Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Aan bazige schoonzus. Kerstmenu vol vlees en ook nog bepalen wat mensen voor eten moeten meenemen.

Hondenpoep op de stoep en dan niet 1 keer maar in de route van jumbo net terug naar huis wat nog geen 5 minuten lopen is 4 keer dikke drollen. Kijk ik snap dat het smerig is om dat op te rapen en  dat is precies de reden dat ik geen hond heb. En ik zie het dus nooit gebeuren hé dat ik er iemand op aan kan spreken maar het ligt er altijd.

aan lerarentekort op onze school van de kids. Nu zit mijn jongste morgen thuis, omdat de juf naar een andere klas moet, die ook een zieke juf hebben…. Zucht.. vorige week zat mijn oudste 2 dagen thuis 

Aan de verpakking van de cranberrypaté. Nu een snee in mijn duim.

GroenTuintje schreef op 13-12-2023 om 16:08:

aan lerarentekort op onze school van de kids. Nu zit mijn jongste morgen thuis, omdat de juf naar een andere klas moet, die ook een zieke juf hebben…. Zucht.. vorige week zat mijn oudste 2 dagen thuis

Lastig hè. Niet iedereen kan maar even vrij nemen om dit soort dingen op te vangen… 

dat ik weer net te laat ben op reageren op een populair product op mp, wat erop stond voor een schijntje

ik heb sinds gisteren zo'n rare kriebel in mn keel. Alsof ik moet hoesten, maar het komt niet. Ik kom bij veel mensen over de vloer, zak wel iets opgelopen hebben. Veel mensen zijn ziek.. 

Dhl, mijn pakket is al 3 weken zoek!! Doe dan eens wat

GroenTuintje schreef op 13-12-2023 om 16:08:

aan lerarentekort op onze school van de kids. Nu zit mijn jongste morgen thuis, omdat de juf naar een andere klas moet, die ook een zieke juf hebben…. Zucht.. vorige week zat mijn oudste 2 dagen thuis

Herinnering aan heel lang geleden. Juf van de andere klas komt klas binnen? "jullie juf is ziek" Denk niet dat we echt hoera riepen maar we keken al wel blij, met vrije dag in vooruitzicht, eind van de zin was "daarom kon ik nu in jullie klas" toen konden we iig wel treurig kijken

nlies schreef op 13-12-2023 om 20:06:

[..]

Herinnering aan heel lang geleden. Juf van de andere klas komt klas binnen? "jullie juf is ziek" Denk niet dat we echt hoera riepen maar we keken al wel blij, met vrije dag in vooruitzicht, eind van de zin was "daarom kon ik nu in jullie klas" toen konden we iig wel treurig kijken

Mijn kinderen vinden het ook geen ramp alleen wel huiswerk mee. Alleen ik baal ervan want allerlei afspraken moet ik nu verzetten of een kind meenemen.

Ik wil gewoon een huisje. En dan heb ik nog geluk dat ik in een gemeente woon waar het redelijk ''snel'' gaat.

Broodjebrie schreef op 13-12-2023 om 17:58:

ik heb sinds gisteren zo'n rare kriebel in mn keel. Alsof ik moet hoesten, maar het komt niet. Ik kom bij veel mensen over de vloer, zak wel iets opgelopen hebben. Veel mensen zijn ziek..

Zeker veel mensen. Zoals je weet ik ook nog aan het kwakkelen en ik kwam gisteravond thuis en vond man al snotterend op de bank.


Dolfje schreef op 14-12-2023 om 07:32:

[..]

Zeker veel mensen. Zoals je weet ik ook nog aan het kwakkelen en ik kwam gisteravond thuis en vond man al snotterend op de bank.


Ja, het heerst behoorlijk.

Aan het feit dat de stofzuigerslang zich gedraagt als een ongeleid projectiel. Als ik met de motor nog aan even een ander hulpstuk wil monteren, schiet hij weg en zuig een pen op.  Bij de laatste bocht blijft de ogen steken.  Ik kon hem zien maar kreeg hem niet los.  Na 30 minuten pielen met gereedschap en en stok is de pen eruit. Pen nog heel, gereedschap nog heel, alleen mijn pink mist ongeveer 1 vierkante cm vel. AUAUAUAUAUAU.😭

Bakblik schreef op 14-12-2023 om 12:40:

Aan het feit dat de stofzuigerslang zich gedraagt als een ongeleid projectiel. Als ik met de motor nog aan even een ander hulpstuk wil monteren, schiet hij weg en zuig een pen op. Bij de laatste bocht blijft de ogen steken. Ik kon hem zien maar kreeg hem niet los. Na 30 minuten pielen met gereedschap en en stok is de pen eruit. Pen nog heel, gereedschap nog heel, alleen mijn pink mist ongeveer 1 vierkante cm vel. AUAUAUAUAUAU.😭

Volgende keer stofzuiger even op blazen zetten ipv zuigen?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.