Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Mama-Inge schreef op 03-01-2024 om 17:54:

Aan schoonmoeder, die me vanmorgen wakker belde, met de vraag: heb jij me gebeld?

En aan man.
Ik moest boodschappen doen en hij had bedacht dat we dan ook wel even dit en dat kunnen doen en dan moeten de kinderen (12 en 14 jaar) verplicht van hem mee
O, wat gezellig met kinderen die zich stierlijk vervelen en dan gaan lopen zeuren en klieren

Ik ken dat een man die vond dat de pubers mee moesten. Grrrrr.

Regenlaarzen, drama om op te lopen.

Bakblik schreef op 03-01-2024 om 18:00:

[..]

Ik ken dat een man die vond dat de pubers mee moesten. Grrrrr.

Ik had echt even behoefte aan rust aan mijn hoofd, vooral ook omdat schoonmoeder me wakker belde en na 3 vrije dagen met 2 pubers die zich stierlijk vervelen. Ik was van plan om even eruit te gaan met 1 van beide, even 1 op 1 en had wat dingen in mijn hoofd om te gaan doen, waar nu niets van terecht is gekomen 

Aan mezelf; had me zo verheugd op een lekker mals bruin gebakken schouderkarbonaatje in lobbige oma jus. In plaats daarvan is het een taai en bleek stukje vlees met waterige witte jus geworden 

Zilver_gray schreef op 03-01-2024 om 18:16:

Aan mezelf; had me zo verheugd op een lekker mals bruin gebakken schouderkarbonaatje in lobbige oma jus. In plaats daarvan is het een taai en bleek stukje vlees met waterige witte jus geworden

Was ie niet goed meer?

aan mijn kat, probeert mij eten te stelen en heeft in zijn eigen rotzooi gestaan dus kan het halve huis gaan dweilen 

Broodjebrie schreef op 03-01-2024 om 19:12:

[..]

Was ie niet goed meer?

Volgens mij wel. Proefde niet raar ofzo..maar kreeg de karbonade niet lekker bruin.

Zilver_gray schreef op 03-01-2024 om 19:45:

[..]

Volgens mij wel. Proefde niet raar ofzo..maar kreeg de karbonade niet lekker bruin.

Hmm vreemd.

Mama-Inge schreef op 03-01-2024 om 18:08:

[..]

Ik had echt even behoefte aan rust aan mijn hoofd, vooral ook omdat schoonmoeder me wakker belde en na 3 vrije dagen met 2 pubers die zich stierlijk vervelen. Ik was van plan om even eruit te gaan met 1 van beide, even 1 op 1 en had wat dingen in mijn hoofd om te gaan doen, waar nu niets van terecht is gekomen

Kon je dat niet gewoon doen/aangeven? Of waarom bepaalde je man dat? 😬 

Niet veroordelend bedoeld trouwens hoor.. Maar ik herken dat heel erg bij mezelf en ik moet dan echt even doen wat ik wil/behoefte aan heb haha!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

03-01-2024 om 20:31

mijn vriend vroeg of ik hem kwam halen van zijn werk, hij zou klaar zijn tussen 8 en half 9. 'maar echt eerder 8 uur dan half 9 hoor.'

Dus. Zit ik in mijn eentje te wachten, nog steeds.

DHL komt vanmiddag tussen 13.50 en 17.50 uur  
Grr nu is het eindelijk een keer droog, kan ik weer binnenzitten.
Maar ik ben toch blij dat de Lidl het komt brengen. 

Nieuw gasstel (elektrisch) gekocht 
Half uur geleden gebracht en aangesloten en de mannen zijn al weg.
Zien we dat hij aan de onderkant, bij de lade, helemaal ontzet is, waterpas erbij en hij is aan 1 kant niet recht, alsof hij ergens klem tussen gezeten heeft
Kwam erachter omdat de lade niet open wou
Man is nu aan het bellen

Nog een ergernis, we krijgen visite vanmiddag 
Ze zouden hier om 3 uur zijn.
Het is bijna half 4 en zijn er nog niet 
Zeg dan niet dat je om 3 uur komt
Word dan ook een bliksembezoek want ze moeten om 5 uur weer weg omdat ze dan ergens anders heen moeten 

Jumpstarter gekocht bij de Lidl.Kon alleen online. Ding weegt 9 kilo dus ik weet niet of ik hem wil houden.En moet aan het stroom.Nergens een factuur in mijn mail. Klantenservice alleen via whats app en nergens een klantnummer te vinden. 

Radionieuws: “Long Covid zit toch niet tussen de oren.”  Ergerde me vooral aan toch niet. Lollypopje, denken mensen dit echt? Wat een narigheid. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.