Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Tuinfluiter schreef op 26-01-2024 om 20:10:

[..]

Mag mama Inge op dit ergernis topic zich gewoon ongebreideld ergeren zonder lullig commentaar van een medeforummer. Daar is dit topic toch juist voor bedoeld.

Ja, en ik deelde mijn ergernis op haar bericht.

Decibel88 schreef op 26-01-2024 om 20:12:

[..]

Ja, en ik deelde mijn ergernis op haar bericht.

Lees de openings post van dit topic nog even. Misschien begrijp je dan mijn reactie. Vooral de opmerking dat doe je vaker vind ik bijzonder lullig.

ik erger me aan dat die sessies op Facebook steeds verlopen. Lijkt wel iets van de laatste tijd, voorheen bleef ik altijd ingelogd en jreeg ik nooit deze melding. Meer die er last van hebben?

Broodjebrie schreef op 26-01-2024 om 20:25:

ik erger me aan dat die sessies op Facebook steeds verlopen. Lijkt wel iets van de laatste tijd, voorheen bleef ik altijd ingelogd en jreeg ik nooit deze melding. Meer die er last van hebben?

Nee geen last van 

Decibel88 schreef op 26-01-2024 om 20:12:

[..]

Ja, en ik deelde mijn ergernis op haar bericht.

Dan deel ik hier mijn ergernis. De vaak negatieve  en aanvallende reacties die je geeft . Niet zo leuk. Hoeft toch niet steeds?

Dolfje schreef op 26-01-2024 om 20:49:

[..]

Nee geen last van

Mazzelaar 

Heb een offday en geen idee waarom want alles liep prima. Maar kort lontje en geen zin in mn weekendplannen. Ik ga richting bed, hopelijk morgen met het goede been uit bed. 

Ik erger me aan dat domme tandsteen aan de binnenkant van mijn ondertanden. Ik poets altijd goed

Vorige week was ik nog helemaal blij met de aangeboden hulp, maar dat is nu helemaal over  Toen ik hier kwam wonen wou ik de slaapkamer behangen, maar geen tijd voor de verhuizing. Uitnodiging van buren om langs te komen, om kennis te maken. Ben weg van hun behang, krijg het aanbod om te behangen, en na wat tegengesputter van mij, omdat hij er niets voor wou hebben toch aangenomen... dacht dan koop ik wel iets leuks om te geven. Slaapkamer uitgeruimd en slaap ondertussen in de woonkamer, het aantal rollen behang, wat hij nodig dacht te hebben gekocht. Afgesproken wanneer hij zou komen, maar hij kwam niet, en was ook niet thuis  Komt vandaag binnenstormen en plakt 2 banen op de muur, vraagt hoe ik het vind en zegt dat als ik de rest wil doen ik per uur een x bedrag moet betalen....  Zeg nog dat ik hem meteen wou betalen maar dat hij het niet wou, dat ik me nu voor het blok gezet voel. Geen reactie, ben flabbergasted en voor mij hoeft het allemaal niet meer. Zit wel met de rotzooi maar hoef die man eigenlijk nooit meer te zien  omdat het vertrouwen helemaal weg is.

nou ja, wat een vreemde kerel zeg Yumi. Groot gelijk, dan maar niet door hem, al ben je natuurlijk er mooi klaar mee. 

Friezinnetje schreef op 26-01-2024 om 23:18:

nou ja, wat een vreemde kerel zeg Yumi. Groot gelijk, dan maar niet door hem, al ben je natuurlijk er mooi klaar mee.

Weet gewoon niet wat ik ervan moet denken, hij heeft echt aangedrongen en zei dat hij me graag wou helpen. Vind het niet erg om te betalen, maar mijn vertrouwen is weg. Morgen nog maar eens in gesprek, zal toch duidelijk moeten maken dat ik niet verder wil.  :-

Bakblik schreef op 26-01-2024 om 19:39:

[..]

[..]

Ligt een beetje aan hoe oud het kind is en wat er moet gebeuren. Bij een 12 jarige kan je misschien de operatie voor laten gaan. Bij een kleuter is de verjaardag het hoogtepunt van het jaar!!

Sommige dingen moeten asap geopereerd en dan heb je weinig keus. Heeft de arts tijd dan moet je, denk aan kno operaties. Het rechtzetten van flaporen komt niet op een week, dat kan je uitstellen.

Dit dus.


Vannacht meerdere keren wakker geworden van kramp in mijn benen en ook in mijn armen en handen. In 2 handen tegelijk, hoe lig ik in hemelsnaam te slapen dat ik dat voor elkaar krijg? 

Yumi wat een bijzonder gedrag van de buurman. Snap wel dat je er nu klaar mee bent. 

Ik erger mij aan m'n haarverlies. Het ging weer even goed maar nu is het weer bal. Het is al dun maar zo wordt het alleen maar erger. 

Auwereel schreef op 26-01-2024 om 19:19:

Als ik wakker word, moet ik niet op de wekker kijken!
Ik werd rond een uur of 6 wakker (dacht ik) en ik moest rond 7 uur op en werd bang om me te verslapen, alhoewel ik 2 wekkers had gezet. Dus lag ik na te denken over wat er allemaal moest gebeuren, o.a. met een zieke cavia naar de dierenarts. Na een uurtje nadenken, dacht ik, is het nou nog geen 7 uur? Bleek het nog voor 6 uur te zijn, ik had dus de 5 voor een 6 aangezien...

Dat overkomt mij ook  wel eens. Als ik bij mijn vriend slaap kan ik de wekker naast zijn bed moeilijk zien en er is ook nog een ellendige kerk-klok.   Soms denk ik dat ik wakker lig, maar dan word ik toch op een gegeven moment wákker....   Dus ik droom zelfs dat ik wakker lig.   Ingewikkeld allemaal.

Sterkte met de cavia!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.