Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


o jee, hopelijk viel het mee met de vinger en heb je niet lang hoeven wachten in het ziekenhuis. Fijn dat je daarna bij een ander mocht aanschuiven voor een kerstdiner.

duizel schreef op 25-12-2023 om 22:37:

o jee, hopelijk viel het mee met de vinger en heb je niet lang hoeven wachten in het ziekenhuis. Fijn dat je daarna bij een ander mocht aanschuiven voor een kerstdiner.

Dames bedankt voor het medeleven. 

Zoon met EHBO diploma heeft het met hechtpleister keurig dicht kunnen plakken, hoefde niet gehecht.  Vaak doen die hele kleine sneetjes het meeste pijn en bloeden ze ook behoorlijk. 

Heb lekker gegeten en ben nu weer thuis. Vinger houdt zich goed

Dat sommige mensen zelfs rond de feestdagen geen respect voor iemand anders op kunnen brengen.

Ben zo moe, klokje rond geslapen en wil eigen weer terug. Ook zeurende buikpijn dus misschien toch eindelijk een virusje te pakken. Nog even kijken hoe en wat, ga zo naar schoonouders is de planning. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

26-12-2023 om 12:45

Koettie schreef op 26-12-2023 om 12:26:

Ben zo moe, klokje rond geslapen en wil eigen weer terug. Ook zeurende buikpijn dus misschien toch eindelijk een virusje te pakken. Nog even kijken hoe en wat, ga zo naar schoonouders is de planning.

Beterschap! 

Koettie schreef op 26-12-2023 om 12:26:

Ben zo moe, klokje rond geslapen en wil eigen weer terug. Ook zeurende buikpijn dus misschien toch eindelijk een virusje te pakken. Nog even kijken hoe en wat, ga zo naar schoonouders is de planning.

Hier net hetzelfde.  Moe, buikpijn, misselijk, voel me ellendig en moet zo naar de familie 

Beterschap! 

_Audrey schreef op 26-12-2023 om 13:16:

[..]

Hier net hetzelfde. Moe, buikpijn, misselijk, voel me ellendig en moet zo naar de familie

Beterschap!

Net even gebeld en besloten thuis te blijven, mn schoonouders zitten in een verbouwing en zijn al niet fit. Man gaat wel. Jammer maar vind het ook weer niet vreselijk, moesten een flink stuk reizen. 

Koettie schreef op 26-12-2023 om 13:21:

[..]

Net even gebeld en besloten thuis te blijven, mn schoonouders zitten in een verbouwing en zijn al niet fit. Man gaat wel. Jammer maar vind het ook weer niet vreselijk, moesten een flink stuk reizen.

Verstandig om thuis te blijven, gelukkig kan je man wel gaan. 

Mij wordt het zeer kwalijk genomen als ik nu nog af zou bellen,  dus ik gooi wat paracetamol in mijn mik en ga toch maar die kant op. 

_Audrey schreef op 26-12-2023 om 13:46:

[..]

Verstandig om thuis te blijven, gelukkig kan je man wel gaan.

Mij wordt het zeer kwalijk genomen als ik nu nog af zou bellen, dus ik gooi wat paracetamol in mijn mik en ga toch maar die kant op.

Hopelijk valt het mee! Ik ga nu richting vriend, die is ook ziek en heeft al soep opstaan. Samen bankhangen en toch beetje kerst

Geen diepe ergernis, maar meer "beetje flauw". Voordat ik ging wandelen scheen de zon, tijdens mijn wandeling was het zwaar bewolkt, nu ben ik weer thuis en de zon schijnt weer...

Dat stomme vuurwerk vannacht tot 04:00!
Ik moet werken vandaag en ben zo moe na deze slechte nacht..

MellowTurkey78

MellowTurkey78

27-12-2023 om 10:19

Aan de website van mijn (nieuwe) zorgverzekering. Wil je een simpele vraag stellen, ben je vervolgens 45 minuten bezig met inloggen, digiD en andere sh*t en dan vervolgens heb je je vraag niet kunnen stellen want niemand beschikbaar of nog 26 miljoen wachtenden voor je. Grrrrrrrr.....

Heb een collega en alles moet zo LUID bij hem. Bellen op standje 100, keihard en goor hoesten moet LUID, neuriën en zingen moet LUID. Doe eens zachtjes joh. 

Mijn ontzettend  slechte slapen.  Moet er in de nacht  wel 6 keer uit om te plassen. Ook als ik in de avond niks meer drink. Wordt er echt gek van zo'n overactieve blaas.

lientje69 schreef op 27-12-2023 om 11:30:

Mijn ontzettend slechte slapen. Moet er in de nacht wel 6 keer uit om te plassen. Ook als ik in de avond niks meer drink. Wordt er echt gek van zon overactieve blaas.

Erg he.  Ik zit meestal op 3 of 4 keer eruit.  Ik wil gewoon slapen! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.