Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Damoontje schreef op 15-01-2024 om 06:05:

Dat iets wat bij Ikea 2 euro kost, in de Mediamarkt 70 euro nogwat is.

Wat is dat dan?

inderdaad die sneeuw! Vreselijk 

Weer hele dag oppassen op nichtje en alles is dicht op maandag.  Nog maar vier uur..

Koettie schreef op 15-01-2024 om 14:02:

Weer hele dag oppassen op nichtje en alles is dicht op maandag. Nog maar vier uur..

Wat is dicht?


kerst schreef op 15-01-2024 om 14:31:

[..]   Wat is dicht?


Ik denk dat ze winkels en horeca bedoelt.

De kinderboerderij, museum die leuk is voor kinderen, zulke dingen. 

Ik baal van de terugval die mijn heupblessure  de afgelopen  week  weer gemaakt heeft. Het ging zo goed...

JtM

JtM

15-01-2024 om 15:39 Topicstarter

Toen ik vanmiddag met een collega een rondje buiten liep begon het heel hard te sneeuwen. Mijn schoenen blijken niet (meer) waterdacht waardoor ik nu natte sokken heb, daardoor heb ik koude voeten en krijg ik het in het algemeen koud. Brrrrr.

Aan dochter. Ze heeft toetsweek. En als ze nou gewoon eens ging leren ofzo… Ik zie de bui qua cijfers al weer helemaal hangen. En als ik zeg dat ze aan de slag moet, doet ze juist niks…

Het advies om maar medicijnen te gaan slikken. Nee ik ga niet overal medicijnen voor slikken. 

JtM schreef op 15-01-2024 om 15:39:

Toen ik vanmiddag met een collega een rondje buiten liep begon het heel hard te sneeuwen. Mijn schoenen blijken niet (meer) waterdacht waardoor ik nu natte sokken heb, daardoor heb ik koude voeten en krijg ik het in het algemeen koud. Brrrrr.

Oh ja, zo herkenbaar. 

Maar: ik heb hekel aan warme voeten in bed 🤣 dan ben ik te warm en kan ik niet slapen 

Netherfield schreef op 15-01-2024 om 16:00:

Aan dochter. Ze heeft toetsweek. En als ze nou gewoon eens ging leren ofzo… Ik zie de bui qua cijfers al weer helemaal hangen. En als ik zeg dat ze aan de slag moet, doet ze juist niks…

Zou het helpen als je gewoon vraagt of je haar nog ergens bij kan helpen? Heel open laten. Verder niets. Geen oordeel aan hangen. 

SuzyQFive schreef op 15-01-2024 om 16:43:

[..]

Zou het helpen als je gewoon vraagt of je haar nog ergens bij kan helpen? Heel open laten. Verder niets. Geen oordeel aan hangen.

Dat ga ik proberen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.