Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


MellowTurkey78

MellowTurkey78

19-12-2023 om 21:51

Yumi schreef op 19-12-2023 om 21:45:

Wat een service, je hoeft maar aan de woningstichting te melden dat er een lekkage is en ze komen....ooit, maar wel alweer bijna 2 jaar voor hetzelfde probleem. Zolang als ik hier woon is er een lekkage vanaf het dak in het trappenhuis vlak voor mijn deur. Het is weer een compleet zwembad, morgen maar weer bellen en hopen dat er niet niemand van de trap schuift over die gladde vloer.

Nou  dan... (Al is mijn huis geen huur dus moet ik het zelf regelen, nou ja niet helemaal, met mn buren want VVE..) Mijn hal staat vol met emmers en hij is smal dus als ik erin of eruit wil moet ik hink stap sprong radslag...

Yumi schreef op 19-12-2023 om 21:45:

Wat een service, je hoeft maar aan de woningstichting te melden dat er een lekkage is en ze komen....ooit, maar wel alweer bijna 2 jaar voor hetzelfde probleem. Zolang als ik hier woon is er een lekkage vanaf het dak in het trappenhuis vlak voor mijn deur. Het is weer een compleet zwembad, morgen maar weer bellen en hopen dat er niet niemand van de trap schuift over die gladde vloer.

Yumi kijk eens of er een huurdersvereniging actief is. 

PhoebeHolmesreturns schreef op 19-12-2023 om 21:51:

[..]

Nou dan... (Al is mijn huis geen huur dus moet ik het zelf regelen, nou ja niet helemaal, met mn buren want VVE..) Mijn hal staat vol met emmers en hij is smal dus als ik erin of eruit wil moet ik hink stap sprong radslag...

Herken het, maar ben het spuugzat na bijna 2 jaar. Ik dweil niet meer, en laat het trappenhuis maar lekker vol lopen... hoe meer klagers hoe beter

Sterkte 

Layka.12 schreef op 19-12-2023 om 23:32:

[..]

Yumi kijk eens of er een huurdersvereniging actief is.

Al eerder naar gezocht, blijkt te zijn opgeheven. Heb een klacht ingediend per mail en krijg binnenkort een gesprek. Ook telefonisch gemeld en toen kreeg ik een bevestiging dat ze begin januari komen... ben ontploft en gedreigd de huurcommissie in te lichten, dat was rond 11 uur, sinds dien zijn er al 2 aannemers langs geweest. Heb de hoop dat het ook echt gemaakt wordt nu, niet echt. De man die nu bezig is met het probleem heeft immers na al die tijd bewezen dat hij het niet kan  

MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-12-2023 om 13:27

Yumi schreef op 20-12-2023 om 13:11:

[..]

Herken het, maar ben het spuugzat na bijna 2 jaar. Ik dweil niet meer, en laat het trappenhuis maar lekker vol lopen... hoe meer klagers hoe beter

Sterkte

Ja dat snap ik.. Tweede Dakdekkersbedrijf is vanmorgen geweest, tis wel urgent want vlakbij de meterkast en ze komen het morgen maken. (Nu  nog even duimen dat het geen ingewiklelde klus wordt...)

Jij ook sterkte..ik snap dat je moedeloos wordt  na 2 jaar...  

Verbouwing hier is weer uitgesteld en gaat ook behoorlijk veel zijn. Ondertussen zijn we een jaar verder en er is nog niks gebeurd. En nog niks bekend over data ook niet. Alleen dat de werkzaamheden ingrijpend zullen zijn. 

Ik begin mij meer te ergeren aan de vele regen die nu in deze periode valt. Weet niet ik kan het nu slechter van mij afzetten. 

Nu zijn november en december gemiddeld genomen al natte maanden, maar dit is wel te veel van het goede.  

MidasWolf schreef op 20-12-2023 om 19:22:

Ik begin mij meer) te ergeren aan de vele regen die nu in deze periode valt. Weet niet ken het nu slechter van mij afzetten.

