Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Mijn dochter leest op mijn kobo abo van die kwijlerige ya (schurkt aan bouquetreeks, althans, de covers lijken erop). Dus nu krijg ik naast mijn eigen boeken steeds van dat soort meuk ik mijn mail als suggestie. 

SuzyQFive schreef op 13-01-2024 om 15:22:

Mijn dochter leest op mijn kobo abo van die kwijlerige ya (schurkt aan bouquetreeks, althans, de covers lijken erop). Dus nu krijg ik naast mijn eigen boeken steeds van dat soort meuk ik mijn mail als suggestie.

😁

Ik heb dat met Netflix; ik krijg echt de raarste series en films als suggestie 

...Aan mijn vriend, die áltijd als hij iets uit de oven haalt   'au, heet'   zegt.


shopping?q=tbn:ANd9GcSIcPEfTm3JWgeNfAOM9EfLJRecJ-zt8dvBtNaTMsLp8et3IFN_FERox1FAuvWVHP4Lfy_CbMyU2KjaRuRv0GZXXlNZ_GWhGErcnHx1kCx8ZDUziDRaBjK7JDDjDEBkITdl8zcGUDLL&usqp=CAc

Aan een vrouw in de trein die heel raar lachte. Heel nep.

ik moet mijn paspoort verlengen en heb er om meerdere redenen geen zin in voornaamste reden is dat iemand die ken er werkt en ik geen zin heb in die persoon 

Aan die gozer die op een queer/gay feest mij lastig viel en me probeerde te grijpen/zoenen. Ik maak dat te vaak mee dus ik ben snel met los wurmen en afhouden. Ik was daar met mijn vriendin en dat was heel duidelijk ook.
Op een gegeven moment greep hij een andere vrouw die er met haar vriendin was en heb ik haar losgemaakt en gevraagd of het ging.
Ze vertrok onmiddellijk. Echt bizar!
Die dude wachtte echt op een moment. Mijn lief was weg toen hij naar mij kwam, haar lief was even weg en toen was zij aan de beurt. Echt bah.
Een andere vriendin die ook mee was heeft er nogmaals wat van gezegd en daarna was hij echt weg.

Volgende keer  :   




zelfverdediging1.jpg


stokstaart schreef op 14-01-2024 om 13:35:

Aan die gozer die op een queer/gay feest mij lastig viel en me probeerde te grijpen/zoenen. Ik maak dat te vaak mee dus ik ben snel met los wurmen en afhouden. Ik was daar met mijn vriendin en dat was heel duidelijk ook.
Op een gegeven moment greep hij een andere vrouw die er met haar vriendin was en heb ik haar losgemaakt en gevraagd of het ging.
Ze vertrok onmiddellijk. Echt bizar!
Die dude wachtte echt op een moment. Mijn lief was weg toen hij naar mij kwam, haar lief was even weg en toen was zij aan de beurt. Echt bah.
Een andere vriendin die ook mee was heeft er nogmaals wat van gezegd en daarna was hij echt weg.

Gatverdamme wat een idioot. Wat goed dat het je lukte om meteen zo adequaat te handelen en ook nog oog te hebben voor zijn gedrag naar een andere vrouw. Denk je ergens veilig te genieten van een feestje, pfff.

Beterlaat2021! schreef op 14-01-2024 om 15:12:

Volgende keer :




zelfverdediging1.jpg


Ik wilde m een goede rechtse geven toen hij weer kwam. De eerste keer was ik wat overdonderd hoewel ik me tegenwoordig wel afweer en iets doe. De eerste reactie is niet geweld maar wegwezen. Hij bleef maar proberen ook. Maar de vriendin die het zag gebeuren zei dat ik dat niet moest doen.

Gelebloem schreef op 14-01-2024 om 17:05:

[..]

Gatverdamme wat een idioot. Wat goed dat het je lukte om meteen zo adequaat te handelen en ook nog oog te hebben voor zijn gedrag naar een andere vrouw. Denk je ergens veilig te genieten van een feestje, pfff.

Ja, en dit gebeurt helaas dus veel vaker. Mijn lief heeft nooit last van seksueel vervelende kerels hoewel ze echt wel een mooie vrouw is. Ze wordt eerder bespuugd of geslagen. Ik heb ook wel eens een klap gehad maar meestal is het seksueel.
Geen idee hoe dat kan of waar dat aan ligt.

Het is gewoon klote ook dat dit gebeurt op een lhbtqi+ feest. Ik ga al vrijwel nooit meer naar reguliere tenten.

Ik had vandaag online kleding besteld en in het winkelwagentje leken het 3 verschillende pakketten te zijn. Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling, met de mededeling dat mijn bestelling in 11 pakketten wordt geleverd! Voor elk item een pakket, dat was niet de bedoeling 

Aan stokpaardjes 

Dat iets wat bij Ikea 2 euro kost, in de Mediamarkt 70 euro nogwat is.

_Audrey schreef op 14-01-2024 om 23:53:

Aan stokpaardjes

Ik dacht eerst aan meisjes met stokpaarden, maar het zijn natuurlijk die andere stokpaardjes 😅

Sneeuw, weg met die troep 

kerst schreef op 15-01-2024 om 09:30:

Sneeuw, weg met die troep

Graag en wel meteen 

Zo'n hekel aan sneeuw, deze week een paar afspraken en ik weet hoe geweldig het ov met sneeuw is... een drama! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.