Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Mama-Inge schreef op 10-12-2023 om 18:58:

[..]

Nordhorn, die in het centrum. Er schijnt ook 1 in de dierentuin te zijn, geen idee hoe die is.

Zei al, dan misschien eens naar een van de grotere steden, maar als ik het zo lees...

Mocht er nog iemand ergens naar een kerstmarkt gaan en positief over zijn, dan hoor ik het graag

Ik ben naar Keulen geweest ik ben daar op 3 pleinen geweest en ik vond het echt leuk.

Mijn dochter gaat volgend weekend naar Bremen dichter bij jou in de buurt ik ben benieuwd hoe die is.

Friezinnetje schreef op 10-12-2023 om 16:45:

[..]

al in je yoga-tas gedaan?

Nee, helaas.

Of zou ik 'm in de zak van mijn yogavest hebben gestopt? 🤔 Straks maar eens checken...

Mama-Inge schreef op 10-12-2023 om 18:58:

[..]

Nordhorn, die in het centrum. Er schijnt ook 1 in de dierentuin te zijn, geen idee hoe die is.

Zei al, dan misschien eens naar een van de grotere steden, maar als ik het zo lees...

Mocht er nog iemand ergens naar een kerstmarkt gaan en positief over zijn, dan hoor ik het graag

Oja ik heb die flyers nog gezien over die kerstmarkt. Maar in de dierentuin lijkt mij wel een leuke locatie

Treurniet schreef op 10-12-2023 om 18:56:

[..]

Net als de film Oppenheimer.

Die was tenminste nog spannend genoeg hoewel korter beter was geweest. De Bey film was leul voor het eerste deel en toen was ik er wel weer klaar mee. Als ik alleen gegaan was was ik na 1,5 uur weggegaan denk ik

Mama-Inge schreef op 10-12-2023 om 18:58:

[..]

Nordhorn, die in het centrum. Er schijnt ook 1 in de dierentuin te zijn, geen idee hoe die is.

Zei al, dan misschien eens naar een van de grotere steden, maar als ik het zo lees...

Mocht er nog iemand ergens naar een kerstmarkt gaan en positief over zijn, dan hoor ik het graag

Dan ga ik hier maar niet heen.  Ik overweeg trouwens om die in Bourtange komend weekend te bezoeken 

Treurniet schreef op 10-12-2023 om 18:56:

[..]

Net als de film Oppenheimer.

Oh die vond ik fantastisch, vond drie uur niet te lang. 

Dorestad schreef op 10-12-2023 om 21:32:

[..]

Dan ga ik hier maar niet heen. Ik overweeg trouwens om die in Bourtange komend weekend te bezoeken

Staat me bij dat je daarvoor moet reserveren. Las daar laatst iets over. Ze worden nogal overspoeld. 

Die van Oldenburg of Bremen vind ik wel leuk. In Leer niet zo, maar wellicht is ie inmiddels anders. 

SuzyQFive schreef op 10-12-2023 om 22:20:

[..]

Staat me bij dat je daarvoor moet reserveren. Las daar laatst iets over. Ze worden nogal overspoeld.

Die van Oldenburg of Bremen vind ik wel leuk. In Leer niet zo, maar wellicht is ie inmiddels anders.

Goed dat je het zegt. Wanneer het echt zo druk wordt: laat maar.  Oldenburg vond ik ook leuk. 

Maar ik ben gisteren bij iemand geweest die haar tuin en benedenverdieping had omgetoverd tot kersthuis.  Voor publiek.  Woonachtig aan de rand van het bos.  Voor 1 weekend deed ze dit. Dit vond ik dan ook wel weer eens mooi voor de afwisseling. 

Loulou39 schreef op 10-12-2023 om 18:31:

[..]

Ja, erg hè! Heb bijna niet geslapen: wat een herrie!

Ik ook niet en het waait alweer zo hard 

Dorestad schreef op 10-12-2023 om 21:32:

[..]

Dan ga ik hier maar niet heen. Ik overweeg trouwens om die in Bourtange komend weekend te bezoeken

Komend weekend hebben ze in nieuw weerdinge een lichtjes route met items van China Light erbij, route eindigt bij de sporthal waar ze een kerstmarkt hebben en daar is ook een ijsbaan gemaakt, geen idee of het wat is, maar we gaan kijken

Ik krijg een nieuwe keuken. Hartstikke fijn natuurlijk. Vandaag de oude keuken uitgeruimd en man man man wat komt daar een zooi uit. Pakjes soep, UHT 2012 vier bussen poedersuiker, waarom? Inmiddels twee zakken vol en spullen die naar de kringloop kunnen. 
Ruimt wel  lekker op 

Dorestad schreef op 10-12-2023 om 21:32:

[..]

Dan ga ik hier maar niet heen. Ik overweeg trouwens om die in Bourtange komend weekend te bezoeken

Voor Bourtange moet je reserveren.

Pff, het ziet er toch naar uit dat ik speciaal naar de andere kant van de stad moet om de pedicure te gaan betalen.

Ze appte me het gisteren ter herinnering, dus ik vraag of ze een tikkie kan sturen. Waarop ze reageert met Oké.
Krijg ik net een appje dat ze haar boekhouding al heeft opgestuurd en of ik het toch in de bus kan gooien.

Daar ben je dan vaste klant voor!
Iedereen vergeet wel eens wat.

Echt, ik word hier bloedchagrijnig van!

Sjemig zeg, wat zijn brillen duur! Man had varifocaal nodig: of je ff 600 euro wilt aftikken

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

11-12-2023 om 16:06

noas_1993 schreef op 11-12-2023 om 15:07:

Pff, het ziet er toch naar uit dat ik speciaal naar de andere kant van de stad moet om de pedicure te gaan betalen.

Ze appte me het gisteren ter herinnering, dus ik vraag of ze een tikkie kan sturen. Waarop ze reageert met Oké.
Krijg ik net een appje dat ze haar boekhouding al heeft opgestuurd en of ik het toch in de bus kan gooien.

Daar ben je dan vaste klant voor!
Iedereen vergeet wel eens wat.

Echt, ik word hier bloedchagrijnig van!

Ik blijf vinden dat je gewoon hoort te betalen. Dat jij je portemonnee was vergeten is niet haar probleem. Ik snap echt niet dat je zo boos kunt worden omdat iemand gewoon haar geld wil hebben voor een dienst die al geleverd is.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.