Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Iemand bij de Egym , het is de bedoeling dat je ergens begint en allemaal tegelijkertijd tegen de klok in naar het volgende apparaat gaat. Zij pakt mijn volgende apparaat dus ik moet er een over slaan want ze weigerde door te schuiven en ze gaat dus van de ene naar de andere kant ipv door te draaien. Nu was het niet druk dus ik kon dat apparaat als laatste nog eens doen maar ze snapt niet hoe dat werkt. En echt ze is geen uitzondering het gebeurd regelmatig.

Dolfje schreef op 08-01-2024 om 16:19:

Iemand bij de Egym , het is de bedoeling dat je ergens begint en allemaal tegelijkertijd tegen de klok in naar het volgende apparaat gaat. Zij pakt mijn volgende apparaat dus ik moet er een over slaan want ze weigerde door te schuiven en ze gaat dus van de ene naar de andere kant ipv door te draaien. Nu was het niet druk dus ik kon dat apparaat als laatste nog eens doen maar ze snapt niet hoe dat werkt. En echt ze is geen uitzondering het gebeurd regelmatig.

Kan het ook niet zo zijn dat ze vanwege bijvoorbeeld een blessure niet alle apparaten mogen/kunnen doen?

Al is het dan nog niet logisch om tegen de richting in te gaan natuurlijk 🤔

HAHA!wait..what schreef op 08-01-2024 om 17:42:

[..]

Kan het ook niet zo zijn dat ze vanwege bijvoorbeeld een blessure niet alle apparaten mogen/kunnen doen?

Al is het dan nog niet logisch om tegen de richting in te gaan natuurlijk 🤔

Nee ze deed alle apparaten. En dan inderdaad ga gewoon met de klok mee.

Mijn nieuwe koelvriescombi vriest nogal hard kom ik achter. Vanmorgen om 10 uur uit de vriezer gehaald. Nu is de stamppot boerenkool nog keihard 

Aan de spouwmuurisolatie van de buren.  Dat hebben ze vorig jaar in de gevel laten spuiten. Bij bepaalde wind komt dat via het raampje in het toilet ons huis ingewaaid. Kom er net achter dat het hele kleinste kamertje vol ligt met pluis en dat het onder de deur door de gang ingewaaid is.  Normaal is het al statisch en nu met vorst helemaal. Vreselijk klusje om op te ruimen dat tot morgen moet wachten ga nu de stofzuiger niet meer opzoeken. 

Aan alle regelzaken en dat je op die manier de hele dag aan de telefoon kunt zijn. 

Bakblik schreef op 08-01-2024 om 21:35:

Aan de spouwmuurisolatie van de buren. Dat hebben ze vorig jaar in de gevel laten spuiten. Bij bepaalde wind komt dat via het raampje in het toilet ons huis ingewaaid. Kom er net achter dat het hele kleinste kamertje vol ligt met pluis en dat het onder de deur door de gang ingewaaid is. Normaal is het al statisch en nu met vorst helemaal. Vreselijk klusje om op te ruimen dat tot morgen moet wachten ga nu de stofzuiger niet meer opzoeken.

Wij hebben onlang de spouwmuren laten vullen, maar gelukkig wel met ander spul, dat wordt hard. Raakt de spouwmuur van de buren dan niet weer leeg op deze manier? En wat vervelend dat je zo'n stoffige boel krijgt dat lastig op te ruimen is.

Auwereel schreef op 09-01-2024 om 00:09:

[..]

Wij hebben onlang de spouwmuren laten vullen, maar gelukkig wel met ander spul, dat wordt hard. Raakt de spouwmuur van de buren dan niet weer leeg op deze manier? En wat vervelend dat je zo'n stoffige boel krijgt dat lastig op te ruimen is.

Dit is een soort katoenpluis. Het wordt niet hard. Bij wind uit een speciale hoek ligt er iets in ons toilet als het raampje open is geweest. Nu heeft het raampje wat langer open gestaan en is het wat meer maar niet zoveel dat de muur leeg raakt. 

Dit weekend plots moeten uitwijken voor een wielrenner, hierdoor kreeg ik modder op mijn nieuwe broek. En nu blijkt dat die moddervlek er zelfs in de wasmachine er niet uit gaat. Hier baal ik dus van . 

Ik word niet meer warm 🥶. Zelfs de kruiken helpen niet 

dat er niet getankt kon worden. Blijkbaar een storing ofzo? Dan maar morgen tanken, had geen zin om nog een andere tankstation te zoeken vandaag.

Bailey26 schreef op 09-01-2024 om 15:58:

Ik word niet meer warm 🥶. Zelfs de kruiken helpen niet

Neem een kopje thee, liefst met gember. Dat is verwarmend.

Door de vorst is eenderde van onze grijze bak niet leeg gegaan vandaag. 

Tinydancer schreef op 09-01-2024 om 16:54:

[..]

Neem een kopje thee, liefst met gember. Dat is verwarmend.

Dankje, ik heb nog gember liggen. Was ik al weer vergeten. 

Waarom heeft onze maatbeker zo’n schenktuit, terwijl al m’n bouillon alsnog langs de zijkant loopt? Grrrr. Vanavond dus weer de inductieplaat schoonmaken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.