Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Mama-Inge schreef op 05-01-2024 om 14:00:

Ik erger me mateloos aan mijn man.
Die al de hele week loopt te bepalen wat er gaat gebeuren
Ik moet wat boodschappen en jongste zoon wil ik mee naar de kapper
Maar nee, prima die boodschappen, maar we gaan daarna door om ...
En ik heb totaal geen zin, maar nee, dat moet echt nu en kan hij niet alleen
Kinderen zijn ook weer strondje vervelend tegen elkaar, maar moeten natuurlijk ook weer beide mee.
En daar valt niet over te discussieren want dat heeft hij zo in zijn kop.

Ik verlang hier intens naar maandag.  Kinderen naar school man naar het werk,  ik een ochtendje vrijwilligerswerk doen en dan in de middag op mijn moment boodschappen doen en met een theetje tutten op de bank. 

Sterkte nog de komende 2 dagen. 

Een stomme ergernis vind ik maar ik stoor me eraan dat man voortaan na het avondeten in slaap valt op de bank.  Merk nu veel te goed dat we geen 25 meer zijn.

Dolfje schreef op 05-01-2024 om 18:46:

Een stomme ergernis vind ik maar ik stoor me eraan dat man voortaan na het avondeten in slaap valt op de bank. Merk nu veel te goed dat we geen 25 meer zijn.

Hahaha, snap ik! Dat soort dingen irriteren mij ook 😁

(Nog even stiekem aan toevoegen dat als ik na 22:00/23:00 uur nog even in bed ga Netflixen, ben ik na 5 minuten ook weg 😅)

ik heb al bijna een week hoestbuien... wordt er knettergek van 

Rogue schreef op 05-01-2024 om 19:45:

ik heb al bijna een week hoestbuien... wordt er knettergek van

Oooh ja vervelend hè!
Ik heb eind oktober Corona gehad en hoest me de hele maand december door en nog 😫.

Mocht je een tip krijgen om het te stoppen, dan hoor ik het graag!
Heb vanmiddag voor de zekerheid maar een afspraak bij de HA gemaakt voor komende week.

Sterkte en beterschap met alle hoestjes.. Vervelend dat het al zo lang duurt!

Ik erger me aan mijn gesnaai van de laatste tijd! Die knop moet echt even om maar ik stel het telkens uit, zo stom :/

Het komende uur zo'n vreselijk tiktokkind bij Q, ik schakel maar even over..

Loulou39 schreef op 05-01-2024 om 19:47:

[..]

Oooh ja vervelend hè!
Ik heb eind oktober Corona gehad en hoest me de hele maand december door en nog 😫.

Mocht je een tip krijgen om het te stoppen, dan hoor ik het graag!
Heb vanmiddag voor de zekerheid maar een afspraak bij de HA gemaakt voor komende week.

vreselijk heb amper geslapen vanacht..., nh ik heb geen covid dus geen idee waar dit opeens vandaan komt.

meid ik ben zelf hard op zoek naar tips 

😅

Rogue schreef op 05-01-2024 om 20:17:

[..]

vreselijk heb amper geslapen vanacht..., nh ik heb geen covid dus geen idee waar dit opeens vandaan komt.

meid ik ben zelf hard op zoek naar tips

😅

Hahaha, ik moet lachen om je laatste zin 😁.

Maar waardeloos hè! Als ik denk “gaat wel beter met de hoest” en ik ga vervolgens in bed liggen… hoest ik m’n longen er bijna uit. Ik kreeg al een appje van m’n buren, of het wel goed gaat.

Er heerst sowieso veel op dit moment, winter/regen dus vocht/ etc. waardeloos! In ieder geval wens ik je bij deze komende nacht een hele goede nachtrust!!

Loulou39 schreef op 05-01-2024 om 19:29:

[..]

Hahaha, snap ik! Dat soort dingen irriteren mij ook 😁

(Nog even stiekem aan toevoegen dat als ik na 22:00/23:00 uur nog even in bed ga Netflixen, ben ik na 5 minuten ook weg 😅)

Ja maar dan lig je in bed en is het niet 18:00 uur….

vandaag bij de slimste mens. Vrouw, doe gewoon niet mee als je niets weet. 

Saga schreef op 05-01-2024 om 21:48:

vandaag bij de slimste mens. Vrouw, doe gewoon niet mee als je niets weet.

Nou inderdaad wat een dom bl...je.

Mijn puber/ student bleven lachen

Bakblik schreef op 05-01-2024 om 21:51:

[..]

Nou inderdaad wat een dom bl...je.

Mijn puber/ student bleven lachen

Oh ik ben nu wel nieuwsgierig, morgenvroeg even terugkijken.

Dolfje schreef op 05-01-2024 om 22:11:

[..]

Oh ik ben nu wel nieuwsgierig, morgenvroeg even terugkijken.

De wintereditie is een dingetje dat we altijd met het gezin kijken keken. Dit seizoen heb ik volgens afspraak de thee en koekjes klaar bij het begin maar komen de huisgenoten niet (meer) met bezettingen spoed naar beneden als ik roep dat het begint ze ergeren zich al tijden aan de niets weters en vandaag dus helemaal. 

Ik had twee weken kerstvakantie en erger me eraan dat ik in twee weken niks leuks gedaan heb. Veel bezig geweest met het opknappen van de slaapkamer van de oudste, maar dat vind ik nou niet echt leuk om te doen ofzo. Ik had wat dingen die ik wilde doen, maar nu niet aan toegekomen. Ja, ja, als het af is is het mooi, en ja, ik had zelf iets leuks moeten gaan doen enz. enz. Ik vind het gewoon stom.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.