Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Yumi schreef op 18-12-2023 om 23:34:

[..]

Repareren kon niet meer volgens de winkel.

Tja Coolblue daar komt de nieuwe vandaan Die houden geen rekening met de bezorgers van Postnl, mag al blij zijn als ze aanbellen, ze weigeren naar boven te komen en gooien het meestal in de centrale hal. Deze keer riep hij door de intercom het pakket staat in de lift. En nu is het echt feest, moet terug is beschadigt

Post NL punt is 10 minuten lopen, dat is niet te doen met één pakket van 25 kilo, en ik heb er nu 2

Ik heb ook eens een probleem gehad met een PostNL leverantie van Coolblue waarbij een ijskast mistte, de wasmachine werd wel geleverd, maar PostNL beweerde dat dat alles was. Coolblue heeft toen direct een eigen bezorger gestuurd, die was er toen heel snel  Dus hopelijk lukt het je ook met de klantenservice tot een oplossing te komen. Dit is niet echt reclame zo.

Ik heb een 'winkaartje' van Blokker. 
 Op de site de code ingevuld en mijn e-mailadres.
"je hebt een ongeldig e-mailadres ingevuld".
En bedankt.

beterschap allemaal!

Beterlaat2021! schreef op 19-12-2023 om 07:41:

Ik heb een 'winkaartje' van Blokker.
Op de site de code ingevuld en mijn e-mailadres.
"je hebt een ongeldig e-mailadres ingevuld".
En bedankt.

Let op dat er geen spatie achter je emailadres staat, dan geeft hij ongeldig nl.

Dolfje schreef op 19-12-2023 om 08:36:

[..]

Let op dat er geen spatie achter je emailadres staat, dan geeft hij ongeldig nl.

Nee, nog een keer geprobeerd, werkt niet.

JtM

JtM

19-12-2023 om 10:02 Topicstarter

Zoon en vriend zijn allebei flink verkouden. Gisteravond kreeg ik pijn in mn keel en voel me nu ook niet fit... wat fijn met nog een hele drukke week te werken en daarna de feestdagen.

Beterlaat2021! schreef op 19-12-2023 om 07:41:

Ik heb een 'winkaartje' van Blokker.
Op de site de code ingevuld en mijn e-mailadres.
"je hebt een ongeldig e-mailadres ingevuld".
En bedankt.

En vervolgens wel een lading spam krijgen in je mail de komende maanden

Nou, daar kom ik wel weer van af, hoor. Gewoon afmelden onderaan een mailtje. Dat lukt me best.  Soms meld ik me even aan bij een winkel om bijv. korting te krijgen en later meld ik me dan weer af.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

19-12-2023 om 14:31

t*ringzooi... Ik heb gigantische lekkage aan mn dak sinds vorige week. Bovenwoning dus VVE met de buren. Zou vandaag iemand komen maar die kwam niet opdagen. Ik bellen, kreeg vervolgens rotsmoezen van hem. Buurman en ik proberen nu andere bedrijven te bereiken, ondertussen staat de gang vol emmers (buren kwamen net ook brengen, verschillende kleuren, ziet er best gezellig uit  ) , kan ik beter mn badpak aantrekken als ik naar buiten wil (het zit bij de voordeur/gang) en wil ik gewoon dat het vandaag opgelost word gloeiende gloeiende 

Zwaar irritant Phoebe!!!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

19-12-2023 om 17:17

Nogal...

Ik erger mij aan mijn man. Zit alleen maar te zuchten en mopperen. Ik snap ook wel dat ziek (griep) en depressief zijn heel naar is, maar ik heb ook een grens. Hij is overgestapt naar andere AD en die doet ook nog niet echt zijn werk, dus dat helpt ook niet mee. Hopelijk voelt hij zich morgen weer wat beter.

Dat ik bij de herhaalreceptenlijn van de HA aangeef dat het bezorgd moet worden en ik vervolgens mail van de apotheek krijg dat ik het kan komen ophalen. Geen idee waar het fout gaat, maar dit is al de zoveelste keer. En dan hangt het er nog vanaf wie ik daar aan de lijn krijg of ze makkelijk zijn of dat ik zo'n beetje moet smeken om het bezorgd te krijgen.

Nouja ik ga het morgen wel weer zien welke van de twee het wordt.

Lollypopje schreef op 19-12-2023 om 18:01:

Dat ik bij de herhaalreceptenlijn van de HA aangeef dat het bezorgd moet worden en ik vervolgens mail van de apotheek krijg dat ik het kan komen ophalen. Geen idee waar het fout gaat, maar dit is al de zoveelste keer. En dan hangt het er nog vanaf wie ik daar aan de lijn krijg of ze makkelijk zijn of dat ik zo'n beetje moet smeken om het bezorgd te krijgen.

Nouja ik ga het morgen wel weer zien welke van de twee het wordt.

Irritant!! 
Hoop voor je dat het morgen snel en goed geregeld wordt 🤞🏼

Wat een service, je hoeft maar aan de woningstichting te melden dat er een lekkage is en ze komen....ooit, maar wel alweer bijna 2 jaar voor hetzelfde probleem.  Zolang als ik hier woon is er een lekkage vanaf het dak in het trappenhuis vlak voor mijn deur. Het is weer een compleet zwembad, morgen maar weer bellen en hopen dat er niet niemand van de trap schuift over die gladde vloer.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.