Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Alweer mijn energie op
En ik heb last van wintertenen. 

En van tandsteen. 

SuzyQFive schreef op 10-01-2024 om 21:03:

[..]

En terecht dat ze verboden zijn… Wij hebben al een poos verplicht in de telefoontas en vanaf februari ook thuis of in de kluis.

Ze hadden ze al in een telefoontas tijdens de les, dus ik snap dat totaalverbod niet. Kun je aangeven waarom je het terecht vind?

Netherfield schreef op 11-01-2024 om 17:23:

[..]

Ze hadden ze al in een telefoontas tijdens de les, dus ik snap dat totaalverbod niet. Kun je aangeven waarom je het terecht vind?

Ik kan niet voor Suzy spreken, maar bij ons op school is het verschil tussen telefoontas en totaalverbod, dat ze ook in de pauzes geen mobiel bij zich mogen hebben. De bedoeling is dus dat ze meer met elkaar kletsen, spelletje doen en dergelijke.

Het is zo glad buiten, enorme ijsbaan    iedereen glibbert over de stoep/weg! Niet zo gek; ik zie nu dat het code oranje is!
Ik moet zo alleen dochter nog ophalen maar vind het doodeng haha 

Oh en het stomme vind ik ook dat het nergens op een nieuwssite staat ofzo? Zal wel aan de regio's liggen waardoor het niet nieuwswaardig is 😜

Edit; te vroeg gezeurd! 😁 Staat nu wel op nu.nl 

Pff, alweer 7e dag van menstruatie/bloeding en ben zo moe. Voel me tijdens menstruatie altijd al alsof ik 12 uur kan slapen maar een week is wel echt t irritant lang 

Koettie schreef op 11-01-2024 om 19:57:

Pff, alweer 7e dag van menstruatie/bloeding en ben zo moe. Voel me tijdens menstruatie altijd al alsof ik 12 uur kan slapen maar een week is wel echt t irritant lang

Ooh, echt vervelend ,dat had ik vorige week, ook nog een hevige bloeding dankzij die k#tovergang

Bakblik schreef op 11-01-2024 om 10:16:

Geërgerd aan de ambtenaar die heeft bedacht dat je je kerstboom IN je gft container moet aanbieden en geen extra ronde om bakken te legen heeft ingepland. Stam doorgezaagd en takken afgeknipt zit het ding nu in de bak. Inmiddels is de bak zo vol dat er geen appelschil meer bij kan en hij wordt pas volgende week geleegd. Ik hoop wel dat het gaat dooien, anders blijft de helft in de bak zitten.

Met vorst zetten wij de kliko binnen in de nacht voor het legen, ze komen in de ochtend.
We hebben ook eens gehad dat het gft afval voor 80% achterbleef en we toch ook echt het kippenhok moeten schoonmaken.

Koettie schreef op 11-01-2024 om 19:57:

Pff, alweer 7e dag van menstruatie/bloeding en ben zo moe. Voel me tijdens menstruatie altijd al alsof ik 12 uur kan slapen maar een week is wel echt t irritant lang

Ik ook!!
En continu zin in eten…

Gedeelde smart... Hadden we maar een penis. Soms toch makkelijker!! Ik gwef het op, nog een kopje thee en dan mn bed in. Heb het nodig. 

Koettie schreef op 11-01-2024 om 20:32:

Gedeelde smart... Hadden we maar een penis. Soms toch makkelijker!! Ik gwef het op, nog een kopje thee en dan mn bed in. Heb het nodig.

Trusten!

Loulou39 schreef op 11-01-2024 om 20:31:

[..]

Ik ook!!
En continu zin in eten…

Dat laatste begint mij ook te irriteren..

Dat domme getoeter als mensen van dit flatgebouw vertrekken. Echt, de hele straat hoeft niet te weten dat je vertrekt

kerst schreef op 11-01-2024 om 22:06:

Dat domme getoeter als mensen van dit flatgebouw vertrekken. Echt, de hele straat hoeft niet te weten dat je vertrekt

Ooh hier ook altijd, zo irritant!

HAHA!wait..what schreef op 11-01-2024 om 18:59:

Het is zo glad buiten, enorme ijsbaan iedereen glibbert over de stoep/weg! Niet zo gek; ik zie nu dat het code oranje is!
Ik moet zo alleen dochter nog ophalen maar vind het doodeng haha

Oh en het stomme vind ik ook dat het nergens op een nieuwssite staat ofzo? Zal wel aan de regio's liggen waardoor het niet nieuwswaardig is 😜

Edit; te vroeg gezeurd! 😁 Staat nu wel op nu.nl

Het is hier ook een spiegel, zag iemand aan de overkant op zijn billen van het voordeur trapje komen. Hoop dat het morgen weer is verdwenen anders ga ik mijn afspraak verzetten.

Is het gelukt om je dochter op te halen en zijn jullie weer veilig thuis?

Netherfield schreef op 11-01-2024 om 17:23:

[..]

Ze hadden ze al in een telefoontas tijdens de les, dus ik snap dat totaalverbod niet. Kun je aangeven waarom je het terecht vind?

Omdat ze zo aan die dingen geplakt zitten dat ze er meteen weer induiken zodra de les voorbij is. Ondanks dat de meeste leerlingen hem netjes in de tas doen zijn er toch altijd een paar leerlingen die dat proberen te vermijden. Dus moet je als docenten een ‘discussie’ aangaan of je hebt er weer gedoe van dat ie ingenomen moet worden. 

In pauzes zijn leerlingen weinig echt met elkaar bezig maar veel met de telefoons.

Bovendien blijft een telefoon toch afleiden en trekken. Dat blijft voortdurend in de hoofden van die kinderen zitten. Hierdoor zijn ze sneller afgeleid in de lessen en kunnen ze zich minder lang concentreren. Het gaat ten koste van sociale omgang en ook de taalvaardigheid. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.