Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Treurniet schreef op 11-12-2023 om 22:33:

[..]

Dat begrijp ik ook niet!

Dit was 2 weken geleden, en dat dit nog steeds loopt, dat begrijp ik dan weer niet.

Wilde vroeg naar bed maar de wasmachine loog weer eens over hoelang het programma duurde. 

Koettie schreef op 11-12-2023 om 23:06:

Wilde vroeg naar bed maar de wasmachine loog weer eens over hoelang het programma duurde.

Daar heeft de droger van mijn schoonmoeder ook altijd last van 

Volgens de nieuwe dienstregeling gaat mijn overstapbus nu elke 10 minuten. Jeej! Nou, de eerste kwam niet en die van 10 minuten later was 4 minuten te laat. Vinger gekruist voor morgen dan maar. Plus dat ik voor het eerste stuk nu 5 minuten eerder van huis moet. Grrrrrr. 

Koettie schreef op 11-12-2023 om 23:06:

Wilde vroeg naar bed maar de wasmachine loog weer eens over hoelang het programma duurde.

Klinkt als mijn wasmachine

aan wc papier in zo’n kunststof houder bij scholen binnenspeeltuinen en bedrijven. Krijg er nooit fatsoenlijk papier uit….

SuzyQFive schreef op 11-12-2023 om 22:27:

[..]

Dat zijn ze toch verplicht? Ik zou het bedrijf bellen waar het besteld is…

Dat zei ik ook al tegen man maar die had zoiets van “ laat maar heeft geen zin “ net als bij DHL etc

Yumi schreef op 11-12-2023 om 23:01:

[..]

Dit was 2 weken geleden, en dat dit nog steeds loopt, dat begrijp ik dan weer niet.

Eens. 

Treurniet schreef op 12-12-2023 om 09:01:

[..]

Klinkt als mijn wasmachine

En de mijne en mijn droger kan ook niet klok kijken/ tellen.


Altijd die drogers.

Pff. Vorige week spiraal laten plaatsen, nu eerste menstruatie ermee. Heb net op de vloer van de keuken gelegen omdat ik zo'n steek kreeg dat ik niet meer kon staan. Ellende. 

Word zo moe van het OV/NS: ik ga maar één of twee keer per week met de trein (parkeergelegenheid bij werk is waardeloos), maar altijd en altijd vertraging!
Afgelopen jaar bijna nog nooit op tijd op werk gekomen (ja, ik ga soms vroeger van huis, ook al moet ik al heel vroeg, maar dan is er vaak meer dan een half uur vertraging of de treinen rijden een paar uur niet etc.)
En als je dan eindelijk rijdt met de vertraging, dan heb je vaak ook nog extra vertraging door seinen die ineens op rood staan 😡

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

12-12-2023 om 21:16

Loulou39 schreef op 12-12-2023 om 20:04:

Word zo moe van het OV/NS: ik ga maar één of twee keer per week met de trein (parkeergelegenheid bij werk is waardeloos), maar altijd en altijd vertraging!
Afgelopen jaar bijna nog nooit op tijd op werk gekomen (ja, ik ga soms vroeger van huis, ook al moet ik al heel vroeg, maar dan is er vaak meer dan een half uur vertraging of de treinen rijden een paar uur niet etc.)
En als je dan eindelijk rijdt met de vertraging, dan heb je vaak ook nog extra vertraging door seinen die ineens op rood staan 😡

Het gaat bij mij meestal goed, maar toevallig vandaag heb ik ook hopeloos vast gestaan. Ben maar weer naar huis gegaan. En ik was nog wel een half uur eerder vertrokken dan strikt noodzakelijk leek. 

De kleermaker is een stuk duurder geworden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.