Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


ik erger aan mijzelf  totale panniek aanval bij de tandarts nu gebeurt dat vaker  en is mijn tandarts hrt bijna gewent en weet mij altijd weer te kalmeren maar ik blijf het irritant vinden. 

Mijn pols doet pijn. 

Mijn rug, zoveel pijn kan er niet van slapen   

Voor de mensen met pijn hoop ik op verlichting. 

Buurman is hier al ruim een week bezig met een klus waarbij kennelijk veel in de gemeenschappelijk muur geboord en geklopt moet worden. Snap niet goed wat hij na een complete renovatie (14 jaar geleden) nu nog aan het doen is. (Het klinkt alsof hij tengels aan het zetten is voor gyproc of hout afwerking.)
Verder hele lieve mensen en hij houdt zich aan deftige uren dus ik ga niet klagen, misschien veeleer eens vragen of ik niet kan helpen.

Vandaag thuis aan het werk want bij dochter moeten kiezen getrokken worden voor haar beugel. Belt de tandarts net af…. Grrrr. 

Dat ik er slechter voor zit dan gisteren. Veel wakker vannacht, hoesten, proesten, hoofdpijn. Bah
En heb vrijdag een sollicitatiegesprek. Denk niet dat het gaat lukken

Moirmel schreef op 31-01-2024 om 09:57:

Voor de mensen met pijn hoop ik op verlichting.

Buurman is hier al ruim een week bezig met een klus waarbij kennelijk veel in de gemeenschappelijk muur geboord en geklopt moet worden. Snap niet goed wat hij na een complete renovatie (14 jaar geleden) nu nog aan het doen is. (Het klinkt alsof hij tengels aan het zetten is voor gyproc of hout afwerking.)
Verder hele lieve mensen en hij houdt zich aan deftige uren dus ik ga niet klagen, misschien veeleer eens vragen of ik niet kan helpen.

Of gewoon geïnteresseerd vragen wat ze aan het doen zijn, want je bent nu wel nieuwsgierig?

Ik ben op zoek naar leuke fijne sandalen, vorig jaar al maar kon toen niks leuks vinden, die ook leuk zijn onder een jurkje en ook lekker lopen. Nu moet ik wel want die ik had heb ik in november op mijn vakantiebestemming achter gelaten want kapot.
Wat ik zie is of lelijk of een te harde platte zool of weet ik wat.  

Van die mensen die me de les lezen en heeeel strikt doen op een groene werkomgeving. Niet teveel gebruiken, niet teveel weggooien enzenz. Volledig doorgeslagen.
Maarr wel vlees eten, vliegen, bergen kleding en andere snelle items kopen.
Echt hou op hoor, ik ben een zeer bedreven geitenwollensok en dat al meer dan 20 jr.
Op mn werk doe ik wat ik kan maar er zijn grenzen

Vanmorgen bleef de sluiting van de kattenbak aan mijn broekzak haken toen ik de trap af liep. Alles lag onder het grind 😩
Vanmiddag stapte ik in een hondenpoep.
Had dat niet in de gaten en toen ik in de auto zat zat alles onder. De mat, het daspedaal en de rem.
Kom ik net thuis wil ik koffie zetten vergeet ik het kopje onder het apparaat te zetten. Alles onder de koffie. Ik ben klaar met deze dag. 😡

straks naar een vergadering bah

Aan mijn lijf. Zo gehoest, dat al mijn spieren rond de buik zeer doen. Hoofdpijn, oor doet zeer. Bah, wat voel ik me ellendig. 
En ik had morgen een sollicitatiegesprek, heb ik afgezegd, maar nog niets gehoord. Vanmorgen voicemail ingesproken en vanmiddag een mail gestuurd. 

Grindelwald schreef op 01-02-2024 om 16:37:

Vanmorgen bleef de sluiting van de kattenbak aan mijn broekzak haken toen ik de trap af liep. Alles lag onder het grind 😩
Vanmiddag stapte ik in een hondenpoep.
Had dat niet in de gaten en toen ik in de auto zat zat alles onder. De mat, het daspedaal en de rem.
Kom ik net thuis wil ik koffie zetten vergeet ik het kopje onder het apparaat te zetten. Alles onder de koffie. Ik ben klaar met deze dag. 😡

Wat een strontdag. 

Heel ergerlijk dat je geen ouder meer kunt spreken of ze hebben een kind(eren) met een etiket. Lijkt wel of er geen enkel kind meer bestaat dat gewoon druk/vervelend/ etterig enz. kan zijn.

Na 22.30 uur savonds weer luid praten op de gallerij

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.