Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Malibu2 schreef op 17-01-2024 om 16:48:

Ik ergerde me aan de bedpoot, dat ik alweer mijn tenen daaraan heb gestoten. En tegelijkertijd ergerde ik me aan mezelf omdat ik ondertussen toch moet weten dat die bedpoot er is...

Haha herkenbaar 

Yumi schreef op 17-01-2024 om 12:43:

[..]

De NS heeft ingespeeld op de "sneeuwbom des doods" die vandaag zou vallen en een aantal treinen uit de dienstregeling laten vervallen.... In de verwachting dat er minder mensen op weg zouden gaan

Minder treinen vanwege verwachte sneeuw - 1Limburg

Ik was vandaag ook weer onderweg, en op de borden op het station stonden inderdaad gecancelde treinen naar het zuiden ivm sneeuwval.

Mijn treinen reden vandaag op tijd (wat ook een probleem blijkt te zijn als het niet sneeuwt), maar misschien kwam dat omdat ik vandaag na en voor de spits met de trein ging.. 🤔

Armbandje besteld maar niet goed naar de maat gekeken. Veel te groot, ik heb zulke babypolsjes 

De stroom is uitgevallen en ik heb zin in koffie. We koken op inductie dus een pannetje water opzetten lukt niet en de buren hebben ook geen stroom. 🤨

Vakantie geboekd maar per ongeluk voor 1 persoon ipv 2. Man is not amused. Ben nog steeds aan het bellen  en mailen om het proberen  recht te zetten...



Moyrrie schreef op 17-01-2024 om 19:34:

De stroom is uitgevallen en ik heb zin in koffie. We koken op inductie dus een pannetje water opzetten lukt niet en de buren hebben ook geen stroom. 🤨

Nou, het werd onverwacht gezellig. Samen met dochter gerummicubd. En net nadat we besloten hadden te stoppen, floepte alles weer aan.  Nu zit ik lekker aan de ☕️

lientje69 schreef op 17-01-2024 om 19:53:

Vakantie geboekd maar per ongeluk voor 1 persoon ipv 2. Man is not amused. Ben nog steeds aan het bellen en mailen om het proberen recht te zetten...

Oh wat vervelend, hopelijk krijg je het snel goed geregeld 

Mijn e-reader is vastgelopen en ik krijg hem niet meer aan de praat 😭😭

lientje69 schreef op 17-01-2024 om 19:53:

Vakantie geboekd maar per ongeluk voor 1 persoon ipv 2. Man is not amused. Ben nog steeds aan het bellen en mailen om het proberen recht te zetten...

Sorry, maar ik moest hier hardop om lachen  Kun je niet tegen je man zeggen dat hij zijn eigen vakantie maar moet regelen 

Damoontje schreef op 17-01-2024 om 07:49:

[..]

Dank je. Voel mij ergens wel lullig omdat ze zo sociaal onhandig is, maar zij gebruikt dat ook om zich achter te verschuilen. Dat ze misschien een berichtje kwijt is ofzo.

Ja dit was wel de druppel eigenlijk, dat ze zo onverschillig doet over een ziekenhuisopname.

dat is wel een heel slap excuus...


ik ben rete slecht in contact onderhouden en heb social anxiety maar als een van mijn vriendinnen in het ziekenhuis zou liggen zou ik toch mijn best doen om langs tekomen of face-timen desnoods stuur ik mega bos bloemen/chocola ofzo... 

wat Broodjebrie al zei in dit soort situaties leer je mensen kennen  





_Audrey schreef op 17-01-2024 om 14:47:


Ik heb een geweldige huisarts, maar nou was ik toch niet zo blij. Ik was op het spreekuur en kreeg weer eens te horen dat ik veel eerder had moeten komen. Dus ik zeg dat de assistentes dat kennelijk niet nodig vonden, want zij plannen de afspraken tenslotte. Zegt de huisarts: je moet gewoon veel harder aandringen, dan zetten ze je wel eerder erop.

Ja sorry hoor, ik ben helemaal niet zo'n type en heb juist een hekel aan "brutalen hebben de halve wereld en trek een grote scheur open". De assistentes moeten gewoon de juiste beoordeling maken op basis van klachten, niet op basis van een grote bek.


dit soort uitspraken van artsen neem ik altijd met een korrel zout.. mijn ervaring is dat ze tegen de patient zeggen ja u mag altijd bellen blabla maar tegen de assistente zeggen ze het tegenovergestelde 

sneeuw is op sommige plekken compleet weg en andere plekken veel ijs heb express een andere route naar huis genomen 



Poezie schreef op 17-01-2024 om 21:33:

[..]

Sorry, maar ik moest hier hardop om lachen Kun je niet tegen je man zeggen dat hij zijn eigen vakantie maar moet regelen

Hij moet rijden. We gaan naar Oostenrijk 

En ik erger me nu aan het niet goed nalezen van mijn posts. Geboekd....

Hier ligt wel sneeuw, en vannacht was het zo koud in m'n slaapkamer dat ik m'n adem zag.

Morgen het eerste gesprek met UWV, echt geen idee wat ik kan verwachten...

mut

mut

17-01-2024 om 22:17

Bailey26 schreef op 17-01-2024 om 21:31:

Mijn e-reader is vastgelopen en ik krijg hem niet meer aan de praat 😭😭

Misschien helpt het om hem een nachtje te laten opladen rechtstreeks aan een stopcontact (dus niet via een laptop ofzo)

lientje69 schreef op 17-01-2024 om 21:41:

En ik erger me nu aan het niet goed nalezen van mijn posts. Geboekd....

Iedereen snapt toch wat je bedoeld (😉 grapje), who cares. Hoop dat je je vakantie nog geregeld krijgt!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.