDENS het nieuwsblok

noas_1993 schreef op 21-02-2024 om 07:41:

Dat gezeik en domme gedoe van Mattie Valk
Kunnen ze alsjeblieft een regel instellen dat DJ's niet ingaan op het nieuws TIJDENS het nieuwsblok

Ik luister nooit naar de radio maar ik vind die gast dus echt alleen al irritant omdat alle tramhokjes hier tijdenlang pontificaal volhingen met zijn snufferd. Ik erger me overigens ook aan het feit dat ie Mattie heet. Dan heb je als ouders de eervolle plicht om je kind een naam te geven en na ampele overwegingen van alle prachtige namen die de wereld rijk is selecteer je dan de naam Mattie. Hoe kan je?

Afkorting van Matthias?

Waarom heeft onze huisarts in alle kindervakanties vakantie? Nu dus megadruk bij de vervanger en kunnen we vrijdag pas heen.

Gelebloem schreef op 21-02-2024 om 07:53:

[..]

Ik luister nooit naar de radio maar ik vind die gast dus echt alleen al irritant omdat alle tramhokjes hier tijdenlang pontificaal volhingen met zijn snufferd. Ik erger me overigens ook aan het feit dat ie Mattie heet. Dan heb je als ouders de eervolle plicht om je kind een naam te geven en na ampele overwegingen van alle prachtige namen die de wereld rijk is selecteer je dan de naam Mattie. Hoe kan je?

Of andersom je geeft je kind een (in jouw ogen ) een prachtige naam en vervolgens kort je kind het af tot iets minder mooi 🙃

StevieNicks schreef op 20-02-2024 om 19:01:

[..]

Kan je helaas zo overkomen. Ik waande me bijna onaantastbaar omdat we bijna door de basisschooltijd zijn. Wij waren dus na de kerstvakantie aan de beurt. Wat een hel! Twee keer behandeld met demiticon en íedere dag uitkammen met die kam. Zijn op die twee weken heel wat flessen conditioner heen gegaan. O, en ik was ook de sjaak want ik heb een knuffelkind.
Ik hoop eens en nooit meer!


Mensen waren trouwens wel heel begripvol en lief gelukkig. Moeders van klasgenoten vonden het zelfs vreemd dat ons kind naar huis werd gestuurd. Dat vond ik zelf wél een prettig idee.

Op middelbare scholen kwam het vroeger bijna nooit voor, nu ontzettend veel (ben docent in het VO). 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.