Nu zijn november en december gemiddeld genomen al natte maanden, maar dit is wel te veel van het goede.

Eens, maar beter regen als sneeuw en ijzel vind ik. 

Weer dat stomme voetbal in plaats van First Dates op Npo 3 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-12-2023 om 19:50

MidasWolf schreef op 20-12-2023 om 19:22:

Ik begin mij meer) te ergeren aan de vele regen die nu in deze periode valt. Weet niet ken het nu slechter van mij afzetten.

Nu zijn november en december gemiddeld genomen al natte maanden, maar dit is wel te veel van het goede.

Ik ook, vooral omdat het dus lekt bij mij.. (Is een bedrijf langs geweest, morgen komen ze het als het goed is maken...)

Ik erger me aan de nagelsalon waar ik maandag was voor shellack op mijn eigen nagel. Ik ben hier nog niet zo vaak geweest maar de vorige 2 keer bleef het lang zitten. Echter nu zijn er al 2 nagels stuk terwijl ik best veel voor gedokt heb... 
Ik weet het is niet einde van de wereld maar ik vind dit niet leuk. Ik heb het ze laten weten dus ik hoop op een stukje service...

Treurniet schreef op 20-12-2023 om 19:34:

[..]

Eens, maar beter regen als sneeuw en ijzel vind ik.

De ijzel geheel met je eens, de sneeuw niet. Bij sneeuw die blijft liggen, is het landschap vaak zo mooi. Zoals  de uitwaarden en de Sallandse heuvelrug waar ik redelijk dicht in de buurt woon.

En bij winterweer zien we de zon net iets vaker, en bij weinig wind kan het nog voor de winter nog best aangenaam zijn. 

Ik kan ook niet tegen dit grijze gure weer. 

PhoebeHolmesreturns schreef op 20-12-2023 om 19:50:

[..]

Ik ook, vooral omdat het dus lekt bij mij.. (Is een bedrijf langs geweest, morgen komen ze het als het goed is maken...)

Ik erger me aan de nagelsalon waar ik maandag was voor shellack op mijn eigen nagel. Ik ben hier nog niet zo vaak geweest maar de vorige 2 keer bleef het lang zitten. Echter nu zijn er al 2 nagels stuk terwijl ik best veel voor gedokt heb...
Ik weet het is niet einde van de wereld maar ik vind dit niet leuk. Ik heb het ze laten weten dus ik hoop op een stukje service...

Dat is helemaal vervelend en dan baal je extra dat het niet gewoon eens wat langer droog is. Het zal fijn zijn als ze het maken voordat de feestdagen beginnen. Dan kun je dat ook afvinken. Hopelijk  valt de schade mee, dat je vloer bijvoorbeeld geen waterschade heeft opgelopen. 

Bij mij zit nu vooral de ergernis in dat het al een langere periode veel regent, veel meer als gemiddeld. Afgelopen  week was het waar ik woon bijna een hele week achter elkaar droog, en dat was  het voor mijn gevoel al lang niet meer geweest. 

Dolfje schreef op 20-12-2023 om 19:57:

Ik kan ook niet tegen dit grijze gure weer.

Ik weet dat het bij dit jaargetijde hoort, voor mijn gevoel lijkt het nu eindeloos te duren 

PhoebeHolmesreturns schreef op 20-12-2023 om 19:50:

[..]

Ik ook, vooral omdat het dus lekt bij mij.. (Is een bedrijf langs geweest, morgen komen ze het als het goed is maken...)

Ik erger me aan de nagelsalon waar ik maandag was voor shellack op mijn eigen nagel. Ik ben hier nog niet zo vaak geweest maar de vorige 2 keer bleef het lang zitten. Echter nu zijn er al 2 nagels stuk terwijl ik best veel voor gedokt heb...

Mijn oude auto lekt al jaren in kofferbak. Garage heeft laten checken,  die hebben achterlicht gekit, maar hielp niks .Nu maar oude handdoeken op de lekplekken gelegd.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.