Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Wandelvrouwtje schreef op 11-12-2023 om 16:06:

[..]

Ik blijf vinden dat je gewoon hoort te betalen. Dat jij je portemonnee was vergeten is niet haar probleem. Ik snap echt niet dat je zo boos kunt worden omdat iemand gewoon haar geld wil hebben voor een dienst die al geleverd is.

Precies dit. Betaal gewoon, dan ben je daar ook vanaf.

Wandelvrouwtje schreef op 11-12-2023 om 16:06:

[..]

Ik blijf vinden dat je gewoon hoort te betalen. Dat jij je portemonnee was vergeten is niet haar probleem. Ik snap echt niet dat je zo boos kunt worden omdat iemand gewoon haar geld wil hebben voor een dienst die al geleverd is.

Dat ze haar geld wilt snap ik, maar waarom zo ouderwets.
Stuur gewoon een tikkie.. Ik kan er ook niks aandoen dat ze geen optie tot pinnen heeft.

Wandelvrouwtje schreef op 11-12-2023 om 16:06:

[..]

Ik blijf vinden dat je gewoon hoort te betalen. Dat jij je portemonnee was vergeten is niet haar probleem. Ik snap echt niet dat je zo boos kunt worden omdat iemand gewoon haar geld wil hebben voor een dienst die al geleverd is.

Eens!
Ik snap dat het irritant is, maar jij bent je portemonnee vergeten.

Snel betalen en dan ben er weer vanaf, vergeet je waarschijnlijk nooit meer je portemonnee 😁

Vandaag zag ik krassen onderaan mijn auto die er eerst niet waren. Niet afwasbaar. Nergens een briefje van de veroorzaker. Gelukkig is het een oude auto, maar het gaat om het principe.

noas_1993 schreef op 11-12-2023 om 16:32:

[..]

Dat ze haar geld wilt snap ik, maar waarom zo ouderwets.
Stuur gewoon een tikkie.. Ik kan er ook niks aandoen dat ze geen optie tot pinnen heeft.

Je schreef dat je vaste klant bent dan weet je toch dat ze geen pinapparaat heeft, ze is niet ineens "ouderwets" geworden...Aan de andere kant van de stad zat ze al, zij kan er ook niks aan doen dat jij je portemonnee vergeten bent. 

Sorry niet leuk, maar je haalt er van alles bij.... breng het, of als ze een zakelijke rekening heeft overmaken.

noas_1993 schreef op 11-12-2023 om 15:07:

Pff, het ziet er toch naar uit dat ik speciaal naar de andere kant van de stad moet om de pedicure te gaan betalen.

Ze appte me het gisteren ter herinnering, dus ik vraag of ze een tikkie kan sturen. Waarop ze reageert met Oké.
Krijg ik net een appje dat ze haar boekhouding al heeft opgestuurd en of ik het toch in de bus kan gooien.

Daar ben je dan vaste klant voor!
Iedereen vergeet wel eens wat.

Echt, ik word hier bloedchagrijnig van!

Waarom kon ze niet ter plekke toen je nog daar was een tikkie sturen of jou het rekeningnummer geven? 2 tellen werk en ze had haar geld al gehad.

Yumi schreef op 11-12-2023 om 18:34:

[..]

Je schreef dat je vaste klant bent dan weet je toch dat ze geen pinapparaat heeft, ze is niet ineens "ouderwets" geworden...Aan de andere kant van de stad zat ze al, zij kan er ook niks aan doen dat jij je portemonnee vergeten bent.

Sorry niet leuk, maar je haalt er van alles bij.... breng het, of als ze een zakelijke rekening heeft overmaken.

Het feit dat ik geen rekeningnummer/tikkie krijg noem ik al ouderwets!
Maar ja, nu zal ik het toch moeten gaan brengen. Hoe dan ook, ik blijf het gezeik vinden

Misschien wel een nieuwe discussie/topic idee

noas_1993 schreef op 11-12-2023 om 19:41:

[..]

Het feit dat ik geen rekeningnummer/tikkie krijg noem ik al ouderwets!
Maar ja, nu zal ik het toch moeten gaan brengen. Hoe dan ook, ik blijf het gezeik vinden

Misschien wel een nieuwe discussie/topic idee

Ja met een pol 

noas_1993 schreef op 11-12-2023 om 19:41:

[..]

Het feit dat ik geen rekeningnummer/tikkie krijg noem ik al ouderwets!
Maar ja, nu zal ik het toch moeten gaan brengen. Hoe dan ook, ik blijf het gezeik vinden

Misschien wel een nieuwe discussie/topic idee

Adem in, adem uit.

Zilver_gray schreef op 11-12-2023 om 20:07:

[..]

Ja met een pol

😁 goed idee 

Niet bij ons maar bij schoonouders. Man had een nieuwe magnetron voor ze besteld en die werd vanmiddag bezorgd. De oude zouden ze meenemen dus die stond klaar bij de voordeur. Schoonmoeder zei dat de bezorger boos werd en gewoon weg liep zonder de oude mee te nemen. Kunnen wij dat ding weer eens ophalen en wegbrengen naar de stort. 

noas_1993 schreef op 11-12-2023 om 19:41:

[..]

Het feit dat ik geen rekeningnummer/tikkie krijg noem ik al ouderwets!
Maar ja, nu zal ik het toch moeten gaan brengen. Hoe dan ook, ik blijf het gezeik vinden

Misschien wel een nieuwe discussie/topic idee

Als ik jou was, nam ik een afscheidsbloemetje mee.

Daarna op zoek naar een pedicure in de buurt met pinautomaat, want dit hou je toch niet vol op deze manier? Kost je 10 jaar van je leven als je hiermee doorgaat 

Dolfje schreef op 11-12-2023 om 21:11:

Niet bij ons maar bij schoonouders. Man had een nieuwe magnetron voor ze besteld en die werd vanmiddag bezorgd. De oude zouden ze meenemen dus die stond klaar bij de voordeur. Schoonmoeder zei dat de bezorger boos werd en gewoon weg liep zonder de oude mee te nemen. Kunnen wij dat ding weer eens ophalen en wegbrengen naar de stort.

Dat zijn ze toch verplicht? Ik zou het bedrijf bellen waar het besteld is… 

Dolfje schreef op 11-12-2023 om 19:35:

[..]

Waarom kon ze niet ter plekke toen je nog daar was een tikkie sturen of jou het rekeningnummer geven? 2 tellen werk en ze had haar geld al gehad.

Dat begrijp ik ook niet!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.