Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik ben zó verkouden! Steeds maar een loopneus en ik voel me benauwd als een vis op het droge. Grr!

Lollypopje schreef op 31-12-2023 om 09:50:

Ergernis is eigenlijk nog veel te zwak. Frustratie en boosheid dekken het beter.

En dat dan op Ernst Kuipers die mij en mijn medepatienten keihard in de kou laat staan.

Dit valt me ook zwaar van hem tegen. Ik dacht eerst dat we iemand met verantwoordelijkheidsgevoel hadden maar dar blijkt toch tegen te vallen.

Ik ben moe. Man is moe. Dochters zijn moe. Eigenlijk willen we gewoon slapen. Kan oud en nieuw niet een keer overgeslagen worden? 

Netherfield schreef op 31-12-2023 om 22:10:

Ik ben moe. Man is moe. Dochters zijn moe. Eigenlijk willen we gewoon slapen. Kan oud en nieuw niet een keer overgeslagen worden?

Ja hoor, gewoon naar bed gaan 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

31-12-2023 om 22:29

Netherfield schreef op 31-12-2023 om 22:10:

Ik ben moe. Man is moe. Dochters zijn moe. Eigenlijk willen we gewoon slapen. Kan oud en nieuw niet een keer overgeslagen worden?

Van mij wel hoor.

Netherfield schreef op 31-12-2023 om 22:10:

Ik ben moe. Man is moe. Dochters zijn moe. Eigenlijk willen we gewoon slapen. Kan oud en nieuw niet een keer overgeslagen worden?

Dat gevoel heb ik elk jaar met oudjaarsdag..

Ik erger me niet snel maar het lijkt wel oorlog hier. De hele godganse dag heel veel geknal en een hond hier thuis die al de hele dag continu aan het blaffen is en lastig stil te krijgen, arm beest.

Ik weet ineens weer waarom ik een stopweek inlassen haat. Ik haat ongesteld zijn. Ik draag geen tampons, ook geen menstruatiecup, dus ben aangewezen op maandverband of menstruatie ondergoed. Maar m’n menstruatie ondergoed is nieuw en die heb ik nog niet gewassen. 
Zucht. Trek die hele fucking baarmoeder er maar uit, ik wil toch geen kinderen. 

Hier start nog ff iemand muziek op buiten, standje disco. Stel debielen.

Muziek, vuurwerk, kon hier de top 2000 niet meer luisteren op een normaal volume.  Vreselijk, waarom zoveel herrie? Wordt er knettergek van! 

Bakblik schreef op 01-01-2024 om 00:55:

Muziek, vuurwerk, kon hier de top 2000 niet meer luisteren op een normaal volume. Vreselijk, waarom zoveel herrie? Wordt er knettergek van!

Het knalt hier nog steeds flink. Steeds minder siervuurwerk en meer harde knallen... echt niet fijn 

aan vriend die meteen na 00:00 weg wilde  en dat ik me nu doodverveel 

oudmaarnognietkoud schreef op 01-01-2024 om 02:02:

[..]

Het knalt hier nog steeds flink. Steeds minder siervuurwerk en meer harde knallen... echt niet fijn

Hier ook bizar harde knallen. Ik lig opgefokt in bed. Zo hard. Ik heb hele duistere gedachten over deze mannen die het afsteken.


Dat hele vuurwerk is echt asociaal.Laten die helden die het afsteken vandaag ook hun eigen rommel opruimen.

kerst schreef op 01-01-2024 om 09:44:

Dat hele vuurwerk is echt asociaal.Laten die helden die het afsteken vandaag ook hun eigen rommel opruimen.

Nou dat ja wat een ....... bende op straat. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.