Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Gewone rubberen laarzen zitten me te strak om de kuiten heen zodat ik een maat groter moest kopen  (En die zitten ook nogal strak om de kuiten maar daar pas ik tenminste in... )

Poezie schreef op 07-01-2024 om 15:43:

Gewone rubberen laarzen zitten me te strak om de kuiten heen zodat ik een maat groter moest kopen (En die zitten ook nogal strak om de kuiten maar daar pas ik tenminste in... )

Dan krijg je zo'n pompend effect terwijl je loopt..

Poezie schreef op 07-01-2024 om 15:43:

Gewone rubberen laarzen zitten me te strak om de kuiten heen zodat ik een maat groter moest kopen (En die zitten ook nogal strak om de kuiten maar daar pas ik tenminste in... )

Vind ik ook irritant, dus ik heb deze gekocht,  zijn wat lager, dus geen gedoe om de kuiten 


received-1098211858042906.jpg

Mama-Inge schreef op 07-01-2024 om 15:58:

[..]

Vind ik ook irritant, dus ik heb deze gekocht, zijn wat lager, dus geen gedoe om de kuiten


received-1098211858042906.jpg

Wat lagere heb ik al, die pas ik idd gewoon. Maar mijn moestuin is gedeeltelijk ondergelopen en daar zijn ze te laag voor. Daarom moest ik hoge kopen. 

Rogue schreef op 07-01-2024 om 13:59:

de opbergtas van de kerstboom is stuk... en ik probeer een nieuwe te vinden maar kom vooral dezelfde tegen(die ik al heb)en de andere zijn of te prijzig of slechte recencies

Misschien zoeken op tent opbergtas, komt op hetzelfde neer lijkt mij. Wij hebben een hele grote tas voor onze tent bij Obelink besteld. 

Aan puberdochter die zoals gewoonlijk weer niet vooruit te branden is. 

Marian2072 schreef op 07-01-2024 om 15:30:

Kizomba, niks doen is nooit zonde van de tijd.

Vind ik op zich ook, maar de komende week geen tijd. En ik heb geen zin om nog een week tegen al die kerstspullen aan te kijken. Ik ben inmiddels op de helft. Ik krijg het nog wel af vandaag. Poetsen doe ik morgen dan wel. 

Vanaf morgen zijn mobiele telefoons op de middelbare school van jongste verboden. Ook in de pauzes. Wat een onzin. Dus heeft ze nu haar rooster in een agenda geschreven, daar pakt ze normaal Magister voor.

Netherfield schreef op 07-01-2024 om 22:39:

Vanaf morgen zijn mobiele telefoons op de middelbare school van jongste verboden. Ook in de pauzes. Wat een onzin. Dus heeft ze nu haar rooster in een agenda geschreven, daar pakt ze normaal Magister voor.

Raar. In de klas tijdens de les ok maar de pauze is toch gewoon vrije tijd. 

Zusje zat omhoog want nichtje van 3,5  kon niet naar de opvang dus nu ben ik aan het oppassen want maandag is m'n vrije dag. Maar zo'n hele dag vind ik helemaal niet leuk

Dat ik soms het gevoel heb dat ik bijna niks anders doe dan de keuken opruimen. Ik doe echt m’n best om m opgeruimd te houden, en toch staat/ligt er elke keer dat ik erin loop weer troep op de werkbladen 

Moosey schreef op 08-01-2024 om 11:16:

Dat ik soms het gevoel heb dat ik bijna niks anders doe dan de keuken opruimen. Ik doe echt m’n best om m opgeruimd te houden, en toch staat/ligt er elke keer dat ik erin loop weer troep op de werkbladen

Neem een opruimmuis  
Wasknijpers, bouten en moeren: deze muis ruimt alles op | RTL Nieuws

waarom doe je zo facking moeilijk.... 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.