Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Netherfield schreef op 04-01-2024 om 17:04:

Radionieuws: “Long Covid zit toch niet tussen de oren.” Ergerde me vooral aan toch niet. Lollypopje, denken mensen dit echt? Wat een narigheid.

Ja ook gehoord vandaag! Dat dit serieus gedacht werd?

Trouwens klopt het of is Lollypopje al een tijdje niet meer geweest? Ik heb al een poos geen posts meer voorbij zien komen...alles ok?

Ja dat werd (wordt) gedacht. Heb zelf 13 mnd klachten gehad en dit werd me continu vertelt. Vreselijk.

Ik heb gister mijn tanden gestookt, daarna deed ineens poetsen pijn en vandaag kan ik eigenlijk niet met die kies kauwen. Ik heb nog klachten van mijn recente corona besmetting dus een tandarts zit er voor het weekend niet in.

Zilver_gray schreef op 04-01-2024 om 17:18:

[..]

Ja ook gehoord vandaag! Dat dit serieus gedacht werd?

Trouwens klopt het of is Lollypopje al een tijdje niet meer geweest? Ik heb al een poos geen posts meer voorbij zien komen...alles ok?

Heb de laatste week meerdere posts van haar gezien, dus hopelijk gaat het goed (als in zo goed als het bij iemand kan gaan met long covid…)

Loulou39 schreef op 04-01-2024 om 19:53:

[..]

Heb de laatste week meerdere posts van haar gezien, dus hopelijk gaat het goed (als in zo goed als het bij iemand kan gaan met long covid…)

Ok thnks Loulou.

Treurniet schreef op 04-01-2024 om 16:53:

Jumpstarter gekocht bij de Lidl.Kon alleen online. Ding weegt 9 kilo dus ik weet niet of ik hem wil houden.En moet aan het stroom.Nergens een factuur in mijn mail. Klantenservice alleen via whats app en nergens een klantnummer te vinden.

Als je een bestelling doet dan heb je toch een account aangemaakt? Als je naar bestellingen gaat kan je aangeven dat je het wil retourneren, en dan krijg je een retourlabel. Je factuur staat overigens ook online.

Yumi schreef op 04-01-2024 om 20:17:

[..]

Als je een bestelling doet dan heb je toch een account aangemaakt? Als je naar bestellingen gaat kan je aangeven dat je het wil retourneren, en dan krijg je een retourlabel. Je factuur staat overigens ook online.

Nee, ik heb zonder account besteld bij de Lidl. Die fout maak ik niet nog een keer.

kerst schreef op 04-01-2024 om 20:36:

[..]

Nee, ik heb zonder account besteld bij de Lidl. Die fout maakt ik niet nog een keer.

Ook met een gastaccount zou je een mail met je factuur moeten ontvangen, zou ze toch maar even mailen.

Zelf heb ik een artikel gebroken ontvangen van Praxis, die kan je wel bellen en dan moet je alsnog mailen en foto's sturen. Ondanks dat op de foto's te zien is, dat het nog dicht geseald is, weet ik nog steeds niet waar en of het retour moet of weg mag. Elke keer beloven ze de volgende dag terug te bellen, maar helaas. Op de site staat dat je artikelen ook in de winkel mag retourneren en je dan meteen het geld terug krijgt. Maar niet als het stuk is  Ben er al 2 weken zoet mee.

Yumi schreef op 04-01-2024 om 20:51:

[..]

Ook met een gastaccount zou je een mail met je factuur moeten ontvangen, zou ze toch maar even mailen.

Zelf heb ik een artikel gebroken ontvangen van Praxis, die kan je wel bellen en dan moet je alsnog mailen en foto's sturen. Ondanks dat op de foto's te zien is, dat het nog dicht geseald is, weet ik nog steeds niet waar en of het retour moet of weg mag. Elke keer beloven ze de volgende dag terug te bellen, maar helaas. Op de site staat dat je artikelen ook in de winkel mag retourneren en je dan meteen het geld terug krijgt. Maar niet als het stuk is Ben er al 2 weken zoet mee.

Dat is balen. Ik heb inmiddels Lidl per email gevraagd om een retourlabel met een kopie van de bestelbevestiging. Moet ik wel die grote doos weer zelf naar DHL brengen 😡

Zilver_gray schreef op 04-01-2024 om 17:18:

[..]

Ja ook gehoord vandaag! Dat dit serieus gedacht werd?

Trouwens klopt het of is Lollypopje al een tijdje niet meer geweest? Ik heb al een poos geen posts meer voorbij zien komen...alles ok?

Totaal off-topic: begrijp je vraag maar heb de rest van mijn reactie maar gewist. Hoop dat het al wat beter gaat met haar. 

Ik heb blijkbaar hele stugge rug-en schouderspieren, elke masseur of vriend die ooit mn schouders masseerde zegt dat. En had er nooit last van tot ik een massage had waarbij de masseur het een soort uitdaging vond en alles een stuk losser kreeg. En sindsdien wel last van want ik had voor het eerst sinds ik me kon herinneren ontspannen schouders. Maar omdat ik dat nooit had wist ik niet wat ik 'miste'. En nu..  Heb een massagegun gekocht maar dat werkt alleen als ik het dagelijks bijna ritueel een half uur doe. Ga maandag maar eens een fysio bellen, ik heb geen idee waarom het zo vast schiet elke keer. 

kerst schreef op 04-01-2024 om 21:17:

[..]

Dat is balen. Ik heb inmiddels Lidl per email gevraagd om een retourlabel met een kopie van de bestelbevestiging. Moet ik wel die grote doos weer zelf naar DHL brengen 😡

Ja ik word daar ook altijd zo kriegel van, ik bestel online omdat ik met long covid niet zo lang kan winkelen en/of dragen en dan moet het alsnog door dit soort ongein. 

Hoop dat we beide snel antwoord krijgen!

Netherfield schreef op 04-01-2024 om 17:04:

Radionieuws: “Long Covid zit toch niet tussen de oren.” Ergerde me vooral aan toch niet. Lollypopje, denken mensen dit echt? Wat een narigheid.

Dat had ik ze zo ook wel kunnen vertellen! M'n moeder wil heel graag dingen doen, maar haar lichaam wil niet. En één van m'n vriendinnen is recent volledig afgekeurd om te werken, die heeft al 2+ jaar longcovid.

SombraOnline schreef op 04-01-2024 om 22:44:

[..]

Dat had ik ze zo ook wel kunnen vertellen! M'n moeder wil heel graag dingen doen, maar haar lichaam wil niet. En één van m'n vriendinnen is recent volledig afgekeurd om te werken, die heeft al 2+ jaar longcovid.

Het gaat erom dat er een lichamelijke oorzaak is gevonden, vandaar de kop het zit niet tussen de oren

Ik erger me mateloos aan mijn man.
Die al de hele week loopt te bepalen wat er gaat gebeuren 
Ik moet wat boodschappen en jongste zoon wil ik mee naar de kapper 
Maar nee, prima die boodschappen, maar we gaan daarna door om ...
En ik heb totaal geen zin, maar nee, dat moet echt nu en kan hij niet alleen 
Kinderen zijn ook weer strondje vervelend tegen elkaar, maar moeten natuurlijk ook weer beide mee.
En daar valt niet over te discussieren want dat heeft hij zo in zijn kop.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.