Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


De jeugd die hier in de zomervakantie de boel op stelten aan het zetten waren (en meerdere mensen hier in de straat de politie gebeld hadden), hebben nu bedacht dat het wel leuk is om sneeuwballen tegen de ramen te gooien 

Doe het bij je ouders 

Mama-Inge schreef op 06-01-2024 om 21:49:

De jeugd die hier in de zomervakantie de boel op stelten aan het zetten waren (en meerdere mensen hier in de straat de politie gebeld hadden), hebben nu bedacht dat het wel leuk is om sneeuwballen tegen de ramen te gooien

Doe het bij je ouders

Sneeuwballen!?!? 
Sorry, heel erg off topic, maar sneeuwballen? Waar sneeuwt het en kun je zelfs ballen maken? 😱

SombraOnline schreef op 06-01-2024 om 19:49:

Iemand die na 2 maanden ineens weer contact met me opneemt. Ik snap dat niet helemaal? Hij zei 2 maanden geleden dat ie weer een berichtje zou sturen als ie zich beter voelde, heb ondertussen serieus gedacht dat ie was overleden (ken hem alleen via internet, dus kon niemand in zijn omgeving een bericht sturen…) en gisteren kreeg ik ineens een “hey 😄”. Ik ga eerst even afkoelen voordat ik reageer, áls ik al reageer.

Begrijp niet goed waarom dit een ergernis is. Misschien heeft hij het tijdens deze tijd moeilijk gehad en vond hij nu pas de ruimte om jou een bericht te sturen, misschien had hij het heel lastig en wou hij jou daarmee niet lastig vallen alvorens het weer beter ging, ...

Loulou39 schreef op 06-01-2024 om 22:02:

[..]

Sneeuwballen!?!?
Sorry, heel erg off topic, maar sneeuwballen? Waar sneeuwt het en kun je zelfs ballen maken? 😱

Kop van Drenthe,bij ons sneeuwt het ,nog niet veel,maar je kan er een sneeuwbal van maken.

Hemke schreef op 06-01-2024 om 22:13:

[..]

Kop van Drenthe,bij ons sneeuwt het ,nog niet veel,maar je kan er een sneeuwbal van maken.

Kop van Drenthe hier ook. Gras is volledig bedekt met wit laagje

Bakblik schreef op 06-01-2024 om 14:53:

[..]

🤮

Ik zwem, daar overheerst de chloorlucht. Je ruikt de andere zwemmers niet. Ideaal!

Voor jou ideaal maar ik hou niet van zwemmen en chloorlucht 

Bakblik schreef op 06-01-2024 om 14:53:

[..]

🤮

Ik zwem, daar overheerst de chloorlucht. Je ruikt de andere zwemmers niet. Ideaal!

Hallo medezwemmer! Fijn he

Hemke schreef op 06-01-2024 om 22:13:

[..]

Kop van Drenthe,bij ons sneeuwt het ,nog niet veel,maar je kan er een sneeuwbal van maken.

Groningen ook en we waren gisteren in Emmen, daar ook  

Loulou39 schreef op 06-01-2024 om 22:02:

[..]

Sneeuwballen!?!?
Sorry, heel erg off topic, maar sneeuwballen? Waar sneeuwt het en kun je zelfs ballen maken? 😱

Inderdaad drenthe, in de buurt van Emmen, laagje op het gras, auto's enzo van zo'n 2 cm

de opbergtas van de kerstboom is stuk... en ik probeer een nieuwe te vinden maar kom vooral dezelfde tegen(die ik al heb)en de andere zijn of te prijzig of slechte recencies 

Mama-Inge schreef op 07-01-2024 om 11:44:

[..]

Inderdaad drenthe, in de buurt van Emmen, laagje op het gras, auto's enzo van zo'n 2 cm

Leuk! Vind het er altijd zo mooi uitzien (zolang ik niet naar buiten hoef 😅). Hier in de Randstad gewoon koud, maar droog! 💃🏻

Nog even een ergernis: dat ik nog zoveel moet doen in huis en helemaal geen zin meer heb.

En dat ik van mezelf nu niets mag eten, terwijl ik echt heel erg trek heb. 

Rogue schreef op 07-01-2024 om 13:59:

de opbergtas van de kerstboom is stuk... en ik probeer een nieuwe te vinden maar kom vooral dezelfde tegen(die ik al heb)en de andere zijn of te prijzig of slechte recencies

Ik heb een gewone opbergtas bij de Ikea gekocht. Mijn kerstboom past er uit elkaar precies in.

https://www.ikea.com/nl/nl/p/frakta-tas-voor-steekwagen-blauw-90149148/

van de organisatie van een toernooi waar ik net geholpen heb. Gewoon niet goed voor elkaar, dingen vergeten, slecht ingekocht enz. 

Man is werken. Ik was van plan heel veel te doen in huis. Waaronder alle kerstspullen opruimen. Ik heb nog niks gedaan. Hopelijk kan ik mij dadelijk zelf in actie brengen.

Kizomba, niks doen is nooit zonde van de tijd. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.