Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


BlairW schreef op 30-12-2023 om 14:08:

[..]

Tja, met 200+ middelen die niet leverbaar zijn zal dat alleen maar veel vaker voor gaan komen. Maar we willen het allemaal zo goedkoop mogelijk houden hier, dus voor de medicijnfabrikanten is Nederland geen goede afzetmarkt. We bieden te weinig en met een levering aan andere landen kunnen ze meer verdienen. Dus logisch dat wij ergens aan het eind van de lijn een bevoorraad worden en daardoor krijgen wat er nog leverbaar is ipv wat we zouden willen hebben.

Nou, ik wil best meer betalen voor mijn medicijnen, hoor! Ik word eerder bozer over de kosten van de apotheek. Die zijn bijna 3x zo hoog als de medicijnen zelf. En dan haal ik ze nog zelf uit een automaat ook.  

Vertelde moeder dat mn beste vriendin bezig is met het leeghalen van het huis van haar overleden vader en dat dat zwaar valt. Vraagt moeder of er ook een wasmachine staat, die heeft ze nog nodig. 

Ben maar naar huis gegaan. 

Zilver_gray schreef op 30-12-2023 om 13:38:

[..]

Boodschappen gedaan....en toch kaas en worst gehaald...maar dan wel met een Amsterdams uitje

Goed zo! 

Koettie schreef op 30-12-2023 om 17:06:

Vertelde moeder dat mn beste vriendin bezig is met het leeghalen van het huis van haar overleden vader en dat dat zwaar valt. Vraagt moeder of er ook een wasmachine staat, die heeft ze nog nodig.

Och nee!

Een ergenis uit naam van mijn dochter.
Ze is al vanaf vorige week vrijdag, studiedag voor de vakantie, ziek. 
Het arme kind heeft eerst 5 dagen niets gegeten door de buikgriep en toen dat een beetje overging is er een keelontsteking overheen gekomen. Ook 5 dagen inmiddels. Ze zit aan de paracetamol en de waterijsjes. 
Zo sneu, heb je ruim 2 weken vakantie en dan dit. Geen kerstdiner, gezellig samenzijn en nu vreest ze dat de oliebollen ook niet lukken. Want zere keel en nog steeds geen trek. Hoop zo dat het morgen beter gaat met haar! 

Aan man die met drugs op thuis kwam.

Moederkareltje schreef op 30-12-2023 om 21:09:

Aan man die met drugs op thuis kwam.

Dat is meer dan een ergernis lijkt me.

Dolfje schreef op 30-12-2023 om 21:16:

[..]

Dat is meer dan een ergernis lijkt me.

Klopt. Eentje met de hoofdletter E. Sommige mensen vinden een paar lijntjes net zo goed kunnen als een paar biertjes. Ik heb er de schijthekel aan. Zowel aan drugs als teveel drank. Ik vind er persoonlijk niemand een leuker mens van worden. 

aan mijn moeder en vriend los van elkaar en mijn propvolle Icloud ... wordt er knettergek van 

Ergernis is eigenlijk nog veel te zwak. Frustratie en boosheid dekken het beter.

En dat dan op Ernst Kuipers die mij en mijn medepatienten keihard in de kou laat staan. 

Eén enorme knal, vanmorgen om 04.50 uur.   WAAAAAAAAROM????

Beterlaat2021! schreef op 31-12-2023 om 11:31:

Eén enorme knal, vanmorgen om 04.50 uur. WAAAAAAAAROM????

teveel alcohol, zoals meestal.

Ik heb al koppijn, dat geknal helpt er niet bij.

Dacht even snel een quiche in de combimagnetron op te piepen bij wijze van avondeten. Dan moet ik iedere 10 minuten even de deur open doen om te voorkomen dat dat kreng in de oververhittingsbeveiliging knalt. 
Ondertussen even de vaatwasser met de zooi van de oliebollen uitruimen en ja hoor 20 seconden voordat mijn wekkertje zou gaan: klik, tik stilte. 
Koude quiche en een combioven die de eerste 3 uur niks doet. Grrrrrr
Nu de grote oven maar aangedaan maar dat duurt effe.

Muurbloem1985 schreef op 31-12-2023 om 18:18:

Ik heb al koppijn, dat geknal helpt er niet bij.

Dat heb ik ook. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.