Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Laat maar 👍🏻

Twee ergernissen. PostNL staat standaard ingesteld op "leveren bij pakketpunt". Maar vandaag stond mijn pakket op "bezorgd" en niet dat ik het kon afhalen bij het pakketpunt. Bleek bij de buren afgeleverd. Ja hoor eens, dat pakketpunt heb ik niet voor niets ingesteld, ik wil mijn buren niet lastigvallen met mijn pakken. En op het etiket stond duidelijk het pakketpunt vermeld...?
Ergernis 2: internet doet het nog niet in de nieuwe flat van mijn zoon. Vorige week kreeg hij een monteur langs, waar hij voor thuis moest blijven, die keek 5 seconden naar zijn modem, zei, oja, bekend probleem, dat heeft iedereen in deze flat, we komen het volgende week repareren. Vandaag was volgende week en de monteur die langs zou komen, is niet geweest...........

Met die opwarming van de aarde valt het blijkbaar wel mee, gezien de nachttemperaturen.
 Hele dag geleuter van de onderburen begint me ook te irriteren, dus ik doe even oordoppen in.

Aan de zoveelste "koper" van iets wat we te koop hebben aangeboden die zegt dat hij het komt ophalen en dat vervolgens niet doet. Daar blijf je dan voor thuis 

Herfstappeltaart schreef op 10-01-2024 om 18:58:

Aan de zoveelste "koper" van iets wat we te koop hebben aangeboden die zegt dat hij het komt ophalen en dat vervolgens niet doet. Daar blijf je dan voor thuis

Herkenbaar.

denk je een lekker filmavondje te hebben op Videoland, is er geen ondertiteling  en de instellingen staan goed.. 

Netherfield schreef op 07-01-2024 om 22:39:

Vanaf morgen zijn mobiele telefoons op de middelbare school van jongste verboden. Ook in de pauzes. Wat een onzin. Dus heeft ze nu haar rooster in een agenda geschreven, daar pakt ze normaal Magister voor.

En terecht dat ze verboden zijn… Wij hebben al een poos verplicht in de telefoontas en vanaf februari ook thuis of in de kluis. 

kerst schreef op 10-01-2024 om 14:27:

Met die opwarming van de aarde valt het blijkbaar wel mee, gezien de nachttemperaturen.
Hele dag geleuter van de onderburen begint me ook te irriteren, dus ik doe even oordoppen in.

Snap je nou echt niet dat het gaat om gemiddelde temperaturen? 

SuzyQFive schreef op 10-01-2024 om 21:07:

[..]

Snap je nou echt niet dat het gaat om gemiddelde temperaturen?

Ja, maar zo koud hebben we lang niet gehad.

En weer lijkt een pakketje zoekgeraakt.
Potver, de decembermaand is voorbij. De drukte bij de pakketbezorgers zou nu toch minder moeten zijn.

kerst schreef op 11-01-2024 om 09:23:

[..]

Ja, maar zo koud hebben we lang niet gehad.

Het is vooral de wind die het koud maakt.

Geërgerd aan de ambtenaar die heeft bedacht dat je je kerstboom IN je gft container moet aanbieden en geen extra ronde om bakken te legen heeft ingepland. Stam doorgezaagd en takken afgeknipt zit het ding nu in de bak. Inmiddels is de bak zo vol dat er geen appelschil meer bij kan en hij wordt pas volgende week geleegd. Ik hoop wel dat het gaat dooien, anders blijft de helft in de bak zitten.

Bakblik schreef op 11-01-2024 om 10:16:

Geërgerd aan de ambtenaar die heeft bedacht dat je je kerstboom IN je gft container moet aanbieden en geen extra ronde om bakken te legen heeft ingepland. Stam doorgezaagd en takken afgeknipt zit het ding nu in de bak. Inmiddels is de bak zo vol dat er geen appelschil meer bij kan en hij wordt pas volgende week geleegd. Ik hoop wel dat het gaat dooien, anders blijft de helft in de bak zitten.

Is het mogelijk om de stam eruit te halen zodat je nog wat ruimte hebt? Volgende week kan je de stam er bovenop leggen, of mag hij misschien in de bak vd buren?

Yumi schreef op 11-01-2024 om 11:06:

[..]

Is het mogelijk om de stam eruit te halen zodat je nog wat ruimte hebt? Volgende week kan je de stam er bovenop leggen, of mag hij misschien in de bak vd buren?

De stam staat keurig in het hoekje van de bak. De takken nemen de meeste plek in.  Januari 23 was de eerste keer dat wij de boom zo moesten inleveren en werd de bak geleegd net nadat wij de boom hadden weggehaald.  Nu moeten we bijna 2 werken wachten, net voor oudjaar was hij nog geleegd. 

Bak van de buren is geen optie die hebben allemaal hetzelfde probleem en vuil dat naast de bakken staat wordt niet meegenomen. 

Bakblik schreef op 11-01-2024 om 11:23:

[..]

De stam staat keurig in het hoekje van de bak. De takken nemen de meeste plek in. Januari 23 was de eerste keer dat wij de boom zo moesten inleveren en werd de bak geleegd net nadat wij de boom hadden weggehaald. Nu moeten we bijna 2 werken wachten, net voor oudjaar was hij nog geleegd.

Bak van de buren is geen optie die hebben allemaal hetzelfde probleem en vuil gaat naast de bakken staat wordt niet meegenomen.

Vervelend, ik heb geen kerstboom maar ik zie dat de bomen naast de gft bakken vd appartementen worden geplaatst. Die hebben geen gft bak, dus de rest van de straat zet ze daar neer

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.